Ontdek de nieuwste dranken op The Art of Drinks 2022


The Art of Drinks is een driedaagse drankfestival

Event - The Art of Drinks brengt voor de tweede maal de mooiste drankmerken ter wereld samen in de Gashouder in Amsterdam. Op zondag 30 oktober en maandag 31 oktober 2022 kunnen professionals in de drankindustrie proeven van de beste producten en kennismaken met de nieuwste horecatrends.

Op The Art of Drinks staan de meest toonaangevende merken en distributeurs uit de industrie. Verwacht bekende wijnmakers, bierbrouwers en distillateurs, die samen met bartenders, sommeliers en chefs hun liefde voor het vak delen. In totaal zijn er 70 verschillende stands, van trendy natuurwijnen tot alcoholvrije spirits, van speciaalbier tot fancy cocktails.

Workshops en seminars

Tijdens het evenement kunnen ook tientallen verschillende workshops, masterclasses en seminars van internationaal erkende experts worden gevolgd. Hier vind je onder andere proeverijen van bekende single malt whisky's als Glengoyne en Loch Lomond, het beroemde wijnhuis Los Vascos uit Chili en de bijzondere Israëlische wijnen van Golan Heights Winery. Alles muzikaal omlijst, gecombineerd met lekker eten. Op het terrein zijn verschillende foodtrucks te vinden, van perfecte espresso’s en cappuccino’s bij Buscaglione tot de high-end catering van Bistro Nomade.

Het volledige overzicht van standhouders, hun merken en de plattegrond zijn te vinden op de website theartofdrinks.nl. The Art of Drinks is een driedaags drankfestival. Op zaterdag (29 oktober) is er een publieksevenement waarvoor tickets kunnen worden gekocht. De zondageditie (30 oktober) is speciaal opgezet voor mensen werkzaam in slijterijen en speciaalzaken. Maandag (31 oktober) is The Art of Drinks specifiek gericht op professionals in de horeca. theartofdrinks.nl.

The Art Of Drinks is een samenwerking tussen Albert van Beeck Calkoen en De Monnik Dranken. Eerder organiseerde Albert van Beeck Calkoen het Gin Festival. Ook is hij co-organisator van de Amsterdam Cocktail Week. De Monnik Dranken is importeur en distributeur van dranken uit Oldenzaal.

Bron: The Art of Drinks/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

BBB gaat samenwerking aan met whisky- en spiritsfestival

Beurzen - Het whisky- en spiritsfestival, The Spirit of Maastricht, gaat een nauwe samenwerking aan met horecavakbeurs BBB Maastricht. De samenwerking zorgt er voor dat het festival zich voor het eerst zal richten op de zakelijke markt. Het evenement vindt plaats in Complex Maastricht van zondag 27 en maandag 28 oktober. Tijdens het tweedaagse evenement zijn op de eerste dag de consumenten...

Lees bericht


Amsterdam houdt week van de cocktail

Week van de Cocktail – Deze week is het in de hoofdstad Cocktail Week. Geïnteresseerden kunnen kennismaken met de wereld van alcoholische en non-alcoholische cocktails. 44 Amsterdamse bars werken mee en organiseren masterclasses, workshops en tastings. Cocktailliefhebbers kunnen tot en met zondag 17 maart hun hart ophalen bij ruim 25 Amsterdamse coctailbars. Van een workshop whisky blenden door Colin Scott bij Bluespoon Bar,...

Lees bericht

Nieuw op Horecava: de Pop Up Bar Experience

Beurzen - De Horecava lanceert de komende editie een nieuw concept in het segment Dranken; de Pop Up Bar Experience. In de karakteristieke sfeer van de Amsterdamse buurt 'De 9 Straatjes' zijn er pop up bars, workshops en demonstraties.  De aandacht gaat vooral uit naar trends als smoothies, sappen en non-alcoholische cocktails. De Horecava werkt met de Pop Up Bar Experience...

Lees bericht

Tess Posthumus en Timo Janse willen eigen cocktailbar openen

Cocktailbar - Nederlands beste bartenders Tess Posthumus en Timo Janse willen een eigen cocktailbar in Amsterdam openen. De vraag is alleen waar, want het duo zoekt nog een geschikt pand. Het duo achter onder meer Amsterdam Cocktail Week, Perfect Serve Barshow en Difford’s Guide NL verlaat na bijna tien jaar speakeasy bar Door 74. Tess Posthumus staat al 3 jaar in...

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid