Subway introduceert Signature Series in Nederland
Formulenieuws – Broodjesketen Subway start met een nieuwe lijn sandwiches de Signature Series. De lijn bestaat uit acht sandwich creaties, die speciaal door chefs ontworpen. Volgens Subway geldt de introductie als de grootste menuwijziging in 58 jaar.
De gloednieuwe serie introduceert een vernieuwende bestelervaring voor Subway-gasten door unieke, voorgeselecteerde Subs te introduceren. Subway streeft ernaar constant nieuwe kwaliteitsproducten te ontwikkelen op basis van wensen van de gasten. Die speciale wensen hebben aan de basis gestaan de acht ‘craveable combinaties’ in het Signature Series aanbod. “Signature Series is de start van een compleet nieuwe en alternatieve manier om vaste combinaties van Subs te bestellen waarbij er zorgvuldig over de smaakcombinaties van de ingrediënten is nagedacht om een nóg lekkerdere ervaring te creëren,” aldus Subway.
Carrie Walsh, EMEA President bij Subway, is verheugd dat de Signature Series nu ook in Nederland verkrijgbaar zijn. “Met de Signature Series hebben we naar de wensen van onze gasten geluisterd. We hebben samen met onze chefs zorgvuldig over de samenstelling van deze Subs nagedacht om de beste combinaties te creëren. De eerste gasten die de Series Subs al hebben geprobeerd zijn erg te spreken over de unieke smaak van het nieuwe Subs-aanbod.”
Keuzestress
Met de introductie van de Signature Series neemt Subway ook de keuzestress bij haar gasten weg, zo laat het bedrijf weten. Volgens eigen onderzoek ervaren gasten dit probleem regelmatig tijdens het bestelproces bij het samenstellen van hun Sub. De nieuwe Series-lijn moet deze keuzestress wegnemen omdat de sandwich voor de gast al is samengeteld. De optie om een eigen subcreaties te maken, blijft beschikbaar.
Acht nieuwe Subs
Acht nieuwe Subs schitteren in het Subway-assortiment en elke heeft zijn eigen smaakprofiel. Het Signature Series-menu bestaat uit:
- Legendary Teriyaki
- Fiesta Fajita
- Mighty B.M.T.
- The Captain
- Steakhouse Desire
- Chicken Amore
- The Steak Master
- Clubhouse
Bron: Subway/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Eazie opent geheel vernieuwde vestiging in Dordrecht
Formulenieuws – Eazie heeft onlangs een vestiging nieuw heropend. The asian good food bar, zoals de formule wordt genoemd, wil de komende drie jaar groeien naar 50 vestigingen in Nederland. Voor dit jaar staan nog meerdere openingen in de planning, zo laat de franchisegever weten.
Lees berichtSubway brengt Amerikaanse sidekick-lijn naar Nederland
Formulenieuws – Subway lanceert een nieuwe sidekick-lijn bestaande uit een Footlong Cookie, Footlong Churro en Footlong Dippers met drie opties voor warme vullingen en een saus naar keuze. De sandwichketen brengt hiermee een Amerikaanse hit naar Nederland.
Lees berichtAziatische formule Eazie wil dit jaar vijf nieuwe locaties openen
Formulenieuws - Eazie , The Asian Good Food Bar, heropent de stationslocatie in Tilburg en laat bij die gelegenheid weten nog dit jaar met vijf vestigingen te willen uitbreiden naar 31 locaties. “Deze heropening is een resultaat van onze strategie om gezond eten voor iedereen in Nederland toegankelijk en betaalbaar te maken”, meldt Eelco van de Glind, expansiemanager eazie.
Lees berichtSubway’s Royal Submarines delen gratis Subs uit
Actie – Na het overweldigende succes van vorig jaar keren de Subway Royal Submarines deze Koningsdag terug naar de Amsterdamse grachten. Dit jaar brengen ze de nieuwe Signature Series vanaf het water en op de kade naar de feestvierders om hen te trakteren op een gratis Sub.
Lees bericht‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtSubway verkocht voor bijna 10 miljard dollar aan Roark Capital
Formulenieuws – Subway is door de eigenaren van de sandwichformule verkocht voor bijna 10 miljard dollar aan investeringsmaatschappij Roark Capital. Deze partij is ook eigenaar van donutketen Dunkin'.
Lees bericht