Remia opent ‘pop-up museum’ op Horecava
Actie - De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup is onlangs uitgeroepen tot het ‘Lekkerste Speciaaltje’. Als eerbetoon aan dit culinaire erfgoed heeft Remia tijdens de aankomende Horecava daarom een exclusief pop-up museum geopend, waar de combinatie wordt tentoongesteld.
Het ‘Lekkerste Speciaaltje’ blijkt uit onderzoek van de meestgebruikte combinaties fritessaus en curry binnen het cafetariakanaal, beoordeeld met uitjes op frites. De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup biedt volgens het onderzoek ‘de perfecte harmonie van smaken’.
Pop-up museum
Op de stand (Standnr. 10.300) zal het ‘Lekkerste Speciaaltje’ daarom in een exclusief pop-up museum een prominente plek zal krijgen. Het ‘kunstwerk’ zal worden bewaakt door een museumbewaarder met een rijke achtergrond in de kunstgeschiedenis, laar Remia weten en om het verhaal extra glans te geven zal deze bewaarder de bezoekers meenemen in het verhaal achter het schilderij en de connectie met Remia.
Bron: Remia/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Horecava 2025 met 700 exposanten het grootste horeca event
Vakbeurzen - Maandag 13 januari openen de deuren van Nederlandse grootse horecavakbeurs de Horecava in de Rai in Amsterdam. Vierdagen lang wordt dit de ontmoetingsplaats van de foodprofessionals in de wereld van eten, drinken en buitenshuis verblijven. En – hoewel minder dan voorheen – nog altijd de oriëntatieplaats voor trends, ontwikkelingen en nieuwe producten.
Lees berichtVE Partners neemt familiebedrijf Inproba
Overname – Inproba, het sinds de oprichting in Baarn gevestigde familiebedrijf, wordt overgenomen door investeringsmaatschappij VE Partners. Beide partijen hebben overeenstemming bereikt om voor eind januari 2025 alle aandelen over te nemen.
Lees berichtJubileumeditie Sial realiseert recordgroei van 8% in bezoek
Vakbeurzen - Meer dan 285.000 professionals uit de hele wereld, die 7.500 exposanten konden bezoeken uit 127 landen op meer dan 270.000 m² beursoppervlakte. De beurs kende een recordgroei van 8% in bezoekers.
Lees berichtDrukke eerste dag Gastvrij Rotterdam laat veel nieuws zien
Vakbeurzen – Gastvrij Rotterdam beleefde een drukke eerste dag in Ahoy. Vakwedstrijden en de ruim 500 exposanten hadden veel horecaondernemers naar de horecabeurs in Rotterdam gebracht. Opvallend was dat er ook veel jongeren rondliepen. Geen studenten, maar medewerkers van horecabedrijven. Voor veel exposanten gelijk een mogelijkheid om te investeren in een toekomstige klantengroep. Maar er is ook veel nieuws. Meest opvallende? De...
Lees berichtRemia introduceert nieuwe SaucePro sauzendispenser
Introductie - Remia introduceert op de horecabeurs Gastvrij Rotterdam een nieuw dispensersysteem voor sauzen. De nieuwe SaucePro is volledig in eigen huis ontwikkeld en betreft een gesloten systeem waardoor de hygiëne gewaarborgd is.
Lees berichtBram Ladage schept 24.000 gratis frietjes weg op Valentijnsdag
Formulenieuws – Cafetariabedrijf Bram Ladage vierde Valentijnsdag dit jaar met het gratis weggeven van een ‘Brammetje’. Afgelopen woensdag werden op die manier maar liefst 24.000 klanten blij gemaakt met een gratis 'frietje met'.
Lees bericht