Nieuwe versconcepten in nieuwe Jumbo Foodmarkt Breda


Jumbo heeft diverse nieuwe versconcepten geïntroduceerd die nog niet eerder in Nederland zijn vertoond, zoals de ‘Green Grill’

Foodmarkt - Jumbo Supermarkten heeft woensdag de compleet vernieuwde Jumbo Foodmarkt in Breda geopend. Ruim elf jaar na de opening in maart 2013 van deze allereerste Jumbo Foodmarkt, wil de supermarktketen laten zien dat zij opnieuw het verschil kunnen maken in versbeleving en smaak. Daarom zijn nieuwe versconcepten toegevoegd aan de Foodmarkt.

Het zijn versconcepten die nog niet eerder in Nederland zijn vertoond, zoals de ‘Green Grill’ en ‘Chefs & Slagers’. Maar ook is er in de locatie een groot lokaal én internationaal assortiment terug te vinden. Volgens de aankondiging van Jumbo worden klanten verrast met een breed aanbod waarin smaak, kwaliteit en innovatie samenkomen.

De Jumbo in Breda werd geopend door Ton van Veen, CEO van Jumbo. Bij die gelegenheid zei hij: “In deze Jumbo Foodmarkt komt alles samen; nieuwe versconcepten, ons aanbod dat vers gekookt, gegrild en bereid wordt en nieuwe producten waaronder assortiment van het nieuwe foodmerk Jumbo’s. Wat we in deze Jumbo Foodmarkt aan foodbeleving aanbieden, is niet alleen een proeftuin voor klanten maar ook voor onszelf. En het is van groot belang bij verdere ontwikkeling en innovatie van onze supermarktformule”.

Inspelen

Anrico Maat, directeur Sales, die een belangrijk aandeel heeft gehad in de ontwikkeling van de nieuwe Jumbo Foodmarkt: “Met de vernieuwde Jumbo Foodmarkt Breda laten we zien dat we blijven innoveren en inspelen op de wensen van onze klanten. Het grote (vers)assortiment, de scherpe prijs en de beste service komen hier samen en in die combinatie willen we onze klanten verrassen en hun verwachtingen overtreffen. En als klanten net zo enthousiast zijn als wij over de nieuwe versconcepten, dan rollen we die uit naar de andere Jumbo Foodmarkten en een groot deel van onze winkels in Nederland en België.”

Bron: Jumbo Foodmarkt/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Jumbo beëindigt samenwerking met Everest en Epic Partners

Supermarkten - Jumbo Supermarkten stopt per eind 2025 met de samenwerking met de internationale inkooporganisaties Everest en Epic Partners voor A-merkproducten. Hoewel de retailer terugkijkt op een waardevolle periode, kiest Jumbo voor een nieuwe koers waarbij de inkoop van A-merken dichter bij de organisatie zelf wordt georganiseerd.

Lees bericht



Inkoop plantaardig Rewe Group moet naar 60 procent

Buitenland - Rewe Group, het moederbedrijf achter (onder andere) Rewe en Penny – en eigenaar van Lekkerland -, publiceerde onlangs haar eiwitstrategie. Het maakte daarbij ook haar eigen eiwitdoelstelling bekend: het wil in 2035 de inkoop – dus niet de verkoop – van plantaardige producten bij Rewe en Penny Duitsland verhoogd hebben tot 60 procent. Dat meldt het foodvakblad FoodPersonality.

Lees bericht



Consument kiest bewuster en vaker huismerken

Onderzoek - De Nederlandse consument verandert zijn koopgedrag in hoog tempo. Minder vaak naar de winkel, vollere mandjes en een duidelijke voorkeur voor huismerken kenmerken het supermarktlandschap van 2024. Dat blijkt uit het 2025 YouGov Brand Footprint Europe Report.

Lees bericht

Begane grond stadhuis Amsterdam wordt ontmoetingsplek

Horeca - In het Amsterdamse stadhuis opent eind 2025 een nieuwe ontmoetingsplek onder de naam Amstel 1. De begane grond van het gebouw wordt omgevormd tot een publieksvriendelijke markthal met ruimte voor winkels, horeca, evenementen en cultuur. De initiatiefnemers zijn nu op zoek naar Amsterdamse ondernemers die de invulling mede vorm willen geven.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid