Pop up'-concept Flip Flop Café van Albron CP opent over twee weken
Leisure – Albron CP, de organisatie die de exploitatie verzorgt van de horecaconcepten binnen Center Parcs, heeft een nieuw concept in ontwikkeling speciaal voor de kustparken; het Flip Flop café. Het gaat om een tijdelijke locatie waar gemak, relax en de bekende teenslipper (Flip Flop) centraal staan. De twee geplande locaties gaan over twee weken open. Het Flip Flop Café is een locatie waar niets moet, maar alles mag. Wat een buitenterras heeft, waar je met je voeten in het zand zit. De keuken is geïnspireerd op homestyle US casual cooking. Als gast ‘scharrel’ je hier een maaltijd bij elkaar van burgers, burrito’s, sweet patato salads en een pulled pork sandwich. De Flip Flop cafés worden neergezet in de Center Parcs-parken Zandvoort en Port Zélande en zijn geopend van de maanden juli tot en met uiterlijk oktober. Juist in deze twee kustparken is de omzet in de eerste vier maanden van het seizoen van groot belang. Het is dan noodzakelijk om voldoende horeca-aanbod te hebben. Voor de wintermaanden is het bestaande horeca-aanbod op de parken voldoende. Vandaar dat het een tijdelijk onderkomen wordt. Ernest van de Voort, manager Marketing & Concepts van Albron CP: “We bieden met zo’n nieuw concept de gasten ook meer beleving en meer reden te blijven op het park, maar ook om te komen. En dat laatste daar gaat het om, want wie de gasten heeft, heeft de omzet. En wie de omzet heeft, hoeft alleen maar te managen.” (meer over de horecaconcepten van Albron Center Parcs in de juni-uitgave van FoodClicks, die reeds is verschenen) Bron: FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek