Sligro breidt Slim Ondernemen nog verder uit


Groothandel – Sinds medio 2020 helpt Sligro met ‘Slim Ondernemen’ klanten om meer uit hun zaak te halen. Hierbij gaat het om oplossingen op een breder vlak dan food alleen: denk aan rendement, personeel, loyaliteit en duurzaamheid. En sinds kort ook: efficiënte bedrijfsvoering. De oplossingen die hieronder vallen richten zich op de operationele kant van de business.

Met de oplossingen voor een ‘efficiënte bedrijfsvoering’ speelt Sligro in op de operationele zaken die komen kijken bij het runnen van een horecazaak. “Leuker kunnen we sommige onderwerpen voor ondernemers niet maken,” legt Badr el Fdil, Solutions Manager bij Sligro, uit. “Maar samen met onze partners proberen we het wel makkelijker én goedkoper te maken voor onze klanten.”

Badr el Fidil: “Of je nu net een horecazaak start of al jaren in het vak zit, er zijn veel zaken – naast de corebusiness van eten, drinken en gastvrijheid – die aandacht vragen. Om kopzorgen te besparen, is het fijn als dit allemaal goed geregeld is, voor een goede prijs en bij een betrouwbare partner. Vanuit Sligro bieden we daarom ontzorging aan: we zoeken de juiste partijen en zorgen voor een extra scherpe prijs door groots in te kopen.”

De oplossingen

Sligro heeft onder het zogenaamde behoeftedomein ‘efficiënte bedrijfsvoering’ reeds vier nieuwe oplossingen gelanceerd:

- MyCCP – digitale HACCP-registratie via partner Gullimex

- Hygiëne inspecties & e-learnings – altijd voorbereid op controles van de NVWA via partner Normec Foodcare

- Afvalverwerking – regel bedrijfsafval slim, efficiënt én duurzaam via partner Renewi

- Ongediertebestrijding – regel je ongediertepreventie en -bestrijding via partner EWS Pest Control

Later dit jaar zullen nog meer oplossingen onder de verschillende behoefte domeinen onder Slim Ondernemen volgen. Slim Ondernemen heeft als doel om professionals in food écht verder te brengen.

Bron: Sligro/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Foodservicesector laat stevige groei zien

Analyse – De groei in foodservice zit er stevig in. Over periode 6 en 7, week 21 t/m 28, (23 mei t/m 17 juli 2022) laat de foodservicemonitor een stijging zien van respectievelijk 31% en 16,6%. Het betreft de groei in de toelevering van eten en drinken in Foodservice ten opzichte van vorig jaar. In vergelijking met dezelfde periode vorig jaar staat het groeicijfer van periode 7 op een...

Lees bericht

Inzet diepvries is alternatief voor horeca bij voedselverspilling

Onderzoek – Horeca kan meer gebruik maken van diepvriesproducten in de keuken als duidelijk is dat voedselverspilling daarmee voorkomen kan worden. Met name jongeren hebben minder moeite met het feit dat horecabedrijven meer gebruik maken van diepvriesproducten als zij weten dat daarmee verspilling van voedsel wordt tegengegaan. Dit blijkt uit onderzoek van diepvriesfabrikant Iglo waarvoor @FoodClicks specifieke horecavragen heeft laten meelopen.

Lees bericht



Eerste PostNl Businesspoint bij Shell Serva Amersfoort

Petrol – De ruimte was er en de motivatie om iets meer met postbussen te doen was er. Na het faillissement van kantoorboekhandelsketen Office Center kwam er in de keistad ruimte voor een nieuw PostNL Businesspoint. Shell Serva in Amersfoort zag er brood in, maar wilde van de ruimte wel iets meer maken dan een ‘truttig puntje van PostNL’.

Lees bericht

KHN en Curaçao Restaurant Association gaan samenwerken

Samenwerking - Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en de Curaçao Restaurant Association (CRA) zijn een samenwerking aangegaan, waarbij Curaçao een nieuwe KHN-afdeling wordt. Dit betekent dat horecaondernemers op Curaçao binnenkort kunnen profiteren van de diensten van het KHN-lidmaatschap.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid