Quality Lodgings lanceert nieuwe website


Nieuwe website van Quality Lodgings

Hotels – Quality Lodgings, dé collectie van 100+ onafhankelijke kwaliteitshotels in Europa, heeft een nieuwe website gelanceerd. De nieuwe website www.qualitylodgings.com is bedoeld om de luxe reiziger te inspireren en een overzicht te bieden van hotels waar gastvrijheid en culinair genieten centraal staan.

Met de nieuwe website onthult Quality Lodgings haar vernieuwde merkidentiteit Tantalizing Taste, wat staat voor het prikkelen van de zintuigen. Zowel culinair, als door de inrichting, het gebouw en de omgeving van de kwaliteitshotels. Mathilde van der Weerd, Managing Director Quality Lodgings: “Wij richten ons vooral op de reiziger die houdt van kwaliteit, comfort en flexibiliteit. Doordat wij zoeken naar onafhankelijke hotels met een eigen identiteit, weten we hotels te selecteren die de hoogste graad van finesse hebben. Achter elk van deze bedrijven staan mensen die hospitality vanuit het hart uitdragen. Het maakt dat de Quality Lodgings stuk voor stuk aanbevelenswaardig zijn.”

QLUB Membership

Quality Lodgings heeft via de nieuwe website het exclusieve QLUB membership gelanceerd. “QLUB, wat de volledige betekenis kent als QL Unique Break, is ontworpen om de betekenisvolle verhalen tot leven te brengen van 100+ onafhankelijke hotels verdeeld over 10 Europese landen,” aldus Valerie van Mol, Marketing Director Quality Lodgings. Met een QLUB membership krijgen leden toegang tot een persoonlijk account om favoriete bestemmingen op te slaan, een exclusief aanbod van QL Unique Breaks en de nieuwste inspiratie, zowel online als offline in de jaarlijkse uitgave van de QL Guide.

Bron:  Quality Lodgings/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Tevredenheid over Nederlandse hotelketens licht gedaald

Onderzoek - De gemiddelde tevredenheid over Nederlandse hotelketens is het afgelopen jaar licht gedaald van +49 naar +47. De hoogste NPS (+84) had WestCord Hotels. Toch waren de meeste hotelgasten tevreden over hun hotel, want ruim zeven op de tien bezoekers hebben de intentie om terug te keren bij een hotelketen.

Lees bericht

KHN roept met partnerpartijen op om btw niet te verhogen

Politiek – In de aanloop naar het eerste debat in de Tweede Kamer van het nieuwe kabinet vandaag roept Koninklijke Horeca Nederland (KHN), samen met een aantal andere belangenorganisaties, de politieke partijen en het kabinet op om de verhoging van het btw-tarief van 9% naar 21% te heroverwegen.

Lees bericht


Minder uitbundige tijden voor de horeca in 2024 en 2025

Analyse - De vooruitzichten voor de horeca voor zowel 2024 als 2025 zijn, met een verwachte volumegroei van 2%, minder uitbundig dan voorgaande drie jaren. Dit komt onder meer door een aanhoudend lage economische groei, een laag consumentenvertrouwen en nog altijd oplopende prijzen in de horeca. Dit meldt ING Research in het woensdag gepubliceerde Vooruitzicht Horeca.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid