Seedlip en Butcha openen alcoholvrije pop-up Slijterij DROOG


Pop-upstore - Non-alcoholisch spirit-merk Seedlip opent in samenwerking met Butcha pop-up Slijterij DROOG in Amsterdam. Initiatiefnemers Samuel Levie, chef, culinair columnist en medeoprichter van kombucha-merk Butcha en Ben Branson, oprichter van Seedlip willen op de locatie geïnteresseerden in de keuken van alcoholvrije mixology drankjes laten proeven zonder een druppel alcohol.

In de pop-up is een ruim assortiment aan alcoholvrije producten te vinden en worden on the spot alcoholvrije kombucha cocktails to go gemaakt. Samuel Levie: ‘Kombucha is gebrouwen, Seedlip is gedistilleerd. Bij beide dranken wordt smaak getrokken uit natuurlijke ingrediënten, waarbij niets wordt afgedaan aan smaak. We vonden elkaar in dezelfde missie om door middel van smaken met diepgang te laten zien dat alcoholvrij drinken alles behalve saai hoeft te zijn. We hebben gezamenlijk nog meer mooie producten geselecteerd die voor dezelfde kwaliteit staan en die het verdienen om geproefd te worden.’ Speciaal voor deze pop up hebben we ook een limited edition ‘tonic inspired’ kombucha gebrouwen, die perfect past bij Seedlip om er een alcoholvrij aperitief mee te mixen voor thuis. ‘Alcoholvrij wordt steeds populairder’, voegt Ben Branson, oprichter van Seedlip, hieraan toe. ‘Met de opening van de pop-up Slijterij DROOG willen we daaraan bijdragen’.

De locatie aan het Hugo de Grootplein is geopend van vrijdag 20 tot en met zondag 29 mei.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

No/Low alcohol-categorie krijgt eigen event in 2022

Events - Komend voorjaar vindt voor het eerst in Europa een nieuw b2b event plaats voor professionals in no en low-alcohol producten. Op het tweedaags event kunnen geïnteresseerden elkaar ontmoeten en producten proeven in deze groeiende categorie; no/low alcoholhoudende dranken.

Lees bericht






Horecavakbeurs Horecava laat zien dat foodservice leeft

Beurzen - De 64e editie van de Horecava eindigde donderdag 16 januari met een recordaantal bezoekers. In totaal bezochten 75.000 foodserviceprofessionals de nationale vakbeurs, een groei van ruim 6% ten opzichte van de vorige editie. Volgens de organisatie steeg het aantal bedrijven dat de beurs bezocht met 9%, in lijn met het stijgende aantal horecaondernemers in Nederland. De drukte op de beursvloer de afgelopen...

Lees bericht

TivoliVredenburg en Vrumona verlengen 20-jarige samenwerking

Leisure - TivoliVredenburg en Vrumona verlengen opnieuw hun samenwerking. In combinatie met Unilever is de al twintig jaar durende samenwerking, opnieuw met vijf jaar verlengd. In de nieuwe overeenkomt  staan het inspireren met frisdrank, productinnovatie en het tegengaan van plastic centraal. In een gezamenlijk toelichting geven de partijen aan dat nieuwe producten en aandacht voor non-alcoholische dranken de belangrijke speerpunten...

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid