Formulenieuws - Sandwichformule Subway heeft in Alkmaar een nieuwe drive-thru locatie geopend. Deze vestiging kent ook een opleidingsruimte. Bij de locaties kunnen gasten hun bestelling vanuit de auto doen óf in het restaurant gaan eten. De locatie wordt gerund door de broers Maikel en Bart Mienis, die hier aspirant-franchisenemers gaan opleiden.
Het nieuwe restaurant in Alkmaar is de tweede van drie nieuwe drive-thru restaurants die dit jaar opengaan. In juli is een locatie opengegaan in Amersfoort. In augustus de locatie in Alkmaar en eind dit jaar opent er nog een locatie in Hoorn. Maikel en Bart Mienis zijn als Business Development Agents verantwoordelijk voor de uitbreiding van Subway in de regio Noord-Holland, Flevoland en Utrecht. Het bijzondere aan de locatie in Alkmaar vinden zij dat het de tweede drive-thru vestiging van Subway in de regio Alkmaar is.
Ander publiek
De gebroeders Mienis opende de eerste drive-thru vestiging van Nederland in 2012 aan de oostelijke ring van Alkmaar: “Onze nieuwste drive-thru zit op de westelijke ring. Wij verwachten daarmee een heel ander publiek te bedienen. De locatie ligt namelijk midden in een sportgebied met een ijsbaan, wielerbaan en in de buurt van sportverenigingen. Ook bedrijven en scholen zijn er dichtbij in de buurt én omdat het-restaurant aan de N-weg richting Egmond aan Zee ligt rijden er ook veel toeristen.”
Opleidingslocatie
De broers gaan de vestiging ook inzetten als trainingslocatie. Op de plek moeten nieuwe franchisers wegwijs gemaakt worden in de procedures en voorschriften voor het runnen van een eigen Subway. Bovenop het restaurant en de opleidingsruimte houden de gebroeders Mienis kantoor.
Bron: @FoodClicks
Formulenieuws - Sandwichformule Subway heeft in Alkmaar een nieuwe drive-thru locatie geopend. Deze vestiging kent ook een opleidingsruimte. Bij de locaties kunnen gasten hun bestelling vanuit de auto doen óf in het restaurant gaan eten. De locatie wordt gerund door de broers Maikel en Bart Mienis, die hier aspirant-franchisenemers gaan opleiden.
Het nieuwe restaurant in Alkmaar is de tweede van drie nieuwe drive-thru restaurants die dit jaar opengaan. In juli is een locatie opengegaan in Amersfoort. In augustus de locatie in Alkmaar en eind dit jaar opent er nog een locatie in Hoorn. Maikel en Bart Mienis zijn als Business Development Agents verantwoordelijk voor de uitbreiding van Subway in de regio Noord-Holland, Flevoland en Utrecht. Het bijzondere aan de locatie in Alkmaar vinden zij dat het de tweede drive-thru vestiging van Subway in de regio Alkmaar is.
Ander publiek
De gebroeders Mienis opende de eerste drive-thru vestiging van Nederland in 2012 aan de oostelijke ring van Alkmaar: “Onze nieuwste drive-thru zit op de westelijke ring. Wij verwachten daarmee een heel ander publiek te bedienen. De locatie ligt namelijk midden in een sportgebied met een ijsbaan, wielerbaan en in de buurt van sportverenigingen. Ook bedrijven en scholen zijn er dichtbij in de buurt én omdat het-restaurant aan de N-weg richting Egmond aan Zee ligt rijden er ook veel toeristen.”
Opleidingslocatie
De broers gaan de vestiging ook inzetten als trainingslocatie. Op de plek moeten nieuwe franchisers wegwijs gemaakt worden in de procedures en voorschriften voor het runnen van een eigen Subway. Bovenop het restaurant en de opleidingsruimte houden de gebroeders Mienis kantoor.
Bron: @FoodClicks
Formulenieuws – Subway lanceert een nieuwe sidekick-lijn bestaande uit een Footlong Cookie, Footlong Churro en Footlong Dippers met drie opties voor warme vullingen en een saus naar keuze. De sandwichketen brengt hiermee een Amerikaanse hit naar Nederland.
Actie – Na het overweldigende succes van vorig jaar keren de Subway Royal Submarines deze Koningsdag terug naar de Amsterdamse grachten. Dit jaar brengen ze de nieuwe Signature Series vanaf het water en op de kade naar de feestvierders om hen te trakteren op een gratis Sub.
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Formulenieuws – Broodjesketen Subway start met een nieuwe lijn sandwiches de Signature Series. De lijn bestaat uit acht sandwich creaties, die speciaal door chefs ontworpen. Volgens Subway geldt de introductie als de grootste menuwijziging in 58 jaar.
Formulenieuws - McDonald's opende deze maand het eerste spin-offconcept met de naam CosMc's (uitgesproken als 'cosmics'). Het nieuwe format opende de deuren in de buitenwijk Bolingbrook, Illinois in Chicago. Het gaat bij CosMc’s om kleinere locaties met een assortiment dat zich meer richt op de middag.
Formulenieuws – Subway is door de eigenaren van de sandwichformule verkocht voor bijna 10 miljard dollar aan investeringsmaatschappij Roark Capital. Deze partij is ook eigenaar van donutketen Dunkin'.