Sligro wijzigt folderbeleid


Groothandel – Sligro wijzigt het folderbeleid met onmiddellijke ingang. De actiebrochures worden voortaan gesegmenteerd en gedifferentieerd verstuurd. Het folderbeleid maakt onderdeel uit van een klantgestuurde aanpak, die ook wordt doorvertaald in de nieuwe, nog te openen, vestiging in Maastricht. De folder wordt verspreid in meerdere varianten. Het hart van de folder is identiek, maar de omslagvellen worden doelgroep gericht. Sligro komt tot deze aanpassingen omdat het met de aanbiedingen veel beter wil aansluiten op de behoeften van de klant. Woordvoerder Wilco Jansen van Sligro Food Group: “Simpel gezegd heeft een restauranthouder niets aan een aanbieding van frikandellen en een cafetariahouder niets aan een actie met biefstukken. Wat we vanaf nu nóg meer dan in het verleden doen is op basis van onze klantgegevens gerichter de aanbiedingen doen.” Eerder al werd bekend dat Makro Nederland het folderbeleid aanpast. Vanaf 7 januari wordt het Makro-folderpakket op dinsdag bij de klant bezorgd in plaats van op zaterdag. Al de volgende dag na folderbezorging zijn producten verkrijgbaar tegen de vermelde folderprijzen. “Uit klantonderzoek weten we dat dit nieuwe folderbeleid beter aansluit op behoeften van klanten om direct de volgende dag na ontvangst gebruik te kunnen maken van het food- en non-foodaanbod in de folders. De klant ervaart hier, letterlijk en figuurlijk, voordeel bij”, verklaarde Patrick van Gils al eerder tegen @FoodClicks. De inhoud van het folderpakket van Makro is in de kern niet veranderd. Lees het hele verhaal over het nieuwe folderbeleid en de nieuwe klantbenadering van Sligro in de nieuwste printeditie van @FoodClicks die aanstaande vrijdag verschijnt. Bron: FoodClicks  

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid