Paardekooper Store 2.0 staat voor meer inspiratie


Verpakkingen – De nieuwe b2b winkelformule van Paardekooper moet een beeld geven van de toekomstige shopbehoeften van zakelijke afnemers. Op 29 mei jongstleden vond de feestelijke opening plaats in Rotterdam. De shop biedt nog meer ruimte voor presentatie en inspiratie en versterkt de koppeling tussen on- en offline. Het nieuwe Store-concept biedt ook meer ruimte voor persoonlijk advies. En om zoveel mogelijk gasten de gelegenheid de shop te bekijken is er vanaf 7 juni tot en met 14 juni een speciale feestweek. Joy Alleblas, Projectmanager Store 2.0: “We presenteren vernieuwende en toekomstbestendige verpakkingsconcepten die inspelen op de actuele consumentenbehoefte en marktontwikkelingen. Zo vind je in de nieuwe Store een uitgebreid assortiment duurzame verpakkingsconcepten, maar bijvoorbeeld ook maatwerk verpakkingsconcepten waarin de verpakking fungeert als een onderscheidende marketingtool.” Omnichannel De nieuwe formule verbindt de fysieke winkel met de webshop. Paardekooper heeft de afgelopen maanden ook fors ingezet op het verbeteren van de webshopfunctionaliteiten. In de nieuwe Paardekooper Store zijn on- en offline volledig op elkaar afgestemd. Toekomst De komende jaren worden ook de andere Stores getransformeerd tot Store 2.0, waarvan Store Amsterdam Duivendrecht de eerste is. Deze vestiging zal verhuizen naar een locatie in dezelfde straat. Het streven is om deze winkel in september te openen. Bron: Paardekooper

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

McDonald’s lanceert platform voor eigen milieu-initiatieven

Formulenieuws – Fastfoodketen McDonald’s lanceert een Europees platform om innovatieve oplossingen te testen op het gebied van verpakkingen en recycling. Dit ‘Better M’ programma is opgezet om het gebruik van plastic te verminderen en de recyclebaarheid van verpakkingen in de Europese vestigingen te verbeteren. Nederland maakt onderdeel uit van het Europese programma. Eén van de initiatieven is om de...

Lees bericht

AB InBev zoekt startups om duurzaamheidsuitdagingen op te lossen

Actieprogramma - Bierbrouwer AB InBev zoekt ambitieuze startups zich aan te melden voor het ‘100+ accelerator’ programma om de grote uitdagingen op het gebied van duurzaamheid en verantwoord drinken op te lossen. Starten de bedrijven kunnen zich tot 30 oktober aanmelden. In het programma kunnen starts-up hun oplossingen implementeren in het wereldwijde AB InBev netwerk, onder meer op de thema’s recycling,...

Lees bericht

Bidfood gaat verpakkingen verduurzamen

Groothandel – Bidfood wil binnen de verpakkingen verminderen en verduurzamen. De grossier start daarom op korte termijn met het aanpassen van de verpakkingen van het eigen private label assortiment. Tevens gaat het bedrijf in gesprek met haar leveranciers. Juist in die combinatie van eigen merken en merken van leveranciers zijn de grootste resultaten te realiseren, is ook de mening van Peter...

Lees bericht

Bunzl daagt HAS studenten uit met ‘Bunzl Packaton’

Uitdaging - Op 20 februari organiseren Bunzl Retail & Industry en HAS Hogeschool Den Bosch gezamenlijk de ‘Bunzl Packaton’. Tijdens deze dag hebben 19 studenten van de opleiding Food Design & Innovation één schooldag de tijd om een nieuw verpakkingsconcept te ontwikkelen. Een ‘packaton’ is een afgeleide van de zogenaamde ‘hackaton’; een bijeenkomst van specialisten die gezamenlijk aan een thema te werken. Het doel...

Lees bericht




© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid