STACH opent twee locaties op Schiphol


Vermaat opent twee STACH-vestigingen op Schiphol

Formulenieuws - STACH heeft twee nieuwe winkels op Schiphol geopend. De locaties zijn gevestigd op Schiphol Plaza en in Lounge 4.

Het was een lang gekoesterde wens van STACH-oprichter Stach Schaberg en Vermaat om een locatie te openen op Schiphol. ’We reizen de hele wereld rond voor food inspiratie, maar we landen altijd weer op Schiphol,’ aldus Schaberg. Bovendien ziet hij de Amsterdamse winkels als een landingsplaats voor toeristen. ‘STACH wordt een internationaal brand, nu we de wereld en zijn toerist samenbrengen op Schiphol.’

Meer vegan

Bij nieuwe locaties kijkt STACH altijd wat het beste past als assortiment voor de doelgroep die het wil bedienen. STACH heeft geen standaardassortiment. Op de Schiphol-locaties worden nu meer vegan opties toegevoegd. Schaberg: “Onze breakfast bagels en verse cold pressed juices hebben we bedacht omdat we dat nu zelf graag zouden willen halen als ontbijtje op Schiphol. En natuurlijk hebben we super goeie koffie, want dat is in elke winkel een must”.

Innovatief

Schiphol is blij met de komst van STACH. Mike Boks, Business Manager Food and Beverage bij Amsterdam Airport Schiphol: ‘STACH is één van de innovatiefste horecaconcepten van Nederland. Naast een onderscheidend aanbod in eten en drinken, biedt de formule onze reizigers ook een vernieuwend aanbod; van een mooie koffiekaart in samenwerking met Bocca in Lounge 4 tot een lokale burger van de Lindenhoff op Plaza”.

Vermaat

STACH maakt onderdeel uit van Vermaat. Het foodservicebedrijf heeft horeca- en cateringlocaties in Nederland, Frankrijk en Duitsland. Zo heeft Vermaat in Frankrijk (Serenest), in Duitsland (TMC) en is het in Nederland actief met onder andere 44 La Place restaurants, 27 STACH-winkels en recentelijk disruptief B2B-platform Join Program.

Bron: Vermaat/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Meer foodconcepten bij vernieuwde AH Gelderlandplein

Formulenieuws – De vernieuwde Albert Heijn XL Gelderlandplein in Amsterdam heeft na een verbouwing de allernieuwste foodconcepten gekregen en tevens het grootste biologisch en glutenvrij assortiment. De supermarktketen zet hiermee de volgende stap op het gebied van vers, gemak en gezond. Klanten vinden er de Allerhande Keuken met Babacous, een sushibar die is uitgebreid met Aziatisch streetfood en een groot vega...

Lees bericht


‘Producent Miami Burger’ start eerste vegan burgerbar

Fastfood – Een hamburger die smaakt als een Big Mac maar die toch volledig vegan is. Een burger die de uitdagende naam draagt van The Big Hack met als ondertiteling: ‘The most famous burger in the world got hacked’ . Dat is niet alleen creatief bedacht, maar legt de lat ook hoog qua verwachting. En dat is precies wat Miami Burger vanuit...

Lees bericht

PLNT introduceert kant & klare Vegan Beef Wellington

Introductie - PLNT heeft speciaal voor het Paas-assortiment de eerste kant-en-klare Vegan Beef Wellington in Nederland ontwikkeld. Volgens producent Future Food Group in Veenendaal zijn er meerdere initiatieven geweest, maar is er nu een Vegan Beef Wellington die net zo sappig en lekker is als het origineel.

Lees bericht

‘Vooroordelen staat meer plantaardig eten in de weg’

Onderzoek - Onderzoek, uitgevoerd in opdracht van haverdrankmerk Oatly, laat zien dat Nederlanders veel vooroordelen hebben over elkaars eetgewoonten. Zo denkt 26 procent van de omnivoren in Nederland bijvoorbeeld dat veganisten betweters en ongezond zijn. Dit hokjesdenken staat meer plantaardig eten in de weg. Uit de survey onder een groep van 1062 consumenten verspreid over Nederland blijkt namelijk ook dat 58% van de...

Lees bericht


Erasmus MC doet gezonde voedingspilot met Health Food Wall

Zorg - De eerste Health Food Wall is nog altijd te zien op Schiphol. Sterker nog: het contract is net verlengd. Maar verder leek het een beetje stil rondom de vendingautomaat met gezonde producten. Totdat Erasmus MC in Rotterdam zich meldde met de installatie van vier automaten als pilot voor een periode van zes maanden.

Lees bericht

Vijfde Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel van start

Actieweek – Maandag 7 maart gaat de vijfde editie van de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel van start. De campagne heeft dit jaar voor het eerst de toevoeging ‘& Zuivel’. De campagneweek moet de mensen bewust maken dat het eten van minder vlees en zuivel een positieve impact heeft op het milieu, maar ook gewoon lekker is. De campagne wordt gesteund door tachtig...

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid