NTF ontwikkelt nieuwe bestelzuil


Introductie – Een groter scherm, meerdere varianten van de bestelzuil en een ingebouwde scanner. Dat zijn enkele aanpassingen die Next to Food (NTF) in de nieuwste bestelzuilen heeft aangebracht. De nieuwe bestelzuil is zogezegd nog meer te customizen.

Volgen NTF zorgt een bestelzuil voor meer gemak in een horecazaak door de selfservice. Ook is de routing van gasten beter te managen, vooral omdat gasten niet meer in de rij hoeven te staan. Omdat bij een bestelzuil de bestellingen rustiger kunnen plaatsvinden, wordt er ook nog eens meer besteed. Volgens NTF gemiddeld 28% meer omdat gasten meer tijd hebben om de menukaart te bekijken.

Juist in een periode dat goed personeel schaars is, kan een bestelzuil daarom uitkomst bieden. Met het grotere scherm, en door de keuze om voor een enkelzijdige of dubbelzijdige variant te gaan, of te kiezen voor een wandmodel is er niet alleen meer keuze, maar is de bestelzuil ok nog eens beter in te passen in het shopconcept. Ook de ingebouwde scanner in de bestelzuil zorgt voor meer gemak omdat de gasten hierdoor eenvoudig hun kortingscodes of coupons kunnen inscannen.

20 jaar

NTF ontwikkelt en ontwerpt vanuit Culemborg al meer dat 20 jaar soft- & hardware voor de horeca. Van frontoffice oplossingen tot backoffice management.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid