Shell lanceert nieuw loyaliteitsprogramma Shell GO+
Tankstation - Shell heeft een nieuw loyaliteitsprogramma. Shell GO+ vervangt het oude Miles & Me, en biedt daarnaast meer voordeel voor vaste klanten. Bovendien wordt er ingezet op persoonlijke voorkeuren, zoals een belegd broodje, koffie en thee.
Het oude loyaliteitsprogramma was aan vervanging toe, zegt Jeanine Bakx, general manager Mobility Benelux en Frankrijk bij Shell. “We wilden onze vaste klanten graag meer bieden, op een gebruiksvriendelijker manier. Shell GO+ werkt via de Shell App. Hierdoor kan Shell de kortingen en andere voordelen afstemmen op de persoonlijke voorkeuren. Dat kan zijn op het gebied van tanken of laden, maar ook het halen van een vers broodje, koffie of thee voor onderweg. Ook de wasbeurt wordt in het programma meegenomen”.
Voor vaste klanten is de overstap naar Shell GO+ zo gemakkelijk mogelijk gemaakt. Via de Shell App kunnen ze eenvoudig hun Air Miles-account aan Shell GO+ koppelen. Met het nieuwe loyaliteitsprogramma zijn er tegen inwisseling van Air Miles ook vouchers van derde partijen te krijgen. Met de Shell GO+ via de Shell App kunnen digitale zegels worden gespaard en kunnen klanten meedoen aan winacties.
Shell-weggebruiker
Met ruim 26.000 stations en meer dan 750.000 laadpunten in Europa heeft Shell een van de meest wijdverbreide brandstof- en energienetwerken voor de weggebruiker. Alleen al in Nederland tanken automobilisten en beroepschauffeurs zo’n 3 miljard liter brandstof per jaar.
Bron: Shell/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Hanex Hospitality Group verkoopt horecalocaties The Villy
Horecagroep – Rob van Herpen, eigenaar van de Hanex Hospitality Group verkoopt de drie locaties van The Villy. Het vernieuwende horecaconcept The Villy richt zich op het vormen van een community, gebaseerd op lokale betrokkenheid en sociale cohesie.
Lees berichtSPAR versterkt positie in petrol met samenwerking met Quiosk
Formulenieuws - SPAR Nederland breidt haar aanwezigheid in het petrolkanaal verder uit via een strategische samenwerking met Quiosk, een specialist in outdoor vendingmachines op onbemande tanklocaties. Sinds begin september is SPAR officieel leverancier van Quiosk, dat met ruim 300 locaties consumenten 24/7 een relevant assortiment biedt.
Lees berichtBas Overkamp volgt Nathalie Baras op bij Circle K Nederland
Benoeming - Per 1 november 2025 treedt Bas Overkamp aan als nieuwe Vice President van Circle K Nederland. Hij volgt Nathalie Baras op, die vanaf januari 2026 leiding gaat geven aan de nieuwgevormde BeLux Business Unit van moederbedrijf Alimentation Couche-Tard.
Lees berichtVierde Summit van GemaQ in teken van inzichten
Event – Juist omdat de wereld van petrol zo sterk aan het veranderen is, legde de Summit 2025 van GemaQ, een serviceorganisatie voor tankstationbedrijven, de nadruk op inzichten voor de toekomst. Samen met handelspartners en leveranciers werden de tankstationondernemers in het Van Nelle-gebouw in Rotterdam voorzien van de laatste – technische – ontwikkelingen. En ook werden mogelijkheden getoond om gasten beter en gerichter te...
Lees berichtFastned opent in België grootste laadstation mét restaurant en shop
Buitenland - Fastned heeft op 17 september officieel zijn grootste laadstation ooit geopend, langs de E17 bij Gentbrugge. De nieuwe locatie is niet alleen de grootste van België, maar ook de meest complete: naast 32 ultrasnelle laadpunten biedt het station een volledig uitgerust restaurant, een 24/7 zelfservice-shop en met de moderne sanitaire voorzieningen van ONE HUNDRED restrooms met douches.
Lees berichtVerse smoothies on-the-go met SmoothieMachine
Concept - De SmoothieMachine is recent landelijk geïntroduceerd bij onder andere Spar, Jumbo, Shell en ID&T-locatie. Het innovatieve concept, geïnspireerd door een succesformule uit Japan, biedt consumenten razendsnel verse smoothies, ijskoffies, proteïne-drinks en milkshakes, maar zonder hulp van personeel.
Lees bericht