Subway, PepsiCo en Vrumona verlengen samenwerking


Met meer dan 186 restaurants in Nederland is Subway nu PepsiCo’s en Vrumona’s partner met de meeste restaurants in het quick-service segment / Foto bij: Subway

Samenwerking  – Subway heeft de samenwerking met PepsiCo en drankenbedrijf Vrumona met vijf jaar verlengd.  Vrumona zal Subway restaurants in heel Nederland tot minstens eind 2027 voorzien van dranken van PepsiCo zoals Pepsi, Pepsi MAX en 7UP en Vrumona eigen merk producten zoals Sisi, Crystal Clear, Sourcy en Sourcy Vitaminwater.

Met meer dan 186 restaurants in Nederland is Subway nu PepsiCo’s en Vrumona’s partner met de meeste restaurants in het quick-service segment. Subway zal ook klanten blijven voorzien van PepsiCo-snacks van Lays en Doritos. Naast deze verlengde samenwerking in Nederland wordt de gehele Subway business unit van de Ned Nodics en DACH regio nu voorzien van PepsiCo producten.

Duurzaamheid

Vrumona en Subway werken er hard aan om eind 2023 alle dranken te serveren in flessen van 100% gerecycled PET (rPET). Ook zetten Subway en PepsiCo zich gezamenlijk in voor gezondere frisdrankkeuzes.  Hierover zegt Ferry Poppegaai, Directeur Out of Home bij Vrumona: “De visie en missie van beide bedrijven sluiten goed op elkaar aan. We willen mensen onbezorgd kunnen laten genieten. Al sinds de start van de samenwerking in 2016 bieden we gezondere frisdrankkeuzes aan. En met succes, inmiddels is 71% van het water/fris volume dat wij leveren aan Subway laagcalorisch".

Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Thuisbezorgd zet duurzame verpakking in tijdens UEFA-finales

Bezorgdienst – Thuisbezorgd gaat tijdens de UEFA-finales voor het eerst duurzame voedselverpakkingen gebruiken. Samen met de UEFA en UEFA-partners PepsiCo en Heineken wil het bezorgbedrijf op die manier het gebruik van wegwerpplastic verpakkingen verminderen. Het gaat bij de finales om een test.

Lees bericht


‘Sport maken van suikerreductie in de kantine loont’

Actie – In januari nam Optisport, exploitant van 300 sportlocaties in Nederland en België, deel aan een door Vrumona opgezette actie om zoveel mogelijk de suikerinname via frisdrank te verminderen. Een eerdere test van de frisdrankleverancier bij drie sportverenigingen had al aan getoond dat suikerreductie bij frisdrankgebruik bij sportkantines mogelijk is. Ook bij deze competitie werkte het.

Lees bericht




Hieperdepiepers vervangt Lay’s Patatje Mayo en Frietje Satésaus

Introductie – Het was een consumentenactie gestoeld op een langdurige discussie of de langwerpig gesneden en gefrituurde aardappel nu patat heet of friet. Met de eerder dit jaar geïntroduceerde chipssmaken Patatje Mayo en Frietje Satésaus van producent PepsiCo wakkerde Lay’s de discussie hierover bij consumenten verder aan om consumenten op te roepen het debat te beslechten met het...

Lees bericht




© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid