Sergio’s Frites Atelier kiest in Brussel voor samenwerking met AB InBev


Formulenieuws – Dit najaar opent de nieuwe vestiging van Frites Atelier haar deuren aan de Sint-Katelijnestraat 32 in Brussel. Deze nieuwe vestiging is de grootste tot nu toe met meer dan 80 zitplaatsen. Bovendien gaat Frites Atelier bij de opening van haar zesde filiaal een strategische samenwerking aan met AB InBev om haar assortiment te verbreden en een snellere groei te realiseren. De locatie is geheel in lijn zijn met de andere Frites Ateliers, alleen krijgt de Brusselse vestiging een uitgebreidere kaart met door Sergio Herman ontwikkelde snacks en een ruime selectie van bieren van de tap. Dankzij het grote aantal zitplaatsen en het uitgebreidere assortiment kiest Frites Atelier bovendien voor een brasserie-ervaring die laagdrempelig wordt gehouden. CEO Pieter Munten is zeer te spreken over de uitbreiding naar Brussel en over de samenwerking met de Belgische brouwer. Die samenwerking heeft er overigens toe geleid dat Frites Atelier zijn intrek kon nemen in het monumentale pand. “De opening van ons zesde Frites Atelier is een echte mijlpaal. Brussel heeft als hoofdstad van Europa en als hub voor tal van internationale instellingen en organisaties een internationale uitstraling. Met Frites Atelier in Brussel zetten wij zo een belangrijke stap die ons moet helpen om ons de komende jaren ook internationaal op de kaart te zetten”, zegt Munten. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Ook Frites Atelier opent de vestigingen weer

Formulenieuws – Frites Atelier had de afgelopen periode de vestigingen gesloten. Maar met de versoepeling van de huidige maatregelen wil het bedrijf de deuren van de vestigingen in Den Haag, Antwerpen en Gent vanaf dit weekend weer openen.

Lees bericht

Sjors van Drie in managementteam AB InBev

Benoeming - Sjors van Drie (28) is per 1 mei 2020 de nieuwe Marketing Lead van Bierbrouwerij AB InBev. Hij was sinds 2016 als (senior) brand manager werkzaam bij de brouwer en onder meer verantwoordelijk voor de merken Bud, Hertog Jan en Leffe.

Lees bericht

Bud past ‘Whassup’ commercial aan

Campagne - Bud heeft de ‘Whassup’ commercial vernieuwd om vrienden eraan te herinneren in contact te blijven met elkaar tijdens deze periode van sociaal isolement. Bud wil met de video vrienden eraan herinneren om verbinding met elkaar te blijven zoeken in deze periode.

Lees bericht



AB InBev helpt horecarelaties met extra steunpakket

Bierbrouwer – AB InBev  stelt voor alle horecaklanten en pandeigenaren huurbetaling voor de maand april uit. Daarbovenop neemt de brouwer aangebroken fusten en tankbier retour, met kosteloze vervanging door volle fusten of teruggave van liters kelderbier bij heropening van de horeca. De bierbrouwer maakte het steunpakket vandaag bekend.

Lees bericht

Mooie Boules komt met ‘speelthuis pakketten’

Ludiek – De locaties van Mooie Boules gaan samen met spelkoning 999 Games speciale ‘speelthuis pakketten’ samenstellen. De pakketten bestaan uit verschillende kaart-, dobbel- en bordspelletjes en zijn daarnaast gevuld met Mooie Boules - en partnerproducten, zoals speciaalbieren, de eigen huiswijnen, kaas- en vleesdelicatessen.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid