Profkantine start promo-acties BE-KIND


Sportkantines – Tennisvereniging PVDV uit Utrecht start als één van de eerste kantines met het ambassadeurschap van het product BE-KIND. De club gaat drie maanden lang bekijken wat de glutenvrije repen toevoegen aan het assortiment en hoe de leden reageren op de verantwoorde variant. Mars Nederland introduceerde enkele weken geleden nieuwe glutenvrije repen, gemaakt van pure en natuurlijke ingrediënten zoals hele noten. De BE-KIND-repen, worden geïntroduceerd op allerlei on-the-go locaties en in sportkantines. Voor die laatste groep locaties is Profkantine ingezet. Profkantine wil als platform bijdragen aan meer rendement voor de sportkantine en ontwikkelt daarvoor acties. In dit geval een sample pakketje dat alle leden kennis laat maken met de twee varianten die zijn opgenomen in het Profkantine assortiment; Dark chocolate nuts & Sea salt en Caramel almond & Sea salt. De Utrechtse tennisvereniging gaat gedurende drie maanden de twee varianten aanbieden in de kantine aan alle bezoekers. Hiermee wordt ingespeeld op de trend van meer verantwoorde tussendoortjes en de behoefte en wensen van de jonge, bewuste sporter. Opmerken is een marketing-en salesbureau binnen Out of Home en runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality        Time met ruim 350 aangesloten leisure-outlets. Bron: @FoodClicks Sportkantines – Tennisvereniging PVDV uit Utrecht start als één van de eerste kantines met het ambassadeurschap van het product BE-KIND. De club gaat drie maanden lang bekijken wat de glutenvrije repen toevoegen aan het assortiment en hoe de leden reageren op de verantwoorde variant. Mars Nederland introduceerde enkele weken geleden nieuwe glutenvrije repen, gemaakt van pure en natuurlijke ingrediënten zoals hele noten. De BE-KIND-repen, worden geïntroduceerd op allerlei on-the-go locaties en in sportkantines. Voor die laatste groep locaties is Profkantine ingezet. Profkantine wil als platform bijdragen aan meer rendement voor de sportkantine en ontwikkelt daarvoor acties. In dit geval een sample pakketje dat alle leden kennis laat maken met de twee varianten die zijn opgenomen in het Profkantine assortiment; Dark chocolate nuts & Sea salt en Caramel almond & Sea salt. De Utrechtse tennisvereniging gaat gedurende drie maanden de twee varianten aanbieden in de kantine aan alle bezoekers. Hiermee wordt ingespeeld op de trend van meer verantwoorde tussendoortjes en de behoefte en wensen van de jonge, bewuste sporter. Opmerken is een marketing-en salesbureau binnen Out of Home en runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality        Time met ruim 350 aangesloten leisure-outlets. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Heropeningscampagne voor sport- en leisurekantines

Kantines – Opmerken, marketing-en salesbureau binnen Out of Home voor sport- en leisurekantines, organiseert voor de bij Profkantine en Quality Time aangesloten kantines een heropeningscampagne. Doelstelling achter de campagne is de kantines een extra steuntje in de rug geven bij de start van het nieuwe seizoen.

Lees bericht


Jumbo gaat samenwerken met Makro in zakelijke markt

Samenwerking - Jumbo Supermarkten en foodservicegroothandel Makro bundelen vanaf deze maand hun krachten om zakelijke klanten van Jumbo beter te kunnen bedienen. Dat laten beide bedrijven maandag weten. Met de samenwerkingsovereenkomst worden bijna duizend artikelen uit het assortiment van Makro aan het zakelijke online winkelkanaal van Jumbo toegevoegd.

Lees bericht

Horeca maakt zich op voor opening terrassen

Heropening – Overal in het land waren horecaondernemers afgelopen weekend bezig met het inrichten van de buitenterrassen. En net als bij de heropening vorig jaar hadden vrijwel alle gemeenten toegestaan dat er, in goed overleg, extra ruimte mocht worden ingezet.

Lees bericht

‘Ingrijpende nieuwe maatregelen voor minstens drie weken’

Coronamaatregelen - “We doen ons best, maar het virus doet het beter, met die woorden onderstreepte minister Hugo de Jonge de noodzaak om extra maatregelen te nemen tegen de verspreiding van het virus. De cijfers ten aanzien van het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames zijn niet goed en dus zijn ingrijpende maatregelen nodig. Vooralsnog voor een periode van drie weken.

Lees bericht


Ook horeca sportkantines moet voldoen aan nieuwe coronaregels

Sportkantines – Clubhuizen en sportkantines van sportverenigingen zijn net als de normale horeca gehouden aan de nieuwe coronamaatregelen die gisteren zijn ingegaan. Dat is bevestigd door een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). Sportverenigingen zijn daarvan meestal niet op de hoogte en hanteren de nieuwe regels ook niet.

Lees bericht

Sommige sportkantines kunnen deuren en terras toch openen

Coronamaatregelen – Sportkantines mogen in sommige gevallen toch al de deuren openen, net als de commerciële horeca. Het gaat dan om sportkantines die door ‘commerciële uitbaters’ worden gerund en in overleg met de gemeente toestemming krijgen. De sportkantines dienen dan wel het horecaprotocol te volgen.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid