Sourcy Vitaminewaters volledig suikervrij


Introductie – Vrumona herlanceert het totale Sourcy vitaminewaters-assortiment in een volledig suikervrije range. De koolzuurvrije drank met toegevoegde vitaminen is hiermee het enige vitaminewater in de Nederlandse markt zonder toegevoegde suiker.

Sourcy bouwt hiermee verder aan verbeteren en gezonder maken van het assortiment. Daarnaast krijgen de vitaminewaters een nieuw design en wordt er een nieuwe smaakvariant geïntroduceerd: Passievrucht Kumquat.

De herlancering van Sourcy Vitaminwater past in de missie van Vrumona - waarvan Sourcy onderdeel is - om de frisdrankcategorie onder de noemer ‘Goed en Gezond Drinken voor Iedereen’ - gezonder te maken. Met het oog op de groeiende consumentenbehoefte aan verantwoorde producten en de bewustwording over suiker gaan alle smaken van Sourcy Vitaminwater over naar 0 procent suiker.

Het verwijderen van suiker is technisch niet altijd eenvoudig omdat niet alleen de smaak verandert, maar ook het mondgevoel. Van belang is dat de consument de frisdrank wel lekker blijft vinden. Uit een consumententest blijkt dat nu te zijn gelukt.

Susan Houben, Marketing Director van Vrumona: “Vrumona was in Nederland de eerste frisdrankproducent die laagcalorische frisdranken op de markt bracht. Zo introduceerden wij al in 1957 Rivella en later kwamen hier vele andere merken bij, zoals Crystal Clear en Sourcy mineraalwater. Inmiddels is er van elke frisdrank in ons portfolio een laagcalorische variant. Met de herlancering van Sourcy Vitaminwater zetten we nu een nieuwe stap in het realiseren van onze missie”.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Initiatief ‘Help de Horeca’ ondersteunt horecaondernemers

Ondersteuning - Met ‘Help de Horeca’, een nieuw initiatief, ondersteunt Koninklijke Horeca Nederland samen met een aantal horecapartners de Nederlandse horecaondernemers in deze moeilijke periode. Mensen kunnen een waardebon kopen, die later is te verzilveren, maar waardoor ondernemers toch inkomsten krijgen. Bedoeling van de waardebon is dat later iedereen weer volop kan genieten van het eigen favoriete restaurant of café.

Lees bericht

HorecaEvenTT biedt genoeg inspiratie

Beurzen – De horecavakbeurs HorecaEvenTT in Assen is niet direct het platform voor innovatie en vernieuwing, maar wie inspiratie zoekt heeft aan de beurs een prima platform. De belangrijkste horecapartijen zijn aanwezig en proberen vooral te overtuigen wat de diverse producten in combinatie doen voor de eindgebruikers. En is het uiteindelijk daar niet allemaal om te doen in het horecavak?

Lees bericht

Bekendmaking Foodservice Marketing Award tijdens Horecava

Awards – Gate delivery en Smullers roze fritessaus waren de winnaars van de Foodservice Marketing Award vorig jaar. Deze editie is de opzet gewijzigd en is er maar één winnaar. De prijs onderscheidt de meest succesvolle en toonaangevende marketinginitiatieven binnen de foodservice en wordt tijdens de Marketing Breakfast Club op de Horecava bekend gemaakt en uitgereikt De Foodservice Marketing Award is...

Lees bericht

Hans Böhm nieuwe directeur Heineken Nederland

Benoeming -  Hans Böhm (47) is aangewezen als de opvolger van Algemeen Directeur Heineken Nederland Pascal Gilet, die per 1 februari Managing Director Heineken Frankrijk wordt. Böhm is momenteel Managing Director Beerwulf. Pascal Gilet heeft sinds 2000 diverse functie bekleed bij Heineken. Daarvoor was hij werkzaam bij Bic en Kraft Foods in Frankrijk. Onder leiding van Gilet heeft Heineken haar positie...

Lees bericht


TivoliVredenburg en Vrumona verlengen 20-jarige samenwerking

Leisure - TivoliVredenburg en Vrumona verlengen opnieuw hun samenwerking. In combinatie met Unilever is de al twintig jaar durende samenwerking, opnieuw met vijf jaar verlengd. In de nieuwe overeenkomt  staan het inspireren met frisdrank, productinnovatie en het tegengaan van plastic centraal. In een gezamenlijk toelichting geven de partijen aan dat nieuwe producten en aandacht voor non-alcoholische dranken de belangrijke speerpunten...

Lees bericht

Vrumona introduceert Ranja Fruitmix voor kinderen

Introductie – Het meerderheidsbelang dat Vrumona in maart heeft genomen in Ranja, heeft de eerste vrucht afgeworpen binnen out-of-home. Deze maand introduceert het frisdrankbedrijf uit Bunnik een nieuw drankje voor kinderen: Ranja Fruitmix Aardbei & Framboos. De fruitmix is bestemd voor de horeca en zit in eet 20 cl glazen flesje. Ranja Fruitmix Aardbei & Framboos speelt in op de steeds groter wordende vraag...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid