Rivella lanceert merkcampagne ‘Dat is wel zo lekker’


Rivella-drinkers zijn trouw aan het merk

Campagne - Rivella start een nieuwe merkcampagne waarin smaak, natuur en vrienden centraal staan. Met 'Dat is wel zo lekker' profileert het merk zich als een verfrissende drank waarmee je je met één slok in de natuur waant en die je het best kunt drinken in gezelschap van vrienden.

In de nieuwe campagne zijn vrienden zichtbaar, die Rivella op een stads terras drinken. Zij wanen zich samen in de duinen, in het bos en bij een rivier. De film eindigt met de pay-off “Dat is wel zo lekker.” Met de campagne wil het merk zijn positie binnen het frisdrankensegment versterken door het verfrissende karakter te benadrukken en de associatie met de natuur en rust verder uit te bouwen.

Proeven is geloven

De campagne is erop gericht om een nieuwe gebruikersgroep aan te spreken. Rivella-drinkers blijken namelijk trouw: als ze het eenmaal geproefd hebben, willen ze nooit meer anders. Deze gedachte is een belangrijke aanleiding voor de nieuwe campagne geweest. Laura Beenders, Brand Development Manager Royal Club & Rivella: “De campagne draait volledig om de overtuiging van de smaak. De pay off ‘dat is wel zo lekker’ is een evolutie van ‘naturel is wel zo lekker’. Hiermee willen we consumenten uitdagen om Rivella een keer te proberen, want als je het eenmaal proeft dan ben je verkocht.”

Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘Sport maken van suikerreductie in de kantine loont’

Actie – In januari nam Optisport, exploitant van 300 sportlocaties in Nederland en België, deel aan een door Vrumona opgezette actie om zoveel mogelijk de suikerinname via frisdrank te verminderen. Een eerdere test van de frisdrankleverancier bij drie sportverenigingen had al aan getoond dat suikerreductie bij frisdrankgebruik bij sportkantines mogelijk is. Ook bij deze competitie werkte het.

Lees bericht


Subway, PepsiCo en Vrumona verlengen samenwerking

Samenwerking  – Subway heeft de samenwerking met PepsiCo en drankenbedrijf Vrumona met vijf jaar verlengd.  Vrumona zal Subway restaurants in heel Nederland tot minstens eind 2027 voorzien van dranken van PepsiCo zoals Pepsi, Pepsi MAX en 7UP en Vrumona eigen merk producten zoals Sisi, Crystal Clear, Sourcy en Sourcy Vitaminwater.

Lees bericht


Frisdrankmerk Soof daagt frisdranksector uit

Campagne - Don’t drink Soof, if you love crap. Met die prikkelende slogan is frisdrankmerk Soof een campagne begonnen tegen de frisdranksector en daagt het bedrijven uit duidelijk te zijn over de ingrediënten van hun frisdranken. Volgens Soof bevat vrijwel het gehele frisdrankschap (98,5%) uit producten met onherkenbare en niet uit te spreken ingrediënten.

Lees bericht






© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid