Sjors van Drie in managementteam AB InBev


Benoeming - Sjors van Drie (28) is per 1 mei 2020 de nieuwe Marketing Lead van Bierbrouwerij AB InBev. Hij was sinds 2016 als (senior) brand manager werkzaam bij de brouwer en onder meer verantwoordelijk voor de merken Bud, Hertog Jan en Leffe.

Van Drie treedt nu toe tot het managementteam van de brouwer in Nederland, onder leiding van Nicolas Bartholomeeusen. Hij volgt Joost van de Sande op, die na 12 jaar bij de brouwer kiest voor een nieuwe uitdaging.

Sinds mei 2019 was Sjors van Drie verantwoordelijk voor de marketing van Bud en derhalve medeverantwoordelijk voor de lancering van het merk in de Nederlandse markt in dat jaar. Voor de AB InBev de grootste lancering van een merk ooit in Nederland. Voor zijn komst bij de brouwerij werkte Sjors in diverse marketing- en communicatie rollen bij onder meer de Efteling en Niehe Media

Bierbrouwerij AB InBev is de tweede speler op de Nederlandse biermarkt en is onder meer bekend van merken zoals Bud, Hertog Jan, Jupiler, Leffe, Dommelsch en Corona. Bij de brouwer werken in Nederland ruim 550 werknemers.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Chris Vanbroekhoven wordt directeur Bierbrouwerij AB InBev

Benoeming -  Chris Vanbroekhoven wordt per 1 april 2021 eindverantwoordelijk voor Bierbrouwerij AB InBev, de Nederlandse organisatie van de internationale brouwer AB InBev. Hij volgt Nicolas Bartholomeeusen op, die ervoor kiest een eigen onderneming op te zetten, na een carrière van bijna 10 jaar bij AB InBev.

Lees bericht





AB InBev roept overheid op tot extra steun horeca

Steun – Bierbrouwer AB InBev gaat tankbier retourhalen en roept de overheid op om de horeca extra te ondersteunen en de sector perspectief te geven. De brouwer kondigt de steunactie aan volgend op de persconferentie van het kabinet gisteravond, waarbij de sluiting van de horeca tot medio december bekend werd gemaakt.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid