Rivella lanceert merkcampagne ‘Dat is wel zo lekker’


Rivella-drinkers zijn trouw aan het merk

Campagne - Rivella start een nieuwe merkcampagne waarin smaak, natuur en vrienden centraal staan. Met 'Dat is wel zo lekker' profileert het merk zich als een verfrissende drank waarmee je je met één slok in de natuur waant en die je het best kunt drinken in gezelschap van vrienden.

In de nieuwe campagne zijn vrienden zichtbaar, die Rivella op een stads terras drinken. Zij wanen zich samen in de duinen, in het bos en bij een rivier. De film eindigt met de pay-off “Dat is wel zo lekker.” Met de campagne wil het merk zijn positie binnen het frisdrankensegment versterken door het verfrissende karakter te benadrukken en de associatie met de natuur en rust verder uit te bouwen.

Proeven is geloven

De campagne is erop gericht om een nieuwe gebruikersgroep aan te spreken. Rivella-drinkers blijken namelijk trouw: als ze het eenmaal geproefd hebben, willen ze nooit meer anders. Deze gedachte is een belangrijke aanleiding voor de nieuwe campagne geweest. Laura Beenders, Brand Development Manager Royal Club & Rivella: “De campagne draait volledig om de overtuiging van de smaak. De pay off ‘dat is wel zo lekker’ is een evolutie van ‘naturel is wel zo lekker’. Hiermee willen we consumenten uitdagen om Rivella een keer te proberen, want als je het eenmaal proeft dan ben je verkocht.”

Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Vrumona schudt met Rockstar energysegment wakker

Introductie  - Vrumona voegt vanaf 14 maart een nieuwe ster toe aan haar assortiment: Rockstar Energy Drink. Rockstar is onderdeel van PepsiCo en verkrijgbaar in drie varianten: Original No Sugar, Original en Refresh Tropical Guava No Sugar. De communicatie richt zich grotendeels alleen op de suikervrijevariant, om zo de suikerconsumptie in energy drinks te verminderen.

Lees bericht

#SAMENLUNCHEN campagne steunt cateraars

Catering - Omdat de catering binnen scholen weer opstart en ook kantoren weer medewerkers ontvangen, heeft een aantal bedrijven uit de levensmiddelensector het initiatief genomen tot een gerichte #SAMENLUNCHEN campagne. Met de campagne willen zij de cateringsector een hart onder riem steken en de cateringrestaurants weer vol krijgen.

Lees bericht

Vrumona neemt Butcha kombucha op in portfolio

Frisdranken – Door de toenemende vraag naar bijzondere frisdranken, heeft Vrumona besloten om Butcha kombucha op te nemen in haar portfolio, om zodoende de frisdrank breder toegankelijk te maken. Butcha maakte al onderdeel uit van Sir Joe, de craft soda tak van Vrumona.

Lees bericht


‘Het gaat goed met Pepsi, het merk groeit jaar op jaar’

Interview - Pepsi neemt in Nederland een bijzondere positie in. Eigenaar van het merk is PepsiCo, maar het bedrijf dat Pepsi distribueert is Vrumona. Dat heeft consequenties voor de manier waarop de marketing rondom het merk wordt gedaan. Zo doet PepsiCo alle ‘above-the-line’ communicatie en is Vrumona verantwoordelijk voor de ‘below-the-line’ activatie.

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid