Kinderdrankje ‘Twist and Drink’ vormt nieuwe verkoop en distributie


Wijziging – Het kinderdrankje ‘Twist and Drink’ krijgt een nieuwe distributeur in Nederland. Het Belgische bedrijf Neobulles SA, een internationale product en distributeur van dranken, gaat vanaf 1 januari  2021 de verkoop en distributie van het Oostenrijkse merk verzorgen. Neobulles distribueert Twist and Drink al enkele jaren in België en Luxemburg.

Neobulles, onderdeel van de ‘Groupe Stassen’ brengt in Nederland ook andere beverages producten, in verschillende categorieën, zoals Bière des Amies, Lano en Galler op de markt via bestaande Nederlandse distributeurs. Het bedrijf heeft het voornemen het portfolio aan producten uit te willen breiden en start daarom in Nederland met een eigen Nederlands salesteam.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Frisdrankmerk Soof daagt frisdranksector uit

Campagne - Don’t drink Soof, if you love crap. Met die prikkelende slogan is frisdrankmerk Soof een campagne begonnen tegen de frisdranksector en daagt het bedrijven uit duidelijk te zijn over de ingrediënten van hun frisdranken. Volgens Soof bevat vrijwel het gehele frisdrankschap (98,5%) uit producten met onherkenbare en niet uit te spreken ingrediënten.

Lees bericht




Rivella lanceert merkcampagne ‘Dat is wel zo lekker’

Campagne - Rivella start een nieuwe merkcampagne waarin smaak, natuur en vrienden centraal staan. Met 'Dat is wel zo lekker' profileert het merk zich als een verfrissende drank waarmee je je met één slok in de natuur waant en die je het best kunt drinken in gezelschap van vrienden.

Lees bericht


Vrumona neemt Butcha kombucha op in portfolio

Frisdranken – Door de toenemende vraag naar bijzondere frisdranken, heeft Vrumona besloten om Butcha kombucha op te nemen in haar portfolio, om zodoende de frisdrank breder toegankelijk te maken. Butcha maakte al onderdeel uit van Sir Joe, de craft soda tak van Vrumona.

Lees bericht

7UP start zomercampagne ‘Sociable Food Moments’

Campagne - 7UP komt met een nieuwe campagne. Het frisdrankmerk van PepsiCo, dat in Nederland door Vrumona wordt gedistribueerd, wil in de campagne laten zien dat bij het hebben van meer vrijheid na de lockdowns, veranderende regelgeving en social distancing, de frisse smaak 7UP Free goed past.

Lees bericht



© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid