#SAMENLUNCHEN campagne steunt cateraars


Oproep om toch vooral weer samen te gaan lunchen / Foto bij: Vrumona

Catering - Omdat de catering binnen scholen weer opstart en ook kantoren weer medewerkers ontvangen, heeft een aantal bedrijven uit de levensmiddelensector het initiatief genomen tot een gerichte #SAMENLUNCHEN campagne. Met de campagne willen zij de cateringsector een hart onder riem steken en de cateringrestaurants weer vol krijgen.

De cateringmarkt heeft door alle beperkende maatregelen een zware tijd achter de rug. Vandaar dat de initiatiefnemers de komende drie maanden de cateringrestaurants willen helpen met de opstart van de cateringrestaurants. Vooral nu vanaf 25 september het thuiswerkadvies is versoepeld en ook de scholen weer steeds verder opengaan.

Naast billboards en abri’s met grappige teksten als #Out-of-The-Broodtrommel Denken bestaat de campagne uit een actie waarbij mensen op social media een lunch-foto kunnen posten in een cateringrestaurant. Wie daarbij @SAMENLUNCHEN tagged maakt kans op 1 van de 1.000 gratis lunches. De winnaars van deze actie worden wekelijks bekend gemaakt.

Deelnemende bedrijven zijn onder meer Vrumona, Sligro, Van Geloven, Coca-Cola Nederland, Vandermoortele, Spa, Pepsico, Bresc en Johma.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Markies opent sociaal grand café FAIR’S bij ROC van Twente

Catering - Onderwijscateraar Markies Catering en ROC van Twente openen morgen het nieuwe horecaconcept FAIR’s. Het grand café geeft invulling aan Social Return On Investment (SROI) en moet een plek zijn waar participatiemedewerkers re-integreren en waar studenten, docenten en gasten van buiten ROC samenkomen.

Lees bericht


Vrumona neemt Butcha kombucha op in portfolio

Frisdranken – Door de toenemende vraag naar bijzondere frisdranken, heeft Vrumona besloten om Butcha kombucha op te nemen in haar portfolio, om zodoende de frisdrank breder toegankelijk te maken. Butcha maakte al onderdeel uit van Sir Joe, de craft soda tak van Vrumona.

Lees bericht

‘Het gaat goed met Pepsi, het merk groeit jaar op jaar’

Interview - Pepsi neemt in Nederland een bijzondere positie in. Eigenaar van het merk is PepsiCo, maar het bedrijf dat Pepsi distribueert is Vrumona. Dat heeft consequenties voor de manier waarop de marketing rondom het merk wordt gedaan. Zo doet PepsiCo alle ‘above-the-line’ communicatie en is Vrumona verantwoordelijk voor de ‘below-the-line’ activatie.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid