SPAR start met retail media


De Spar Foodclub in het Zeeuwse Philippine, die onder Geeske Burema gestalte heeft gekregen

Formulenieuws - SPAR introduceert SPAR media, een veelzijdig netwerk dat leveranciers, en ook niet-leveranciers, de kans biedt om te adverteren in alle SPAR-winkels en op spar.nl. Het netwerk bestaat uit diverse advertentiemogelijkheden, waaronder digitale schermen in winkels, online bannering, e-mails en extended reach.

SPAR beschikt over meer dan 450 winkels en is momenteel bezig al deze winkels te voorzien van digitale schermen samen met partner First Impression. Hiermee bereikt SPAR meer dan 100 miljoen winkelbezoekers en meer dan 5 miljoen online bezoekers per jaar. Daarmee ziet het retail media als logische stap. CEO John van der Ent: “Met locatiespecifieke data heeft SPAR onderscheidend vermogen ten opzichte van andere retailers. Consumenteninzichten bieden unieke mogelijkheden voor leveranciers om te kunnen adverteren dichtbij en op het moment van aankoop.”

Bron: SPAR/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

SPAR en Statiegeld Nederland lanceren Statieheld-pilot

Formulenieuws - SPAR en Statiegeld Nederland de starten op drie universiteiten, waar SPAR is gevestigd, een pilot met het inleveren van blikjes en flesjes voor statiegeld. De Statieheld-pilot start op de locaties Hogeschool Utrecht, TU Eindhoven en de Erasmus Universiteit Rotterdam. Voor de pilot worden automaten ingezet, die gebruik maken van het RAAS-model (RVM As A System). De automaten bieden...

Lees bericht




NFV Franchise Trofee 2024 voor fastserviceketen Verhage

Verkiezing - Verhage is de winnaar van de NFV Franchise Trofee 2024, de jaarprijs van de Nederlandse Franchise Vereniging. Verhage liet twee andere genomineerde franchiseformules achter zich. Dat waren de Groningse koffieformule Doppio Espresso en AMI, een keten van kapsalons.

Lees bericht


Leonidas uitblinker op waardestrategie ‘beste product’

Onderzoek - Leonidas-klanten geven deze chocolaterie van alle foodretailers de hoogste score op de waardestrategie ‘beste product’. Uw Slager en Ekoplaza volgen op de tweede en derde plaats. Dit blijkt uit Uitblinkers Foodretail van specialist in online marktonderzoek Multiscope onder ruim 4.100 Nederlanders.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid