Sligro en Eijsink helpen samen ondernemers efficiënter te werken


Groothandels – Sligro is een samenwerking gestart met automatiseringsspecialist Eijsink om horeca en leisure te helpen om efficiënter te werken en de winstgevendheid te verhogen. De slimme tools zijn ontwikkeld door Eijsink, maar dankzij de samenwerking zijn er exclusieve voordelen voor Sligro-klanten.

Ondanks dat het in de horeca draait om gastvrijheid, is kritisch kijken naar kosten en efficiëntie cruciaal om een gezond bedrijf te runnen. Zeker gezien de extreme personeelstekorten en zware periode die we achter de rug hebben. Slimme soft- en hardware kunnen daarbij helpen, zo geloven Sligro en Eijsink. Loes Scheijven, solutions manager bij Sligro: “Wij geloven dat digitalisering als oplossing kan bijdragen aan de uitdagingen van vandaag, zonder dat dit ten kosten gaat van het contact met de gast of de servicegraad van een zaak. Door een efficiëntieslag verlaag je namelijk de werkdruk en maak je het voor medewerkers gemakkelijker om de juiste service en beleving te bieden.”

Hogere marges

René Eijsink, commercieel directeur bij Eijsink, over de samenwerking: “De modules van booq (booq Bricks) zorgen voor een soepel verloop van de operatonele zaken, zowel voor medewerkers als gasten. Door bijvoorbeeld te werken met booq QR-bestellen kunnen gasten eenvoudig zelf hun bestelling doorgeven en betalen, waardoor ze niet lang hoeven te wachten. Voor medewerkers is het fijn dat zij zich kunnen focussen op het andere werk: dat extra beetje gastvrijheid, het uitlopen van bestellingen, schoonmaken, et cetera. Doordat er in onze software opties zitten voor bijvoorbeeld arrangementen of cross- en upsell, gaat de gemiddelde bestedingswaarde ophoog.”

Dankzij de samenwerking tussen Sligro en Eijsink profiteren klanten van voordelen op drie booq bricks: booq POS kassasystemen, booq tafelreservering en booq QR-bestellen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Omzet Sligro Food Group stijgt in derde kwartaal met 1,8%

Groothandel - De omzet van Sligro Food Group nam in het derde kwartaal van 2021 met 1,8% toe ten opzichte van vorig jaar. De groothandel verkocht in Nederland en België in die periode totaal zo’n 556 miljoen aan producten. Deze toename was volledig autonoom. Cumulatief nam de omzet over de eerste drie kwartalen van 2021 af met 9,8%.

Lees bericht

Sligro gelooft in krachtig herstel ondanks omzetdaling

Groothandel – Ondanks het omzetverlies over de eerste maanden van dit jaar door alle coronamaatregelen, ziet Sligro de komende periode met vertrouwen tegemoet. Zo is de groothandel gestart met de bouw van een nieuw vers-distributiecentrum in Veghel, is de ombouw van de zelfbedieningslocaties naar de 3.0 formule hervat met de verbouwing van Sligro Heerlen en wordt gestart met een bezorgservicelocatie in Gent...

Lees bericht



Sligro breidt Slim Ondernemen nog verder uit

Groothandel – Sinds medio 2020 helpt Sligro met ‘Slim Ondernemen’ klanten om meer uit hun zaak te halen. Hierbij gaat het om oplossingen op een breder vlak dan food alleen: denk aan rendement, personeel, loyaliteit en duurzaamheid. En sinds kort ook: efficiënte bedrijfsvoering. De oplossingen die hieronder vallen richten zich op de operationele kant van de business.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid