Sjors van Drie in managementteam AB InBev


Benoeming - Sjors van Drie (28) is per 1 mei 2020 de nieuwe Marketing Lead van Bierbrouwerij AB InBev. Hij was sinds 2016 als (senior) brand manager werkzaam bij de brouwer en onder meer verantwoordelijk voor de merken Bud, Hertog Jan en Leffe.

Van Drie treedt nu toe tot het managementteam van de brouwer in Nederland, onder leiding van Nicolas Bartholomeeusen. Hij volgt Joost van de Sande op, die na 12 jaar bij de brouwer kiest voor een nieuwe uitdaging.

Sinds mei 2019 was Sjors van Drie verantwoordelijk voor de marketing van Bud en derhalve medeverantwoordelijk voor de lancering van het merk in de Nederlandse markt in dat jaar. Voor de AB InBev de grootste lancering van een merk ooit in Nederland. Voor zijn komst bij de brouwerij werkte Sjors in diverse marketing- en communicatie rollen bij onder meer de Efteling en Niehe Media

Bierbrouwerij AB InBev is de tweede speler op de Nederlandse biermarkt en is onder meer bekend van merken zoals Bud, Hertog Jan, Jupiler, Leffe, Dommelsch en Corona. Bij de brouwer werken in Nederland ruim 550 werknemers.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Bud past ‘Whassup’ commercial aan

Campagne - Bud heeft de ‘Whassup’ commercial vernieuwd om vrienden eraan te herinneren in contact te blijven met elkaar tijdens deze periode van sociaal isolement. Bud wil met de video vrienden eraan herinneren om verbinding met elkaar te blijven zoeken in deze periode.

Lees bericht


AB InBev helpt horecarelaties met extra steunpakket

Bierbrouwer – AB InBev  stelt voor alle horecaklanten en pandeigenaren huurbetaling voor de maand april uit. Daarbovenop neemt de brouwer aangebroken fusten en tankbier retour, met kosteloze vervanging door volle fusten of teruggave van liters kelderbier bij heropening van de horeca. De bierbrouwer maakte het steunpakket vandaag bekend.

Lees bericht

Mooie Boules komt met ‘speelthuis pakketten’

Ludiek – De locaties van Mooie Boules gaan samen met spelkoning 999 Games speciale ‘speelthuis pakketten’ samenstellen. De pakketten bestaan uit verschillende kaart-, dobbel- en bordspelletjes en zijn daarnaast gevuld met Mooie Boules - en partnerproducten, zoals speciaalbieren, de eigen huiswijnen, kaas- en vleesdelicatessen.

Lees bericht


Horecabedrijf IQ Creative schenkt voortaan Bud

Bier – Het Amsterdamse horecabedrijf IQ Creative, met de restaurantlocaties van Happyhappyjoyjoy, supperclub en Envy,  gaat voortaan Bud schenken. Volgens horecaeigenaar Bert van der Leden passen zijn bedrijf en ‘s werelds grootste biermerk wel bij elkaar. Van der Leden en Bud waren al vanaf de start van het biermerk in Nederland in gesprek met elkaar. “We zijn altijd vooruitstrevend geweest, als...

Lees bericht

Mark Hanssen (AB InBev) verruilt retail voor horeca

Benoeming - Mark Hanssen, sinds 2017 retaildirecteur bij AB InBev, is per 1 januari 2020 gestart directeur Horeca. Hij volgt Pieter Anciaux op, die horeca- en operationsdirecteur wordt voor België en Luxemburg. Mark Hanssen startte in 2000 bij Bierbrouwerij AB InBev en vervulde tot 2008 diverse sales rollen in Nederland. Daarna deed hij ervaring op in Trade Marketing en Category Management en werd hij eindverantwoordelijke...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid