Plaza digitaliseert verder met orderkiosken
_1080_721_90.jpg)
Formulenieuws - Plaza ’t Krûûspunt op Ameland is in mei gestart met orderkiosken. Het cafetariabedrijf wil met de plaatsing van de bestel- en afrekenzuilen inspelen op de toenemende vraag naar snelheid en gemak. Het is de derde Plaza-locatie die de stap naar verdere digitalisering maakt.
'Het gebruik van de orderkiosk leidt niet alleen tot hogere tevredenheid bij de gast, maar ook tot meer omzet', zo laat formule & solutionmanager Jackie ten Westenend van Plaza Food For All weten. Met de orderkiosk is ook veel eenvoudiger in te spelen op bijverkoop, doordat combinaties worden gevisualiseerd. Orderkiosken zorgen er ook voor dat het beschikbare personeel efficiënter kan worden ingezet. Het bestel- en betaalwerk wordt immers uit handen genomen, waardoor personeel meer tijd heeft in de keuken. Frank de Kruijk, eigenaar Plaza ’t Krûûspunt: “We hebben net voor Pasen twee orderkiosken van De Digitale laten installeren en het gaat fantastisch. Gasten begrijpen direct dat ze bij de orderkiosk kunnen bestellen waardoor wachttijden minder zijn. Door het ontwikkelen van de juiste content levert het mij ook meer omzet op. Met de inkoop via Plaza was het voor mij extra aantrekkelijk om deze stap te zetten”.
Bron: Sligro/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Eerste PostNl Businesspoint bij Shell Serva Amersfoort
Petrol – De ruimte was er en de motivatie om iets meer met postbussen te doen was er. Na het faillissement van kantoorboekhandelsketen Office Center kwam er in de keistad ruimte voor een nieuw PostNL Businesspoint. Shell Serva in Amersfoort zag er brood in, maar wilde van de ruimte wel iets meer maken dan een ‘truttig puntje van PostNL’.
Lees berichtCafetaria ’t Buulke in Budel start op nieuwe locatie als Eetwinkel
Fastservice - Cafetaria ’t Buulke, gestart in 2003 als kleine dorpse cafetaria, start op een nieuwe locatie in Budel als Eetwinkel, de cafetariaformule van grossier Chefs Culinar. Eigenaren Ludo en Evelyn Neeskens nemen na 19 jaar intrek in het voormalig pand van cafetaria van Kessel aan de Deken van Baarsstraat in het Brabantse dorp.
Lees berichtSligro ziet omzet en resultaat verder herstellen
Groothandel - De omzet van de Sligro Food Groep over het eerste halfjaar 2022 bedroeg €1.129 miljoen, een toename van 43,3% ten opzichte van dezelfde periode in 2021. In Q2 wist de groep een groei te realiseren van 43,7%. De nettowinst over het eerste halfjaar kwam uit op €23 miljoen.
Lees berichtHuismerkkip groothandels straks één Beter Leven-ster
Dierenwelzijn - Bidfood en Hanos gaan hun huismerk kipproducten voorzien van ten minste één Beter Leven-ster. Dit is vrijdag bekendgemaakt door Wakker Dier. Sligro kondigde deze stap vorig jaar al aan.
Lees berichtSWO De Splinter wijzigt naam in GemaQ en gaat adviseren
Petrol – De wereld van tankstations verandert en dus verandert SWO De Splinter. Niet alleen krijgt de inkoop- en samenwerkingsorganisatie een nieuwe naam, ook de dienstverlening wordt uitgebreid. Er moet meer maatwerk worden geleverd voor de leden, zei voorzitter Rob van Herpen. Voor de nieuwe naam, is een oude naam nieuw leven ingeblazen, namelijk GemaQ.
Lees berichtSligro terug op omzetniveau van voor corona
Groothandel – Sligro wist in de eerste drie maanden van dit jaar de omzet naar een niveau te brengen van voor de coronamaatregelen. Weliswaar viel de omzet in catering nog wat tegen, maar daar tegenover stond een verdere groei in bezorging aan bedrijven.
Lees bericht