Pepsi MAX introduceert ‘Challenge your taste’ campagne


Campagnebeeld van Pepsi

Frisdrank – Pepsi Max start aankomende weken een nieuwe campagne: “Challenge your Taste”. Het merk gooide enkele jaren geleden het roer om door de focus volledig te richten op de suikervrije Pepsi MAX en de communicatie te richten op jongvolwassenen. Die strategie heeft het merk geen windeieren gelegd en zorgde voor een boost in omzet. Daarom nu een campagne die zich richt op smaak.

In de afgelopen jaren hebben Vrumona en PepsiCo zich actief ingezet om de beschikbaarheid, zichtbaarheid en promotie van de suikervrije variant Pepsi MAX te vergroten en dit werpt zeker zijn vruchten af. Het merk Pepsi laat de grootste omzetgroei zien binnen het Cola segment in Nederland, dat wordt gedreven door de groei van Pepsi MAX. Zo is het volume van Pepsi MAX sinds 2015 verdubbeld en groeit het merk harder dan de marktleider, aldus Vrumona.

De campagne is te zien op televisie en diverse social mediakanalen. Daarbij is het uniek dat de sociale media posts per regio worden gepersonaliseerd om zo goed mogelijk aan te sluiten bij de doelgroep, inclusief een link naar een aanbieding in de buurt. De communicatie is wederom gericht op het ontsnappen aan routines en het volgen van je eigen pad.

In de nieuwste Pepsi MAX campagne is te zien hoe de smaakpupillen van Sonny & Amber uitgedaagd worden door het proeven van Pepsi MAX. Daarmee wil Pepsi MAX iedereen uitdagen om deel te nemen aan de nieuwe campagne: ‘challenge your taste’.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Vrumona verwijdert één miljard suikerklontjes uit frisdranken

Frisdranken - Vrumona heeft eerder de belofte gedaan goed en gezond drinken voor iedereen mogelijk te maken. Daarom is het bedrijf sinds 2015 bezig om het suikergehalte in haar frisdranken sterk te verminderen. Die missie heeft geleid tot een belangrijk mijlpaal: tot nu toe zijn er één miljard suikerklontjes uit de totale portfolio verdwenen.

Lees bericht


Kapteijn: ‘Statiegeldregeling past bij duurzaamheidstrategie Vrumona’

Interview - De statiegeldregeling voor de kleine plasticflesjes en een aantal buitenhuislocaties gaat in per 1 juli aanstaande. Maar per 1 juni hebben consumenten al de mogelijkheid plastic flesjes in te leveren. Niet elke organisatie of ondernemer, die de verplichting heeft de flesje in te leveren, is er al klaar voor. En hoe zit dat bij de frisdrankproducten? Is een bedrijf als...

Lees bericht



7UP start zomercampagne ‘Sociable Food Moments’

Campagne - 7UP komt met een nieuwe campagne. Het frisdrankmerk van PepsiCo, dat in Nederland door Vrumona wordt gedistribueerd, wil in de campagne laten zien dat bij het hebben van meer vrijheid na de lockdowns, veranderende regelgeving en social distancing, de frisse smaak 7UP Free goed past.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid