Shell werkt opnieuw samen met Herman den Blijker
Tankstation – Shell gaat in het kader van de ‘Proef de wereldkeuken campagne’ opnieuw de samenwerking aan met Herman den Blijker. Shell introduceert op haar stations, samen met partner Bakerstreet van de Vital Food Group, drie maal per jaar producten die geïnspireerd zijn door wereldse smaken.
Met de campagne wil Shell haar gasten verrassen met verse en hoogwaardige producten. Shell werkt daarin samen met bekende Nederlandse chefs. Ditmaal ligt de focus op de Engelse keuken en gaat Shell opnieuw de samenwerking aan met Herman den Blijker. In september 2023 ontwikkelde den Blijker eerder succesvol voor Shell twee culinaire specials. De specials zijn verkrijgbaar bij de 105 Shell-stations met een eigen bakkerij, Shell Café, in Nederland.
Uienchutney
Voor de samenwerking met Shell ontwikkelde de bekende tv-kok de receptuur van de desembol rosbief en de sandwich kalkoen uienchutney. De desembol is belegd met lichtgekruide rosbief, mierikswortelsaus, augurk en rucola. Volgens Shell en Den Blijker is de special is een knipoog naar de Britse Sunday Roast. De sandwich is belegd met langzaam gegaarde kalkoenbrisket, rucola en een uienchutney die een zacht zoete smaak geeft aan het broodje. “Rosbief in combinatie met mierikswortelsaus, ook wel ‘horseradisch sauce’, is niet weg te denken bij een Sunday Roast”, aldus Den Blijker.
Proef de wereldkeuken
“Met de ‘Proef de wereldkeuken’ campagne willen wij onze gasten een wisselend en onderscheidend assortiment bieden. Door samen te werken met bekende (sterren)chefs, blijven we onze gasten verrassen met smaken van over de hele wereld”, aldus Kees van Wezel, Head of Foodservice Benelux & France bij Shell Retail.
Bron: Vital Food Group/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Bakker Bart opent nieuw winkelconcept in Kampen
Formulenieuws – De vestiging in Kampen beleefde de primeur van het vernieuwde concept van Bakker Bart. De locatie van de ondernemers Judith van der Weerd en Patrick Kroon werd niet alleen twee keer zo groot, maar kreeg ook een aantal formule updates.
Lees berichtShell Hellevliet wint ‘Lekkerste broodje langs de weg ‘24’
Verkiezing – Voor de tweede keer organiseerde Shell in samenwerking met Bakerstreet de Sandwich Competition in Nederland. De finale werd gehouden bij partner Bidfood in Foodyard Amsterdam. Finalisten van Shell-stations uit Nederland streden voor de titel ‘Lekkerste broodje langs de weg’. De winnaar is het team van Shell Hellevliet, gelegen aan de Rijksweg A12 bij Harmelen nabij Utrecht.
Lees berichtShell Café introduceert ijskoffies met Lattiz
Introductie – Shell en FrieslandCampina werken met het merk Lattiz al lange tijd samen. Samen zorgen zij voor miljoenen kopjes koffie langs de weg. Die samenwerking wordt nu uitgebreid met de introductie van ijskoffie met de Lattiz, het systeem dat zorgt opschuimmelk.
Lees berichtBakker Bart test ijsconcept met Heldro IJs
Formulenieuws - Bakker Bart start een pilot in samenwerking met Heldro IJs. De test vindt plaats op een viertal locaties, te weten Nijmegen (Broerstraat), Venlo (Lomstraat), Winschoten en Dordrecht, De franchisers in gaan de franchisenemers met vers Heldro IJs aan de slag. Gekozen is voor een landelijke spreiding, omdat Bakker Bart wil kijken of het ijs een kansrijke aanvulling is...
Lees berichtOK Nederland opent in Diemen 100e vestiging
Tankstation - Voormalig Shell-tankstation ‘Diemerpolderweg’ in Diemen is volledig omgekleurd naar de huisstijl van OK. Diemen is de 100ste tankstationlocatie van OK. Het station heeft ook een nieuw OK Café gekregen. OK Café is een eigen shopconcept van OK Nederland.
Lees berichtHaagse Shell Mobility Hub nu ook Ochama PickUp-point
Formulenieuws - De Shell Mobility Hub aan de Veerkade in Den Haag gaat samenwerken met omnichannelbedrijf Ochama en krijgt een PickUp-point van deze boodschappendienst. Gebruikers kunnen in de Shell Mobility Hup nu niet alleen de auto en zichzelf ‘opladen’, maar ook direct hun online bestelde boodschappen afhalen.
Lees bericht