Privium ExpressLounge geopend op Eindhoven Airport

Luchthaven - Deze week is op Eindhoven Airport de Privium ExpressLounge officieel geopend. De lounge bevindt zich op de eerste verdieping, naast de Starbucks.
Privium Plus-leden en andere reizigers kunnen in de lounge in een comfortabele omgeving werken, ontspannen en genieten voor vertrek. De lounge biedt plaats aan 60 gasten en is voorzien van een bel- en werkcabine en diverse (zakelijke) faciliteiten. De eerste Privium Lounge werd in 2008 geopend op Amsterdam Airport Schiphol en met deze nieuwe locatie breidt Privium zijn exclusieve services verder uit.
Naast toegang tot de lounge profiteren Privium-leden op Eindhoven Airport ook van Fast Track, waarmee zij sneller door de securitycontrole kunnen.
Bron: Schiphol/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Starbucks heropent in vernieuwde Lounge 1 Schiphol
Luchthaven - Schiphol heeft er een nieuwe eyecatcher bij: een ruim 500 m² grote Starbucks in de onlangs vernieuwde Lounge 1. De vestiging telt zo’n 180 zitplaatsen en is gerealiseerd in samenwerking met Avolta AG (voorheen HMSHost, red.) en Starbucks. De koffieketen keert hiermee terug op exact dezelfde plek waar in 2007 de allereerste Starbucks van Nederland opende.
Lees berichtSchiphol opent nieuw duty free-concept
Luchthaven - Airport Schiphol en Lagardère Travel Retail hebben deze week de grootste winkel op de luchthaven geopend: de flagshipstore van het nieuwe retailconcept Today Duty Free. De winkel van 1.500 m² biedt een compleet vernieuwd aanbod in parfums, cosmetica, zoetwaren en dranken.
Lees berichtSSP neemt 12 Burger King-locaties over van de NS
Formulenieuws - SSP Group breidt zijn samenwerking met NS Stations fors uit en neemt het beheer over van 12 bestaande Burger King-vestigingen op Nederlandse treinstations.
Lees berichtSchiphol en Avolta openen nieuw Frans bakkerijconcept LOAF
Luchthaven –Schiphol en horecapartner Avolta introduceren een nieuw bakkerijconcept met Franse signatuur in Lounge 1, genaamd LOAF. De opening van de bakkerij markeert een volgende stap in de herontwikkeling van de lounge en sluit aan bij Schiphols strategie om de kwaliteit van het retail- en horecaportfolio te verbeteren.
Lees berichtHEMA meest favoriet voor koffie en lunch
Onderzoek – Het aantal bezoekers van koffie- en lunchketens groeide het afgelopen jaar naar 9,6 miljoen. HEMA blijft de favoriet voor koffie en lunch. Bezoekers nuttigen driekwart (76%) van de bestellingen ter plaatse, terwijl ze bijna een kwart (24%) afhalen.
Lees bericht‘Sociale impactbakkerij’ Koeckebackers bestaat 10 jaar
Jubileum – Koeckebackers is meer dan een koekjesmerk. Het bedrijf helpt mensen, die moeite hebben aansluiting te vinden tot de arbeidsmarkt, een nieuwe start te maken met het bakken van koekjes. 90% van deze ‘trainees’ stroomt op deze manier door naar een vaste baan.
Lees bericht