NTF ontwikkelt nieuwe bestelzuil
Introductie – Een groter scherm, meerdere varianten van de bestelzuil en een ingebouwde scanner. Dat zijn enkele aanpassingen die Next to Food (NTF) in de nieuwste bestelzuilen heeft aangebracht. De nieuwe bestelzuil is zogezegd nog meer te customizen.
Volgen NTF zorgt een bestelzuil voor meer gemak in een horecazaak door de selfservice. Ook is de routing van gasten beter te managen, vooral omdat gasten niet meer in de rij hoeven te staan. Omdat bij een bestelzuil de bestellingen rustiger kunnen plaatsvinden, wordt er ook nog eens meer besteed. Volgens NTF gemiddeld 28% meer omdat gasten meer tijd hebben om de menukaart te bekijken.
Juist in een periode dat goed personeel schaars is, kan een bestelzuil daarom uitkomst bieden. Met het grotere scherm, en door de keuze om voor een enkelzijdige of dubbelzijdige variant te gaan, of te kiezen voor een wandmodel is er niet alleen meer keuze, maar is de bestelzuil ok nog eens beter in te passen in het shopconcept. Ook de ingebouwde scanner in de bestelzuil zorgt voor meer gemak omdat de gasten hierdoor eenvoudig hun kortingscodes of coupons kunnen inscannen.
20 jaar
NTF ontwikkelt en ontwerpt vanuit Culemborg al meer dat 20 jaar soft- & hardware voor de horeca. Van frontoffice oplossingen tot backoffice management.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
HANOS SHOP plaatst eerste twee bestelzuilen
Groothandel - Groothandel HANOS heeft in de vestigingen in Zwolle en Apeldoorn de eerste twee bestelzuilen geplaatst. Op de locaties kunnen bestellingen in het non-food assortiment worden gedaan, die op elk gewenst adres geleverd kunnen worden.
Lees berichtCafetaria-omzetgroei tot en met mei op +1,7%
Analyse - De eerste 5 maanden van 2024 liggen vrijwel op hetzelfde niveau als de omzet van 2023. Deze omzet is vooral te danken aan de online omzet die tot en met mei is gestegen met 8,8%.
Lees berichtPrijsontwikkeling cafetaria’s in 2024 stabiel
Analyse - Na 2 jaar van substantiële prijsstijgingen is het beeld over de eerste maanden van 2024 nu veel constanter. De prijsstijgingen zoals uit het verleden doen zich nu niet meer zo sterk voor.
Lees berichtCafetaria-omzet stijgt nauwelijks in januari 2024
Analyse - 2024 is voorzichtig uit de startblokken gekomen voor de cafetariasector; de omzet kwam dit jaar met 0,4% iets hoger uit vergeleken met januari 2023. Vermeld moet worden dat januari 2023 een zeer goede maand was ten opzichte van januari 2022 met een plus van 13,9%. Dat blijkt uit de analyse die Rien de Koning heeft gedaan op basis van alle transacties van het horecaplatform...
Lees berichtCafetariaomzet in 2023 met 6% gegroeid
Analyse – De omzet in de Nederlandse cafetaria’s is in het afgelopen kalenderjaar met 6,2% toegenomen. Dat is exact hetzelfde groeicijfer als dat van 2022 ten opzichte van 2021. De omzetten in de laatste drie maanden van 2023 waren zelfs gelijk aan die van 2022 dus omzetgroei van 0%.
Lees berichtAandeel online orders in november groeit naar bijna 30%
Analyse - Waar gemiddeld over het jaar de online omzet voor cafetaria’s op 26% ligt, zien we nu dat in november dit aandeel afgerond al de 30% aantikt. Dit percentage is hoger dan november 2022 waar het percentage voor online omzet op 27,6% lag.
Lees bericht