No Fairytales introduceert de spinazie tortilla


Oprichtster Bernadette Kooijman van No Fairytales

Introductie - No Fairytales lanceert een nieuwe groente tortilla, de spinazie tortilla. Het is de vierde tortilla-variatie die het merk op de markt brengt.

Om het merk No Fairytales te versterken en een unieke positie te behouden, wilde oprichtser Bernadette Kooijman van No Fairytales een innovatie introduceren binnen het bestaande assortiment. De uitbreiding is tevens een knipoog, want, zo motiveert zij: “Hoe kunnen we ons merk beter versterken, dan met een spinazie tortilla?” Refererend aan de oude animatiestrip van Popey de sailorman, die sterk werd van het eten van spinazie. Maar er zijn meer redenen. “Spinazie is een populaire bladgroente, bevat veel belangrijke voedingsstoffen én de smaak is gewoon hartstikke goed”, aldus Bernadette. Daarnaast is spinazie goed te combineren met toppings zoals zalm, hüttenkäse en bijvoorbeeld avocado.

Productcategorie

No Fairytales, bekend van de vers gekoelde groentetortilla’s, is trots op het feit dat het bedrijf sinds de introductie van de allereerste groentetortilla in 2016, een nieuwe productcategorie is gestart. Na de wortel, biet en paprika-chili tortilla’s, wordt het kleurrijke productassortiment nu aangevuld met een vierde tortilla, die net als de rest bestaat  uit 45% groenten.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



No Fairytales opnieuw bij 60 deli2go-locaties van Shell

Tankstations – Shell start vanaf 4 september de "Back to Work" weken. Een actie gericht op de mensen die weer aan het werk gaan na de vakanties. Omdat ook langs de snelwegen de vraag naar gezondere producten toeneemt, worden in het kader van de tien actieweken opnieuw de groentetortilla’s van No Fairytales opgenomen. Eerder lagen de groentetortilla’s van No Fairytales ...

Lees bericht

Ook OSP schakelt over op No Fairytales

Groente – Horecabedrijf Debuut, Appèl,  restaurantketen De Beren, BackWERK en Deli2Go van Shell gingen al voor, maar nu schakelt ook cateraar OSP over op de groentetortilla’s van No Fairytales. De bedrijven waar OSP de catering voor verzorgt, krijgen dus voortaan de met 45% groente verrijkte tortilla’s aangeboden. OSP is aanbieder van zakelijke horeca en als bedrijf onderdeel van...

Lees bericht

Appèl en No Fairytales willen groenteconsumptie vergroten in kantines

Catering - Appèl catering is vanaf vandaag de officiële groentepartner van No Fairytales geworden. Hierdoor zijn in alle ruim 200 bedrijfsrestaurants van de cateraar de groentetortilla’s terug te vinden op het menu. Gezamenlijk willen beide partijen op deze manier de groenteconsumptie van de gasten vergroten. Appèl wil er als cateraar voor zorgen dat de klanten in contact...

Lees bericht


Nederlandse startup komt met hartige hamburgerbollen en zoete verwenbollen

Introductie – De Nederlandse startup No Fairytales komt dit voorjaar met hartige hamburgerbollen en zoete verwenbollen. De bollen zijn verrijkt met 33 procent groente. Eerder introduceerde het bedrijf al kleurrijke groentetortilla’s in de smaken rode biet en wortel. No Fairytales wil, mensen verrassen en aanzetten tot het eten van meer producten met meer groente. Bij voorkeur producten die veel gegeten worden....

Lees bericht

Voortaan gevulde groentetortilla’s bij 60 Shell locaties

Formulenieuws - Vanaf 11 maart zijn op 60 snelweg locaties van Shell de gevulde groentetortilla's van No Fairytales verkrijgbaar. Hiermee is Shell de eerste officiële on-the-go locatie langs de snelweg waar die producten, rijk aan groente, beschikbaar zijn. De kant-en-klaar gevulde tortilla's liggen al wel geruime tijd bij de AH-to-go’s. Deze nieuwe distributie bij Shell via de 60 deli2go-locaties is...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid