Nieuwe overeenkomst Evenementenhal en Grolsch


Samenwerking - Evenementenhal (locaties Hardenberg en Gorinchem), onderdeel van Easyfairs Nederland, en Koninklijke Grolsch hebben hun samenwerking met een meerjarige overeenkomst verlengd. CEO Jeroen van Hooff van Easyfairs Nederland: “Sinds de overname van Evenementenhal door Easyfairs zijn we ons nog meer gaan richten op de kwaliteit van onze service naar onze gasten. We zijn daarom blij dat zo’n sterk merk zich voor meerdere jaren verbindt aan onze organisatie. Bovendien gaan we op een aantal events extra groot uitpakken, waaronder op Muziekfeest Het Goede Leven in Hardenberg waar Grolsch haar naam aan gaat verbinden. Easyfairs en Grolsch gaan samen investeren in het verder optimaliseren van onze horecavoorzieningen. Denk aan vernieuwde, moderne horecapunten.” Vernieuwend National Accountmanager Frank Vonck bij Koninklijke Grolsch: “Beide bedrijven hebben een duidelijke visie over wat we met elkaar kunnen bereiken en vinden het essentieel altijd vernieuwend bezig te zijn. Verder heeft de Evenementenhal heeft een belangrijke positie in de eventindustrie met meer dan honderdduizend bezoekers per jaar.” Bron: Grolsch/@FoodClicks Samenwerking - Evenementenhal (locaties Hardenberg en Gorinchem), onderdeel van Easyfairs Nederland, en Koninklijke Grolsch hebben hun samenwerking met een meerjarige overeenkomst verlengd. CEO Jeroen van Hooff van Easyfairs Nederland: “Sinds de overname van Evenementenhal door Easyfairs zijn we ons nog meer gaan richten op de kwaliteit van onze service naar onze gasten. We zijn daarom blij dat zo’n sterk merk zich voor meerdere jaren verbindt aan onze organisatie. Bovendien gaan we op een aantal events extra groot uitpakken, waaronder op Muziekfeest Het Goede Leven in Hardenberg waar Grolsch haar naam aan gaat verbinden. Easyfairs en Grolsch gaan samen investeren in het verder optimaliseren van onze horecavoorzieningen. Denk aan vernieuwde, moderne horecapunten.” Vernieuwend National Accountmanager Frank Vonck bij Koninklijke Grolsch: “Beide bedrijven hebben een duidelijke visie over wat we met elkaar kunnen bereiken en vinden het essentieel altijd vernieuwend bezig te zijn. Verder heeft de Evenementenhal heeft een belangrijke positie in de eventindustrie met meer dan honderdduizend bezoekers per jaar.” Bron: Grolsch/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Deelname Horeca Vakbeurs Hardenberg nu op 50 bedrijven

Vakbeurzen - De Horeca Vakbeurs in Hardenberg krijgt steeds meer vorm laat organisatie EasyFairs weten. Inmiddels hebben ruim 50 bedrijven uit uiteenlopende segmenten zoals food, dranken en keukenapparatuur toegezegd deel te nemen aan de nieuwe beurs in het oosten van het land.

Lees bericht

Bakkersvak en IJs-Vak introduceren De Dag van het Ambacht

Vakbeurzen - Beursorganisator Easyfairs kondigt De Dag van het Ambacht aan. Een evenement gericht op allergenenvrij en vegan waar geproefd kan worden, demonstraties, workshops en wedstrijden (Beste BonBon van Nederland, Dutch Pastry Award en de IJs-Vakwedstrijden met de Gouden IJsspatel, Gouden IJscreatie en De IJssalon van het Jaar) gevolgd kunnen worden.

Lees bericht




‘Nieuwe horecavakbeurs Hardenberg enthousiast ontvangen’

Vakbeurzen – De plannen om volgend jaar een nieuwe horecabeurs te starten in Hardenberg zijn positief ontvangen. Beursorganisator Easyfairs en initiatiefnemer van de beurs had al vooronderzoek gedaan naar de nieuwe beurs die eind januari 2024 moet plaatsvinden, maar meldt nu dat er al tientallen inschrijvingen zijn.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid