Picnic combineert nieuwe app met 1000 nieuwe producten


Bezorging - Online supermarkt Picnic komt deze week met een nieuwe app, die het kopen van de boodschappen nog sneller maakt. Tegelijkertijd worden er duizend nieuwe producten toegevoegd aan het assortiment, zodat het aantal artikelen uitkomt op 7000. De nieuwe producten vallen voornamelijk in de categorieën vega, vlees, groente, fruit, tapas, delicatessen, wijnen, speciaalbier en kazen. Ook het aantal huishoudelijke artikelen en drogisterijproducten wordt flink uitgebreid, zo laat de websuper weten. Samen met de klant De nieuwe producten zijn aangedragen door de klanten zelf en in de nieuwe app te vinden in de categorie 'nieuw'. Daarin is nu ook opgenomen de categorie 'Dingen die je nergens anders vindt'. Dit zijn onder meer wijnpakketten, een aantal gemberbieren, meerdere oat milks, verse vongole en lokale producten, zoals chocolade van De Bonte Koe te vinden. Klanten kunnen in de app ook aangeven welke producten ze missen. Bovendien verdwijnen de producten waar geen vraag naar is. Medeoprichter Michiel Muller van Picnic: "Vanaf de start hebben we Picnic samen met onze klanten gebouwd. Producten waar geen vraag naar is, nemen dus ook geen ruimte in op het scherm." 'Als in een virtuele winkel' De navigatie in de app is volledig vernieuwd. Muller: "We hebben gekeken hoe onze klanten in de app door de virtuele winkel lopen. Net zoals in de traditionele winkel beginnen mensen bijvoorbeeld ook bij groente en fruit. Doordat we de structuur van de app hierop aangepast hebben gaat het doen van de boodschappen 25 procent sneller en hoeven klanten minder vaak naar producten te zoeken." De nieuwe app is de afgelopen maanden uitgebreid getest door groepen klanten.” Bron: @FoodClicks Bezorging - Online supermarkt Picnic komt deze week met een nieuwe app, die het kopen van de boodschappen nog sneller maakt. Tegelijkertijd worden er duizend nieuwe producten toegevoegd aan het assortiment, zodat het aantal artikelen uitkomt op 7000. De nieuwe producten vallen voornamelijk in de categorieën vega, vlees, groente, fruit, tapas, delicatessen, wijnen, speciaalbier en kazen. Ook het aantal huishoudelijke artikelen en drogisterijproducten wordt flink uitgebreid, zo laat de websuper weten. Samen met de klant De nieuwe producten zijn aangedragen door de klanten zelf en in de nieuwe app te vinden in de categorie 'nieuw'. Daarin is nu ook opgenomen de categorie 'Dingen die je nergens anders vindt'. Dit zijn onder meer wijnpakketten, een aantal gemberbieren, meerdere oat milks, verse vongole en lokale producten, zoals chocolade van De Bonte Koe te vinden. Klanten kunnen in de app ook aangeven welke producten ze missen. Bovendien verdwijnen de producten waar geen vraag naar is. Medeoprichter Michiel Muller van Picnic: "Vanaf de start hebben we Picnic samen met onze klanten gebouwd. Producten waar geen vraag naar is, nemen dus ook geen ruimte in op het scherm." 'Als in een virtuele winkel' De navigatie in de app is volledig vernieuwd. Muller: "We hebben gekeken hoe onze klanten in de app door de virtuele winkel lopen. Net zoals in de traditionele winkel beginnen mensen bijvoorbeeld ook bij groente en fruit. Doordat we de structuur van de app hierop aangepast hebben gaat het doen van de boodschappen 25 procent sneller en hoeven klanten minder vaak naar producten te zoeken." De nieuwe app is de afgelopen maanden uitgebreid getest door groepen klanten.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Transavia en Thuisbezorgd.nl lanceren als eerste ‘in-flight’ bezorging

Luchthaven - Thuisbezorgd.nl en Transavia zijn gestart met ‘in-flight’ bezorging waarbij passagiers voor de vlucht een maaltijd naar keuze kunnen bestellen. De Nederlandse bedrijven zijn hiermee wereldwijd de eerste met deze service. Passagiers kunnen tot 1 uur voor het boarden bestellen. De maaltijd wordt vers bereid door de keukenbrigade van iFleat en direct aan boord bezorgd.

Lees bericht

Picnic verruilt inkoop via Superunie voor EDEKA

Bezorgdienst - Online supermarkt Picnic verruilt de samenwerking met de Nederlandse inkooporganisatie Superunie voor een gezamenlijke inkooporganisatie met het Duitse supermarktbedrijf EDEKA. Dat laat medeoprichter Michiel Muller van de online supermarkt weten.

Lees bericht


AH start gratis bezorgservice AH Compact

Formulenieuws – Nog steeds geen winstgevende service, maar Albert Heijn zet volop in op de groei van online boodschappen doen met haar bezorgservice. Het bedrijf ziet de toegenomen belangstelling bij de consument en wil een grotere rol spelen in het bezorgen. Niet alleen heeft de supermarktketen de bezorgcapaciteit in krap twaalf maanden verdubbeld, ook lanceert Albert Heijn vandaag een nieuwe, gratis...

Lees bericht




© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid