NS Kiosk lanceert eigen sandwichlijn en narrowcasting

Reizigersshop – NS-formule Kiosk is op alle fronten hard bezig stappen te zetten. Lanceerde het bedrijf eerder deze week een eigen lijn sandwiches onder private label, later die week startte de shopformule ook met het plaatsen van digitale schermen in de winkels en in de etalages.
De Kiosk-sandwiches zijn ontwikkeld samen met Sanday’s, de sandwichleverancier van NS Kiosk. Deze Amsterdamse leverancier levert ook het premiummerk Sanday’s bakeries. De private label-lijn bestaat uit driehoeksandwiches, die een aanvulling zijn op de Kiosk sappen, de smoothies, gembershot, het basis brood en wraps, zo laat NS weten. NS ziet de eigen sandwichlijn als een verdere verbetering van het versassortiment van Kiosk en betere versbeleving. Op de verpakking staat duidelijk vermeld waaruit de sandwich bestaat en of die vegetarisch is, of belegd is met kip of rund.
Narrowcasting
De introductie van narrowcasting bij Kiosk moet de formule beter en sneller in staat stellen in te spelen op weerswisselingen en eetmomenten gedurende de dag. De uitrol van de narrowcasting schermen zowel in de winkels als in de etalage is sinds kort gestart en moeten op termijn alle posters vervangen. Door de posters te vervangen door schermen is het bedrijf veel flexibeler in de communicatie en kan het relevanter communiceren op de verschillende momenten van de dag.
Bron: NS/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Coco & Sebas opent vier nieuwe locaties op NS-stations
Formulenieuws – Chocolade en cadeauwinkel Coco & Sebas heeft 4 winkels geopend op NS-stations. Het gaat om de locaties Amsterdam Centraal, Rotterdam Centraal, Den Haag Centraal en Utrecht Centraal. Coco & Sebas heeft voor de reizigers een speciaal assortiment samengesteld om onderweg van te genieten of als cadeaus mee te nemen.
Lees berichtHerbruikbare beker wordt het nieuwe normaal op het station
Stationshops - Als het aan NS ligt, wordt het drinken uit een herbruikbare beker op het station het nieuwe normaal. Om het gebruik van herbruikbare bekers te stimuleren vraagt NS samen met verschillende ondernemers op het station hier opnieuw aandacht voor met de ‘Bring Your Own’ campagne.
Lees berichtLekker Onderweg App vervangt spaarkaarten NS formules
Reizigersshops - NS komt met een nieuwe app om het sparen van gratis producten bij de winkels van Kiosk, Julia’s, Luca’s by Julia’s en StationsHuiskamer makkelijker, duurzamer en sneller te maken. De formules hebben nu nog elk hun eigen papieren spaarkaart. Deze worden vervangen door de nieuwe Lekker Onderweg App waarmee reizigers met een app bij alle...
Lees bericht‘Blikjes met statiegeldlogo stromen nu al binnen’
Statiegeld – Vanaf 1 april zit er statiegeld op blik en moeten deze blikjes kunnen worden ingeleverd. Dat betekent dat de blikjes met het statiegeldlogo nu al binnenstromen stromen bij supermarkten, NS Stations, bioscopen, sportverenigingen en andere verkooppunten. Maandag konden de eerste blikjes met statiegeld worden ingenomen.
Lees berichtNS wil in Week zonder Vlees reiziger verleiden tot meer vegan
Actie – NS ziet de Nationale Week zonder Vlees & Zuivel, die van 6 tot en met 12 maart, wordt gehouden, als goede aanleiding om meer reizigers te verleiden tot het consumeren van vega en vegan. Samen met 25 van de 45 AH to Go-winkels op het station gaat de NS met de eigen formules Julia’s, StationsHuiskamer en Kiosk een aantal vegetarisch en vegan producten...
Lees berichtVernieuwde Smullers open op Utrecht CS
Formulenieuws – De snackautomaat van de vernieuwde Smullers op Utrecht CS telt maar liefst 128 trekluikjes. De vestiging met de look & feel van het Smullers 2.0-format opende deze week en heeft daarmee een van de grootste automatiekmuren van Nederland.
Lees bericht