Social Deal kiest voor Vermaat als nieuwe cateraar
Catering - Social Deal heeft cateringbedrijf Vermaat aangetrokken als nieuwe partner voor de verzorging van de bedrijfslunch. Het hoofdkantoor dat gevestigd is in Den Bosch neemt na enkele jaren afscheid van cateraar Hutten.
Met Vermaat kiest Social Deal voor een aanbod dat sterk inzet op gezondheid en variatie. Medewerkers kunnen dagelijks rekenen op een verrassende lunch met vaste plantaardige opties en een wisselend aanbod van versgemaakte smoothies. Daarnaast is er ruimte voor af en toe een zoete of hartige traktatie.
Werkplezier
Volgens Social Deal draagt de nieuwe samenwerking bij aan het werkplezier van medewerkers. “Goed eten verbindt en geeft energie. Het maakt een werkdag net wat leuker,” zo laat het bedrijf op Linkedin weten.
Vermaat
Vermaat is een grote speler in de Nederlandse cateringmarkt en verzorgt horecaconcepten bij bedrijven, ziekenhuizen en musea, maar heeft daarnaast als bedrijf ook eigen horecalocaties in exploitatie zoals Rijks en La Place.
Bron: Social Deals/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Horecava en Wine Professional bundelen opnieuw de krachten
Vakbeurzen - Tijdens Horecava 2026 slaan Horecava en Wine Professional opnieuw de handen ineen. De grootste horecabeurs van Nederland en de vooraanstaande wijnbeurs van de Benelux presenteren samen Taste of Wine Professional met een programma dat wijn laat aansluiten bij het thema van dit jaar: Betaalbare luxe.
Lees berichtFoodservicemarkt blijft groeien, maar tempo neemt af
Analyse - De Nederlandse foodservicemarkt blijft in 2025 groeien, al vlakt het tempo af. Dat blijkt uit de periodemeting van bureau Foodsteps uit Ede. De komende periode moet duidelijk gaan maken hoe positief het jaar gaat afsluiten.
Lees berichtHorecava 2026 draait om betaalbare luxe
Vakbeurzen - De komende editie van Horecava, van 12 tot en met 15 januari 2026 in RAI Amsterdam, staat voor een belangrijk deel in het teken van ‘betaalbare luxe’. De vakbeurs richt zich dit jaar vooral op hoe horecaondernemers hoogwaardige gastbeleving kunnen blijven bieden in een tijd van stijgende kosten, personeelstekorten en veranderende gastverwachtingen.
Lees berichtKoreaanse keuken breekt definitief door
Onderzoek - Na K-pop en K-beauty is het nu K-Food dat Nederland in rap tempo verovert. De Koreaanse keuken is uitgegroeid van niche tot mainstream, volgens nieuw onderzoek van Motivaction. Uit de gegevens blijkt dat inmiddels 40% van de Nederlanders al eens een Koreaans gerecht geproefd. 10% van de mensen eet zelfs maandelijks een Koreaans gerecht.
Lees berichtPickwick introduceert Finest Selection voor professionele markt
Introductie - Theemerk Pickwick breidt zijn assortiment uit met Finest Selection, een nieuwe premium theelijn gericht op de zakelijke markt. De introductie speelt in op de toenemende vraag naar kwaliteit en variatie binnen horeca, zorginstellingen, kantoren en hotels.
Lees berichtLa Place opent veldkeukenrestaurant in Militair Museum
Formulenieuws - La Place opent een nieuw vast restaurant in het Nationaal Militair Museum (NMM) in Soesterberg. In een decor dat doet denken aan een veldkeuken, kunnen bezoekers genieten van de verse, ambachtelijke gerechten die kenmerkend zijn voor La Place.
Lees bericht


