Salomon ontwikkelt samen met Sligro nieuw burgerconcept


Groothandel – Salomon FoodWorld en groothandel Sligro hebben een nieuw concept ontwikkeld. Het gaat om vier varianten voordeelverpakkingen van kwaliteitsburgers, die ook per vier zijn verpakt. Hiermee kunnen ze niet alleen pick & mixed worden gekozen door ondernemers voor een aantrekkelijke keuze aan tafel, maar nemen ze ook nog eens weinig opslagruimte in beslag. Omdat de producten diepgevroren zijn en direct bereid kunnen worden op de bakplaat, zorgt het concept ook  nog eens voor 0% derving . Sligro over de introductie: “De visie waarmee Salomon Foodworld de markt benadert is goed uitgedacht, ze hebben oog voor ontwikkelingen in de markt. Hier spelen ze op in met producten die onze klanten helpen hun inkomsten op te bouwen en een kwaliteitsverbetering op de menukaart te realiseren.” Remco Kerssens, Head of Market International van Salomon Foodworld: “Met deze nieuwe range voordeelverpakkingen bedienen we een markt van kleinere restaurants en horecaconcepten. Deze hebben vaak een kleine opslagcapaciteit waar grootverpakkingen geen optie zijn.” Premiumproducten Salomon biedt op deze manier ondernemers een premiumproduct aan van constante kwaliteit. Eveneens zijn het producten die inspelen op de trend van ambachtelijkheid en zelfgemaakt. Doordat de burgers, uitgezonderd de Beef burger Puck, zonder ontdooien op de bakplaat zijn te bereiden, is derving zoals gezegd niet aan de orde, maar verbetert het rendement van de ondernemer wel. Vier varianten De vier varianten waarmee Salomon komt zijn: Sunnie Veggie Burger, een plantaardige burger met zongerijpte groente, zonder dierlijke; de Homestyle Angus Burger met de look van huisgemaakt; de pittig gekruide Crunchy Chik’n Burger gemaakt van malse stukjes kipfilet en de Beef Burger Puck, die naar wens gevormd kan worden. Bron: @FoodClicks Groothandel – Salomon FoodWorld en groothandel Sligro hebben een nieuw concept ontwikkeld. Het gaat om vier varianten voordeelverpakkingen van kwaliteitsburgers, die ook per vier zijn verpakt. Hiermee kunnen ze niet alleen pick & mixed worden gekozen door ondernemers voor een aantrekkelijke keuze aan tafel, maar nemen ze ook nog eens weinig opslagruimte in beslag. Omdat de producten diepgevroren zijn en direct bereid kunnen worden op de bakplaat, zorgt het concept ook  nog eens voor 0% derving . Sligro over de introductie: “De visie waarmee Salomon Foodworld de markt benadert is goed uitgedacht, ze hebben oog voor ontwikkelingen in de markt. Hier spelen ze op in met producten die onze klanten helpen hun inkomsten op te bouwen en een kwaliteitsverbetering op de menukaart te realiseren.” Remco Kerssens, Head of Market International van Salomon Foodworld: “Met deze nieuwe range voordeelverpakkingen bedienen we een markt van kleinere restaurants en horecaconcepten. Deze hebben vaak een kleine opslagcapaciteit waar grootverpakkingen geen optie zijn.” Premiumproducten Salomon biedt op deze manier ondernemers een premiumproduct aan van constante kwaliteit. Eveneens zijn het producten die inspelen op de trend van ambachtelijkheid en zelfgemaakt. Doordat de burgers, uitgezonderd de Beef burger Puck, zonder ontdooien op de bakplaat zijn te bereiden, is derving zoals gezegd niet aan de orde, maar verbetert het rendement van de ondernemer wel. Vier varianten De vier varianten waarmee Salomon komt zijn: Sunnie Veggie Burger, een plantaardige burger met zongerijpte groente, zonder dierlijke; de Homestyle Angus Burger met de look van huisgemaakt; de pittig gekruide Crunchy Chik’n Burger gemaakt van malse stukjes kipfilet en de Beef Burger Puck, die naar wens gevormd kan worden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Eerste PostNl Businesspoint bij Shell Serva Amersfoort

Petrol – De ruimte was er en de motivatie om iets meer met postbussen te doen was er. Na het faillissement van kantoorboekhandelsketen Office Center kwam er in de keistad ruimte voor een nieuw PostNL Businesspoint. Shell Serva in Amersfoort zag er brood in, maar wilde van de ruimte wel iets meer maken dan een ‘truttig puntje van PostNL’.

Lees bericht


Sligro ziet omzet en resultaat verder herstellen

Groothandel - De omzet van de Sligro Food Groep over het eerste halfjaar 2022 bedroeg €1.129 miljoen, een toename van 43,3% ten opzichte van dezelfde periode in 2021. In Q2 wist de groep een groei te realiseren van 43,7%. De nettowinst over het eerste halfjaar kwam uit op €23 miljoen.

Lees bericht

Plaza digitaliseert verder met orderkiosken

Formulenieuws - Plaza ’t Krûûspunt op Ameland is in mei gestart met orderkiosken. Het cafetariabedrijf wil met de plaatsing van de bestel- en afrekenzuilen inspelen op de toenemende vraag naar snelheid en gemak. Het is de derde Plaza-locatie die de stap naar verdere digitalisering maakt.

Lees bericht

Lean & Green Award voor Salomon en FVZ Convenience

Duurzaamheid – Vion Food Service en haar twee zusterbedrijven Salomon FoodWorld en FVZ Convenience hebben op basis van het terugdringen van de CO2-uitstoot de toekenning gekregen van de Lean & Green Award.  De bedrijven wisten de uitstoot in het logistieke proces met bijna 25% te verminderen.

Lees bericht



SWO De Splinter wijzigt naam in GemaQ en gaat adviseren

Petrol – De wereld van tankstations verandert en dus verandert SWO De Splinter. Niet alleen krijgt de inkoop- en samenwerkingsorganisatie een nieuwe naam, ook de dienstverlening wordt uitgebreid. Er moet meer maatwerk worden geleverd voor de leden, zei voorzitter Rob van Herpen. Voor de nieuwe naam, is een oude naam nieuw leven ingeblazen, namelijk GemaQ.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid