SPAR start met retail media


Sfeerbeeld van de nieuwe formulevariant Spar Foodclub in het Zeeuwse Philippine

Formulenieuws - SPAR introduceert SPAR media, een veelzijdig netwerk dat leveranciers, en ook niet-leveranciers, de kans biedt om te adverteren in alle SPAR-winkels en op spar.nl. Het netwerk bestaat uit diverse advertentiemogelijkheden, waaronder digitale schermen in winkels, online bannering, e-mails en extended reach.

SPAR beschikt over meer dan 450 winkels en is momenteel bezig al deze winkels te voorzien van digitale schermen samen met partner First Impression. Hiermee bereikt SPAR meer dan 100 miljoen winkelbezoekers en meer dan 5 miljoen online bezoekers per jaar. Daarmee ziet het retail media als logische stap. CEO John van der Ent: “Met locatiespecifieke data heeft SPAR onderscheidend vermogen ten opzichte van andere retailers. Consumenteninzichten bieden unieke mogelijkheden voor leveranciers om te kunnen adverteren dichtbij en op het moment van aankoop.”

Bron: SPAR/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws








Inkoopclub Primera, SPAR en FOOX heet Coöperatie Retail Inkoopunie (CRI)

Inkoop - Begin april dit jaar maakten Primera, SPAR en FOOX bekend dat zij een gezamenlijk inkoopclub gingen optuigen. Inmiddels is door de partijen de Coöperatie Retail Inkoopunie (CRI) opgericht. Een inkoopverband dat rechtsreeks afspraken maakt met leveranciers van tabaksproducten. De coöperatie staat inmiddels ook organisatorisch, heeft een bestuur en een  inkoopcommissie die bestaat uit medewerkers van de...

Lees bericht



© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid