Sligro komt met herstartcampagne voor de horeca


Groothandel – Nu op 28 april de terrassen weer open mogen en er meer ruimte komt voor de horecabedrijven, komt groothandel Sligro met een herstartcampagne. De groothandel uit Veghel wil met de campagne ‘Voor elkaar, met elkaar’ op een hartverwarmende manier de Nederlandse horeca laten weten dat van de herstart er samen een groot succes van gaan maken.

Met de campagne ‘Voor elkaar, met elkaar’ laat Sligro horecaondernemers voelen dat de groothandel voor ze klaar staat. De groothandel wil dat niet alleen roepen, maar vooral ook laten zien. De groothandel wil daarom daar waar mogelijk ondersteuning bieden. Een boodschap die in de commercial van Sligro, sinds vandaag, wordt uitgedragen.

Modulair

De campagne is modulair opgebouwd en gaat afhankelijk van de openingsstappen die het kabinet zet ook varianten krijgen voor de andere sectoren waarin in Sligro actief is. In de eerste commercial zijn het de hotels en restaurants die aandacht krijgen. Straks komen ook de sportkantines en evenementen aan bod. In alle commercials spelen echte horecaondernemers en afnemers van Sligro een rol. De campagne is te zien op de social mediakanalen van de groothandel en op de platforms waarop de groothandel actief is.

De commercial ‘Voor elkaar, met elkaar” is samen met New Brand Activators ontwikkeld. De commercial is hier te zien: https://youtu.be/zh33RqcsCRs

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

FSIN verwacht herstel horeca mits economische crisis uitblijft

Analyse  – Eten en drinken buiten de deur gaat na de coronacrisis in Nederland voor een groot deel van de horeca een inhaalslag maken, tenzij  zich een economische crisis zich aandient. Het gebrek aan uitjes van de afgelopen tijd zorgt er voor dat consumenten meer gaan uitgeven aan eten en drinken buiten de deur.

Lees bericht


Sneltest voor uit eten is onbespreekbaar voor KHN

Horeca – Dat de mogelijke versoepelingen bij de horeca alleen mogelijk zijn als uit eten gaan voorafgegaan wordt met een sneltest, kan rekenen op forse kritiek vanuit de horecaondernemers. Volgens Koninklijke Horeca Nederland (KHN) vinden horecaondernemers deze extra barrière onbespreekbaar.

Lees bericht

Salomon Foodworld wil bijdrage leveren aan succesvolle heropening

Heropening - Salomon Foodworld wil horecaondernemers helpen met een goede opstart van de horeca-activiteiten en komt met tips, checklists, feiten en inspiratievolle ideeën die gratis te downloaden zijn.  Met de hartenkreet ‘Eindelijk weer gastheer’ wil het bedrijf laten zien, ook aan de sectoren die nu nog gesloten zijn, zoals de hotels, hoe een vloeiende start onder de nieuwe voorwaarden...

Lees bericht

Horeca maakt zich op voor opening terrassen

Heropening – Overal in het land waren horecaondernemers afgelopen weekend bezig met het inrichten van de buitenterrassen. En net als bij de heropening vorig jaar hadden vrijwel alle gemeenten toegestaan dat er, in goed overleg, extra ruimte mocht worden ingezet.

Lees bericht


Omzet Sligro daalt in eerste kwartaal met bijna 40%

Groothandel –  Sligro Food Group realiseerde over het eerste kwartaal van 2021 een omzet van €328 miljoen, een afname van €205 miljoen of 38,4% ten opzichte van de omzet van €533 miljoen in 2020. Dat meldt de groothandel uit Veghel vandaag in het kwartaalbericht.

Lees bericht

Registratieplicht zorgt voor 15% minder horecabezoek

Onderzoek – Zo’n 15 procent van de Nederlanders zal bij heropening van de terrassen deze toch vermijden vanwege de contactformulieren. Ongewenst contact opnemen na het horecabezoek zou de belangrijkste reden zijn om de formulieren niet in te willen vullen. Dit blijkt uit een enquête van VPNGids.nl naar privacy bij contactformulieren.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid