Prinses Máxima Centrum verlengt samenwerking met Hutten


De mensen van Hutten en het Prins Maxima Centrum bij de ondertekening

Catering - Het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie en Hutten hebben hun samenwerking verlengd. De komende jaren blijft Hutten de cateringactiviteiten verzorgen binnen dit speciale centrum. “Onze missie blijft om met voeding toegevoegde waarde te bieden aan het herstel van kinderen met kanker én om bij te dragen aan een zo prettig mogelijk verblijf,” aldus Jan Loeff, directeur Care & Cure bij Hutten”

Het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie opende in het voorjaar van 2018 haar deuren. Vanaf dat moment was alle kinderoncologische zorg in Nederland geconcentreerd. Soms verblijven kinderen samen met hun ouder(s) voor een lange periode in het centrum. Jan Loeff, directeur Care & Cure bij Hutten: “In die tijd moeten ze kunnen rekenen op voeding die aansluit bij hun behandeling en behoeften. Hutten werkt daarom nauw samen met kinderoncologen, diëtisten en voedingswetenschappers.”

Claudia Alflen, Manager Facilitair Bedrijf bij het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie: “We zijn blij dat we ons partnership met Hutten kunnen voortzetten. Uit ons marktonderzoek bleek wederom dat Hutten met hun voedingsvisie vernieuwend, duurzaam en onderzoekend is.” Hutten verzorgt al het eten en drinken voor de kinderen die kort of langdurig opgenomen zijn en die dagbehandeling ondergaan en voor hun ouders en/of verzorgers. Het daarvoor ontwikkelde concept richt zich volledig op de voedingsbehoefte en eetwensen van het kind. De gastvrouw speelt hierin een cruciale rol. Op minimaal zes momenten van de dag biedt ze (kleine) gerechten aan door zelf naar het kind toe te gaan met de Kanjerkar. Het kind kiest ter plekke van de kar wat het wil eten en drinken.  

Bron: Hutten/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Overname Albron en Hutten succesvol afgerond

Overname - Albron laat weten succesvol de overname van Hutten, branchegenoot in de catering- en hospitalitysector, te hebben afgerond. Volgens de foodservice-organisatie Albron kan het met deze strategische overname haar positie als marktleider uitbreiden, haar dienstenaanbod verder verbreden en meer maatschappelijke impact maken.

Lees bericht


KLM gaat eigen cateringbedrijf onder de loep nemen

Catering - KLM gaat de eigen cateringactiviteiten onder de loep nemen en mogelijk afslanken. De beslissing maakt onderdeel uit van een stevig pakket aan maatregelen om de financiële en operationele prestaties van het luchtvaartbedrijf structureel te verbeteren. KLM behaalde in het derde kwartaal van dit jaar met 396 miljoen euro een lagere winst dan een jaar eerder.

Lees bericht




© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid