Programma Horecava Limited krijgt vorm met expertsessies


Kwaliteit Horecava onder gegeven omstandigheden niet te waarborgen, beurs verschuift mogelijk naar het voorjaar / Foto bij: Floris Heuer

Beurzen – Tijdens de Horecava Limited staan diverse talkshows, expertsessies, tastings, award uitreikingen, start-up pitches en masterclasses centraal met bijzondere ondernemers. Onderwerpen die worden aangesneden hebben betrekking op veranderend consumentengedrag, personeel, nieuwe verdienmodellen, nieuwe producten en de toekomst van de horeca.

De Horecava Limited gaat met 5 stages op maandag 1 februari 2021 online. ‘Het Podium’ start met de Marketing Breakfast Club in samenwerking met Foodservice XS. Daarna volgt de opening met journaliste en presentatrice Frederique de Jong, die initiatieven vanuit de actie #hartvoordehoreca in de schijnwerpers zet.

Vervolgens worden drie talkshows getiteld ‘De Horeca Draait Door’ gehouden, onder leiding van Charly van Goch en Stephanie van Oorschot. En zijn er rondetafelgesprekken over personeel, het veranderende consumentengedrag, robotisering en voedselverspilling met onder andere Ricardo Eshuis (directeur SVH), Hajé restaurants, HTC Advies, Rabobank en Waste Watchers. De gesprekken worden onderbroken door kookdemonstraties van Rational. Verder worden de Foodservice Awards, de Hotello of the Year award en de Hollands Best Delivery Chef 2021 uitgereikt.

Expert stage

‘De Expert’ is de stage waar leveranciers laten zien welke oplossingen ze hebben voor horecaondernemers. Deelnemers zijn onder andere Lightspeed, Harol, Satelliet, Stylepoint, Takeaway en Verstegen. Leveranciers met food- en drinksproducten zoals Nestlé en Ardo doen mee aan ‘De Tasting’. Bezoekers kunnen hiervoor vooraf een tastingbox bestellen. Daarnaast zijn er bedrijven die zich online in ‘De Business’ presenteren.

Bij ‘De Trainer’ zijn tutorials te zien over ondernemersvaardigheden en spirits. De sessies ‘365Dagensuccesvol’ gaan over persoonlijke groei én helpen om perspectief te blijven zien. Voor persoonlijke ondernemersvragen zijn er de Kennisdesks. Innovatie is te vinden bij stage De Start-up waar nieuwe bedrijven hun elevator-pitch houden.

Digitaal bijwonen

Professionals uit de wereld van eten, drinken en buitenshuis slapen hebben op uitnodiging gratis toegang tot het virtuele event. Anders bedraagt de ticketprijs € 55,-. De verkoop start op 7 januari 2021 via horecava.nl.

Bron: Horecava/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht



Horecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen

Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...

Lees bericht



Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar winnaar NK Pizza bakken 2024

Wedstrijd - Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar in Amsterdam heeft het NK Pizza bakken 2024 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn deeg en kooktechnieken. De ondernemer toonde zich na afloop verbaasd, omdat hij erg heeft getwijfeld of hij wel mee moest doen met de wedstrijd, want eigenlijk had hij geen tijd.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid