Purple Pride introduceert aubergine shoarma bij Hanos


De plantbased aubergine shoarma op een broodje / Foto bij: Purple Pride

Introductie - Purple Pride het aubergine merk van Growers United laat foodservice professionals kennis maken met de veelzijdigheid van aubergine: een supersnelle plantbased shoarma op basis van aubergine. Op de Belgische beurs Tavola beleefde het product de primeur en nu bij Hanos.

De aubergine shoarma is 100% plantaardig en gemaakt van verse aubergines rechtstreeks van Nederlandse telers. Om de shoarma beleving te krijgen wordt de aubergine geroosterd en op smaak gebracht met olie en natuurlijke smaakmakers. Doordat het product geen soja of tarwe bevat, is het laag in calorieën.

Een aubergine shoarma is een vernieuwing op het gebied van vleesvervangers. Het product is vanaf maandag 16 mei te koop bij alle vestigingen van HANOS Internationale Horeca Groothandel in Nederland en België. Het product wordt aangeboden in 600 gram kant & klare sous vide zakken en is te vinden in het gekoelde convenience schap op de AGF afdeling. Door de sous vide bereiding, behoud het product de smaak en is de shoarma koelvers 5 weken op voorraad te houden. De aubergine shoarma hoeft alleen kort opgebakken te worden.

Bron: Purple Pride/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Activiteiten Gastronomisch Gilde op Gastvrij Rotterdam

Beurzen - Van 18 tot en met 21 september zal traditiegetrouw Gastvrij Rotterdam plaatsvinden. Dit jaar heeft de beurs een extra wedstrijd arena toegevoegd waar het Gastronomisch Gilde haar wedstrijden mag doen. Het Gastronomisch Gilde gaat samen met de partners zorgen voor een uitgebreide programmering met wedstrijden, masterclasses en demo’s van aansprekende personen uit de gastronomie.

Lees bericht


Sneakpreview in Maastricht van de grootste HANOS-locatie

Groothandel – Het wordt de grootste vestiging van HANOS. Maar er gebeurt straks meer op de spiksplinternieuwe locatie aan de zuidkant van Maastricht. Duurzaamheid gaat er bijvoorbeeld een hele grote rol spelen. Dinsdag kregen de geïnteresseerden een sneakpreview van het gebouw, dat begin volgend jaar open gaat.

Lees bericht




HOLYSHOT lanceert twee premium juice shots

Introductie – HOLYSHOT, een nieuw merk van het frisdranken- en snackplatform D-drinks, lanceert een tweetal nieuwe shots. De shots in de smaken Ginger Turmeric en Ginger Lemon zijn nieuw op de Nederlandse markt en richten zich op de consument die voor gemak én gezond gaat.

Lees bericht

Makro staakt tijdelijke verkoop niet-food gerelateerde non-food

Groothandel – Makro heeft vandaag zelf besloten om tijdelijk te stoppen met de verkoop van non-food artikelen die niet-food gerelateerd zijn. De groothandel geeft aan kennis te hebben genomen van het publieke debat en wil zich solidair tonen met ondernemend Nederland. De zogenaamde ‘essentiële producten’ blijft Makro wel verkopen.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid