Remia opent ‘pop-up museum’ op Horecava


De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup is onlangs uitgeroepen tot het ‘Lekkerste Speciaaltje’

Actie - De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup is onlangs uitgeroepen tot het ‘Lekkerste Speciaaltje’. Als eerbetoon aan dit culinaire erfgoed heeft Remia tijdens de aankomende Horecava daarom een exclusief pop-up museum geopend, waar de combinatie wordt tentoongesteld.

Het ‘Lekkerste Speciaaltje’ blijkt uit onderzoek van de meestgebruikte combinaties fritessaus en curry binnen het cafetariakanaal, beoordeeld met uitjes op frites. De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup biedt volgens het onderzoek ‘de perfecte harmonie van smaken’.

Pop-up museum

Op de stand (Standnr. 10.300) zal het ‘Lekkerste Speciaaltje’ daarom in een exclusief pop-up museum een prominente plek zal krijgen. Het ‘kunstwerk’ zal worden bewaakt door een museumbewaarder met een rijke achtergrond in de kunstgeschiedenis, laar Remia weten en om het verhaal extra glans te geven zal deze bewaarder de bezoekers meenemen in het verhaal achter het schilderij en de connectie met Remia.

Bron: Remia/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Horecava 2025 met 700 exposanten het grootste horeca event

Vakbeurzen - Maandag 13 januari openen de deuren van Nederlandse grootse horecavakbeurs de Horecava in de Rai in Amsterdam. Vierdagen lang wordt dit de ontmoetingsplaats van de foodprofessionals in de wereld van eten, drinken en buitenshuis verblijven. En – hoewel minder dan voorheen – nog altijd de oriëntatieplaats voor trends, ontwikkelingen en nieuwe producten.

Lees bericht


VE Partners neemt familiebedrijf Inproba

Overname – Inproba, het sinds de oprichting in Baarn gevestigde familiebedrijf, wordt overgenomen door investeringsmaatschappij VE Partners. Beide partijen hebben overeenstemming bereikt om voor eind januari 2025 alle aandelen over te nemen.

Lees bericht


Drukke eerste dag Gastvrij Rotterdam laat veel nieuws zien

Vakbeurzen – Gastvrij Rotterdam beleefde een drukke eerste dag in Ahoy. Vakwedstrijden en de ruim 500 exposanten hadden veel horecaondernemers naar de horecabeurs in Rotterdam gebracht. Opvallend was dat er ook veel jongeren rondliepen. Geen studenten, maar medewerkers van horecabedrijven. Voor veel exposanten gelijk een mogelijkheid om te investeren in een toekomstige klantengroep. Maar er is ook veel nieuws. Meest opvallende? De...

Lees bericht






© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid