The Streetfood Club wint Royal Bliss Cocktail Competition


Wedstrijd - The Streetfood Club uit Utrecht is gisteren winnaar geworden van de Royal Bliss Cocktail Competition. In totaal gingen vijf teams de strijd met elkaar aan in de The Five Points Bar & Drink Society in Den Haag. Het team, bestaande uit bartenders Tony Valens en Marko Pečnik, won de competitie met de cocktail Bringing Sexy Back, een mix van Royal Bliss Vibrant Yuzu Tonic Water, El Jimador Tequila, Italicus, mezcal, simple syrup en verjus. De winnaars krijgen een inspiratietrip naar Barcelona, waar Royal Bliss is ontstaan. De afgelopen periode werden horeca-outlets door Coca-Cola uitgedaagd om hun originele signature serve te creëren met Royal Bliss. De vijf beste bedrijven moesten onderling uitmaken wie de beste was. Runners up waren Bricks “Hooch & Brew” uit Den Haag en Hugh Rotterdam, ook zij hebben een ticket naar Barcelona gewonnen. Daar gaan zij onder andere op bartour langs Royal Bliss outlets en krijgen zij verschillende workshops. Motivatie De jury bestond uit Chi-Ho Ta (mede-eigenaar Calaboose en barmanager Dr. Rotterdam), Albert van Beeck Calkoen (organisator Gin Festival, Mister Cocktail) en Thom Bartelse (marketing en sales voor o.a. Bacardi, Diageo en Bobby’s Gin). Royal Bliss is een premium mixer (geschikt voor zowel dark als white spirits), ontwikkeld in samenwerking met bartenders en smaakexperts. De diversiteit van meer dan 40 geur- en smaaknuances maken Royal Bliss tot een veelzijdige mixer. Om die reden is er geen vastomlijnde perfect serve geformuleerd en is de mixer gemaakt om te inspireren. De creativiteit ligt bij de bartender. Royal Bliss is sinds april in Nederland verkrijgbaar in een 200ml horecafles in de smaakvarianten Creative Tonic Water, Vibrant Yuzu Tonic Water, Bohemian Berry Sensation, en Irreverent Ginger Ale. Bron: Coca-Cola/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Coca-Cola zet kerstcommercial in teken van de verbinding

Campagne - Coca-Cola heeft de nieuwe kerstcampagne in het teken gezet van de verbinding. In de commercial tijdens de sfeestdagen roept het bedrijf mensen op om het goede in anderen te zien met de campagne ‘What we share is stronger’. Deze campagne heeft als boodschap de verschillen opzij te zetten en samen aan tafel te gaan om het moment van...

Lees bericht

Nieuwe Fuze Tea is zowel warm als koud te drinken

Frisdrank – De commercial wordt al vertoond; een nieuwe variant Fuze Tea voor de komende wintermaanden met een nieuwe smaak (zwarte thee, appel en  kaneel), maar... des te opvallender: de variant is zowel koud (onderweg) als warm (thuis op de bank) te drinken. Hierdoor kunnen de ijstheeliefhebbers het drankje in een mok in de magnetron opwarmen en er ook warm van...

Lees bericht

Franse super Leclerc introduceert ‘doorzichtige’ cola

Buitenland –Leclerc brengt een doorzichtige cola op de markt. Volgens de Franse supermarktketen zou er markt zijn voor zo’n variant, omdat consumenten de kleur van de normale cola’s te chemisch zouden vinden. Leclerc verkoopt de transparante cola onder het huismerk Jean’s Cola Clear. Volgens eigen onderzoek van supermarktketen Leclerc zou 82% van de consumenten cola te chemisch vinden....

Lees bericht

Drie Coca-Cola-producten voortaan in gerecycled plastic

Duurzaam - Coca-Cola in Nederland maakt bekend dat de merken Chaudfontaine, Honest en GLACÉAU Smartwater overgaan op flessen gemaakt van 100% gerecycled plastic (rPET). Doel is om begin 2020 in heel West-Europa met deze drie merken over te stappen. Vanaf dat moment zal er elk jaar 9.000 ton nieuw plastic worden bespaard. In Nederland is Chaudfontaine vanaf oktober als eerste merk beschikbaar...

Lees bericht


Coca-Cola zet recyclen centraal

Campagne - Coca-Cola wil mensen bewuster maken van zwerfafval en gaat dat koppelen aan zomers genieten. Met de nieuwe campagne ‘Let’s not waste this Summer’ wil het merk consumenten laten inzien dat het belangrijk is om op een verantwoordelijke manier met waardevolle verpakkingen om te gaan. De aftrap van de campagne vond plaats op de Albert Cuypmarkt in Amsterdam....

Lees bericht

SPAR university en Coca-Cola lanceren ‘Bottle Battle’ app

Formulenieuws – Spar University en Coca-Cola Nederland introduceren een de ‘Bottle Battle’ app. Met behulp van de tijdelijke app strijden studenten uit verschillende steden tegen elkaar strijden om de hoeveelheid (plastic)zwerfafval rondom de campus te verminderen. De Bottle Battle is een nieuwe gamification-tool in de SPAR university app. Studenten uit verschillende studentensteden waar een SPAR university is gevestigd kunnen met...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid