Profkantine start promo-acties BE-KIND


Sportkantines – Tennisvereniging PVDV uit Utrecht start als één van de eerste kantines met het ambassadeurschap van het product BE-KIND. De club gaat drie maanden lang bekijken wat de glutenvrije repen toevoegen aan het assortiment en hoe de leden reageren op de verantwoorde variant. Mars Nederland introduceerde enkele weken geleden nieuwe glutenvrije repen, gemaakt van pure en natuurlijke ingrediënten zoals hele noten. De BE-KIND-repen, worden geïntroduceerd op allerlei on-the-go locaties en in sportkantines. Voor die laatste groep locaties is Profkantine ingezet. Profkantine wil als platform bijdragen aan meer rendement voor de sportkantine en ontwikkelt daarvoor acties. In dit geval een sample pakketje dat alle leden kennis laat maken met de twee varianten die zijn opgenomen in het Profkantine assortiment; Dark chocolate nuts & Sea salt en Caramel almond & Sea salt. De Utrechtse tennisvereniging gaat gedurende drie maanden de twee varianten aanbieden in de kantine aan alle bezoekers. Hiermee wordt ingespeeld op de trend van meer verantwoorde tussendoortjes en de behoefte en wensen van de jonge, bewuste sporter. Opmerken is een marketing-en salesbureau binnen Out of Home en runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality        Time met ruim 350 aangesloten leisure-outlets. Bron: @FoodClicks Sportkantines – Tennisvereniging PVDV uit Utrecht start als één van de eerste kantines met het ambassadeurschap van het product BE-KIND. De club gaat drie maanden lang bekijken wat de glutenvrije repen toevoegen aan het assortiment en hoe de leden reageren op de verantwoorde variant. Mars Nederland introduceerde enkele weken geleden nieuwe glutenvrije repen, gemaakt van pure en natuurlijke ingrediënten zoals hele noten. De BE-KIND-repen, worden geïntroduceerd op allerlei on-the-go locaties en in sportkantines. Voor die laatste groep locaties is Profkantine ingezet. Profkantine wil als platform bijdragen aan meer rendement voor de sportkantine en ontwikkelt daarvoor acties. In dit geval een sample pakketje dat alle leden kennis laat maken met de twee varianten die zijn opgenomen in het Profkantine assortiment; Dark chocolate nuts & Sea salt en Caramel almond & Sea salt. De Utrechtse tennisvereniging gaat gedurende drie maanden de twee varianten aanbieden in de kantine aan alle bezoekers. Hiermee wordt ingespeeld op de trend van meer verantwoorde tussendoortjes en de behoefte en wensen van de jonge, bewuste sporter. Opmerken is een marketing-en salesbureau binnen Out of Home en runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality        Time met ruim 350 aangesloten leisure-outlets. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Eazie en Vegetarische Slager openen foodbar op Utrecht CS

Actie - De Vegetarische Slager en Asian Good foodbar Eazie openen gezamenlijk een tijdelijke Foodbar op Utrecht Centraal Station. Het doel is om de gasten van de locatie te inspireren om vaker te genieten van flexitarisch, vegetarisch of vegan eten. Als motto is daarom gekozen voor ‘Proef jij het verschil?’

Lees bericht

Glutenvrij Markt nieuw op Gastvrij Rotterdam

Vakbeurzen – Horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam, dat van 18 tot en met 20 september in Rotterdam Ahoy wordt gehouden, krijgt een Glutenvrij Markt. Het plein is weliswaar met vier aanbieders klein, maar de organisatie wil daarmee wel laten zien dat er steeds meer vraag komt naar glutenvrije producten en gerechten.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid