Ron Blaauw levert Gastrobar gerechten aan AH
Supermarkt - Chef-kok Ron Blaauw gaat een exclusieve lijn met producten, die geïnspireerd zijn op de gerechten van zijn eigen Gastrobar restaurants, verkopen via Albert Heijn. De exclusieve lijn bestaat uit de bekende spareribs, kippendij- en speksaté, kippenvleugeltjes en twee bijpassende sauzen. Ron Blaauw: “Door te starten met Ron Gastrobar wilde ik uiteten gaan op topniveau toegankelijker maken voor iedereen. Dat idee had ik bij de creatie van deze producten ook in mijn hoofd. De exclusieve productlijn bij Albert Heijn is voor mij dan ook een logische vervolgstap.” Populaire gerechten De gerechten bij Albert Heijn zijn samengesteld op basis van de populairste gerechten uit Rons Gastrobar restaurants. Het vlees is voor deze producten zorgvuldig geselecteerd met kruiden van over de hele wereld. Dit bij elkaar geven de gerechten een bijzonder smakenpalet. De prijzen variëren tussen de €2.95 en de €5.95. Bron: Ron Blaauw/@FoodClicks Supermarkt - Chef-kok Ron Blaauw gaat een exclusieve lijn met producten, die geïnspireerd zijn op de gerechten van zijn eigen Gastrobar restaurants, verkopen via Albert Heijn. De exclusieve lijn bestaat uit de bekende spareribs, kippendij- en speksaté, kippenvleugeltjes en twee bijpassende sauzen. Ron Blaauw: “Door te starten met Ron Gastrobar wilde ik uiteten gaan op topniveau toegankelijker maken voor iedereen. Dat idee had ik bij de creatie van deze producten ook in mijn hoofd. De exclusieve productlijn bij Albert Heijn is voor mij dan ook een logische vervolgstap.” Populaire gerechten De gerechten bij Albert Heijn zijn samengesteld op basis van de populairste gerechten uit Rons Gastrobar restaurants. Het vlees is voor deze producten zorgvuldig geselecteerd met kruiden van over de hele wereld. Dit bij elkaar geven de gerechten een bijzonder smakenpalet. De prijzen variëren tussen de €2.95 en de €5.95. Bron: Ron Blaauw/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Samenwerking Ron Gastrobar en GemaQ
Tankstation - Kriterion Studentenpomp in Amsterdam gaat vanaf 10 september diverse ‘ready to heat’ maaltijden leveren, die vers bereid zijn in de keuken van Ron Gastrobar. De Indonesische gerechten zijn in diverse variaties in 3-vaks boxen verkrijgbaar en kunnen in een paar minuten in de magnetron worden opgewarmd.
Lees berichtAlbert Heijn zet ‘kijk, ruik en proef-logo op verpakkingen
Supermarkt - Vanaf donderdag gebruikt Albert Heijn als eerste supermarkt het kijk, ruik en proef-logo op verpakkingen. Albert Heijn eigenmerk magere en volle yoghurt en karnemelk zijn de eerste producten met dit nieuwe logo.
Lees berichtRichard Versleijen Hoofd Category Management SPAR
Benoeming - Richard Versleijen is aangesteld als de nieuwe Hoofd Category Management binnen het team Commercie van SPAR. Hij volgt in die functie Tom Berden op, die binnen SPAR de functie krijgt van Multi Franchise.
Lees berichtMark Tuitert introduceert nieuwe variant Energy Gum
Introductie - Het heeft langer geduurd dan hijzelf had gedacht, maar sportcommentator en oud-sporter Markt Tuitert is terug met een nieuwe variant First Energy Gum.
Lees berichtRedefine Meat zet definitieve stap naar retail
Supermarkt – Redefine Meat, dat bij de lancering in 2022 had aangekondigd een plant-based merk te zijn voor de foodservicesector, gaat toch grotere stappen zetten in de retail. Onlangs werd het product, de ‘flank steak’ en de verpakking gepresenteerd bij Ron’s Gastro-bar in Amsterdam.
Lees berichtCees van Vliet operationeel directeur bij Roompot/Landal
Benoeming - Cees van Vliet, jarenlang operationsdirecteur bij Albert Heijn en Jumbo en recentelijk actief als directeur Gamma Nederland, wordt de operationeel directeur (coo) bij Roompot/Landal.
Lees bericht