Nieuwe versconcepten in nieuwe Jumbo Foodmarkt Breda
Foodmarkt - Jumbo Supermarkten heeft woensdag de compleet vernieuwde Jumbo Foodmarkt in Breda geopend. Ruim elf jaar na de opening in maart 2013 van deze allereerste Jumbo Foodmarkt, wil de supermarktketen laten zien dat zij opnieuw het verschil kunnen maken in versbeleving en smaak. Daarom zijn nieuwe versconcepten toegevoegd aan de Foodmarkt.
Het zijn versconcepten die nog niet eerder in Nederland zijn vertoond, zoals de ‘Green Grill’ en ‘Chefs & Slagers’. Maar ook is er in de locatie een groot lokaal én internationaal assortiment terug te vinden. Volgens de aankondiging van Jumbo worden klanten verrast met een breed aanbod waarin smaak, kwaliteit en innovatie samenkomen.
De Jumbo in Breda werd geopend door Ton van Veen, CEO van Jumbo. Bij die gelegenheid zei hij: “In deze Jumbo Foodmarkt komt alles samen; nieuwe versconcepten, ons aanbod dat vers gekookt, gegrild en bereid wordt en nieuwe producten waaronder assortiment van het nieuwe foodmerk Jumbo’s. Wat we in deze Jumbo Foodmarkt aan foodbeleving aanbieden, is niet alleen een proeftuin voor klanten maar ook voor onszelf. En het is van groot belang bij verdere ontwikkeling en innovatie van onze supermarktformule”.
Inspelen
Anrico Maat, directeur Sales, die een belangrijk aandeel heeft gehad in de ontwikkeling van de nieuwe Jumbo Foodmarkt: “Met de vernieuwde Jumbo Foodmarkt Breda laten we zien dat we blijven innoveren en inspelen op de wensen van onze klanten. Het grote (vers)assortiment, de scherpe prijs en de beste service komen hier samen en in die combinatie willen we onze klanten verrassen en hun verwachtingen overtreffen. En als klanten net zo enthousiast zijn als wij over de nieuwe versconcepten, dan rollen we die uit naar de andere Jumbo Foodmarkten en een groot deel van onze winkels in Nederland en België.”
Bron: Jumbo Foodmarkt/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Jumbo beëindigt samenwerking met Everest en Epic Partners
Supermarkten - Jumbo Supermarkten stopt per eind 2025 met de samenwerking met de internationale inkooporganisaties Everest en Epic Partners voor A-merkproducten. Hoewel de retailer terugkijkt op een waardevolle periode, kiest Jumbo voor een nieuwe koers waarbij de inkoop van A-merken dichter bij de organisatie zelf wordt georganiseerd.
Lees berichtColruyt lanceert eerste zelfscannende ‘Smart Cart’ in België
Buitenland - Colruyt Laagste Prijzen introduceert in zijn winkel in Halle een zelf ontwikkelde, slimme winkelkar die klanten helpt om efficiënter boodschappen te doen. Met deze primeur is Colruyt Group de eerste retailer in België die een zelfscannende winkelkar op basis van AI en slimme sensoren inzet.
Lees berichtInkoop plantaardig Rewe Group moet naar 60 procent
Buitenland - Rewe Group, het moederbedrijf achter (onder andere) Rewe en Penny – en eigenaar van Lekkerland -, publiceerde onlangs haar eiwitstrategie. Het maakte daarbij ook haar eigen eiwitdoelstelling bekend: het wil in 2035 de inkoop – dus niet de verkoop – van plantaardige producten bij Rewe en Penny Duitsland verhoogd hebben tot 60 procent. Dat meldt het foodvakblad FoodPersonality.
Lees berichtGewoon Coop Sint Jansklooster over naar Boon’s Dagmarkt
Supermarkt - In Sint Jansklooster opent vandaag de supermarkt Gewoon Coop Compact de deuren. Ondernemers Jan Obe en Gjilke Hobma geven hiermee het startsein voor de volgende fase in de landelijke ombouw van Coop-winkels naar Boon’s Markt- of de Boon’s Dagmarkt-formule.
Lees berichtConsument kiest bewuster en vaker huismerken
Onderzoek - De Nederlandse consument verandert zijn koopgedrag in hoog tempo. Minder vaak naar de winkel, vollere mandjes en een duidelijke voorkeur voor huismerken kenmerken het supermarktlandschap van 2024. Dat blijkt uit het 2025 YouGov Brand Footprint Europe Report.
Lees berichtBegane grond stadhuis Amsterdam wordt ontmoetingsplek
Horeca - In het Amsterdamse stadhuis opent eind 2025 een nieuwe ontmoetingsplek onder de naam Amstel 1. De begane grond van het gebouw wordt omgevormd tot een publieksvriendelijke markthal met ruimte voor winkels, horeca, evenementen en cultuur. De initiatiefnemers zijn nu op zoek naar Amsterdamse ondernemers die de invulling mede vorm willen geven.
Lees bericht
_480_320_90_s_c1.jpg)
_480_320_90_s_c1.jpg)