Privium ExpressLounge geopend op Eindhoven Airport


De Privium ExpressLounge biedt plaats aan 60 gasten en is voorzien van een bel- en werkcabine en diverse (zakelijke) faciliteiten / Foto bij: Schiphol

Luchthaven - Deze week is op Eindhoven Airport de Privium ExpressLounge officieel geopend. De lounge bevindt zich op de eerste verdieping, naast de Starbucks.

Privium Plus-leden en andere reizigers kunnen in de lounge in een comfortabele omgeving werken, ontspannen en genieten voor vertrek. De lounge biedt plaats aan 60 gasten en is voorzien van een bel- en werkcabine en diverse (zakelijke) faciliteiten. De eerste Privium Lounge werd in 2008 geopend op Amsterdam Airport Schiphol en met deze nieuwe locatie breidt Privium zijn exclusieve services verder uit.

Naast toegang tot de lounge profiteren Privium-leden op Eindhoven Airport ook van Fast Track, waarmee zij sneller door de securitycontrole kunnen.

Bron: Schiphol/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Starbucks heropent in vernieuwde Lounge 1 Schiphol

Luchthaven - Schiphol heeft er een nieuwe eyecatcher bij: een ruim 500 m² grote Starbucks in de onlangs vernieuwde Lounge 1. De vestiging telt zo’n 180 zitplaatsen en is gerealiseerd in samenwerking met Avolta AG (voorheen HMSHost, red.) en Starbucks. De koffieketen keert hiermee terug op exact dezelfde plek waar in 2007 de allereerste Starbucks van Nederland opende.

Lees bericht


Schiphol opent nieuw duty free-concept

Luchthaven - Airport Schiphol en Lagardère Travel Retail hebben deze week de grootste winkel op de luchthaven geopend: de flagshipstore van het nieuwe retailconcept Today Duty Free. De winkel van 1.500 m² biedt een compleet vernieuwd aanbod in parfums, cosmetica, zoetwaren en dranken.

Lees bericht


Schiphol en Avolta openen nieuw Frans bakkerijconcept LOAF

Luchthaven –Schiphol en horecapartner Avolta introduceren een nieuw bakkerijconcept met Franse signatuur in Lounge 1, genaamd LOAF. De opening van de bakkerij markeert een volgende stap in de herontwikkeling van de lounge en sluit aan bij Schiphols strategie om de kwaliteit van het retail- en horecaportfolio te verbeteren.

Lees bericht


HEMA meest favoriet voor koffie en lunch

Onderzoek – Het aantal bezoekers van koffie- en lunchketens groeide het afgelopen jaar naar 9,6 miljoen. HEMA blijft de favoriet voor koffie en lunch. Bezoekers nuttigen driekwart (76%) van de bestellingen ter plaatse, terwijl ze bijna een kwart (24%) afhalen.

Lees bericht




© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid