Subway Teriyaki winnaar Lay’s Iconic Restaurant flavours


Crispy Puffer Jacket gemaakt van gerecyclede chipszakkenfolie met een zilveren chipje als rits

Wedstrijd – Subway Teriyaki is de winnaar geworden van de strijd om de Lay’s Iconic Restaurant flavours. Het chipsmerk Lay’s introduceerde april dit jaar een drietal smaken die refereerde aan recepten van de fastfoodketens KFC, Subway en Pizza Hut.

Na een maandenlange strijd heeft de consument uiteindelijk de Lay’s Subway Teriyaki uitgekozen als favoriete smaak. Om de uitslag te vieren heeft het chipsmerk een ‘Crispy Puffer Jacket’ laten ontwerpen van ongebruikte chipszakkenfolie.

Lay’s Iconic Restaurant Flavours

Lay’s, het chipsmerk van PepsiCo, lanceerde april dit jaar samen met drie wereldbekende restaurants de Lay’s Iconic Restaurant Flavours. Onder het motto ‘het beste van twee werelden’ introduceerde Lay’s chips met de kenmerkende smaken van KFC, Subway en Pizza Hut. De smaken waren: Pizza Hut Margherita, Subway Teriyaki en KFC Original Recipe Chicken. Uiteindelijk koos de consument voor Subway Teriyaki.

Mode-item met smaak

De winnende smaak stimuleerde de creativiteit van XPLCT Studios bij het ontwerpen van de Crispy Puffer Jacket, want het bureau ontwierp een jas gemaakt van gerecyclede chipszakkenfolie met een zilveren chipje als rits. Één zak op de borst zit met de bedrukte kant van een zak chips naar buiten zodat duidelijk is dat Lay’s Subway Teriyaki is de favoriete smaak van Nederland is.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Eerste locatie Freshly Chopped opent in Leiden

Formulenieuws – Deze week is in Leiden, vlakbij het station, de allereerste Freshly Chopped vestiging in Nederland geopend. Het succesvolle Ierse franchiseconcept heeft al meer dan 60 restaurants in Ierland, de UK en Cyprus, en gaat nu ook in Nederland van start met de verkoop van verse, gezonde salades en maaltijden.

Lees bericht




Partnership KFC, Booster en ZetaDisplay moet leiden tot versnelde groei

Formulenieuws - De samenwerking tussen KFC Nederland & België, BOOSTR Agency en ZetaDisplay bestond al sinds 2015, maar is nu officieel van start gegaan. Het succes van de afgelopen jaren staat verder samenwerking niet meer in de weg om de Digital Signage oplossing van ZetaDisplay te implementeren. Inmiddels heeft het bedrijf meer dan 100 KFC restaurants in beheer.

Lees bericht


‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant

Actie – De introductie van Lay’s Iconic Restaurant Flavours krijgt een follow-up met de opening van ‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant. Twee dagen lang kunnen geïnteresseerden de smaken thuis laten bezorgen Uber Eats. De actie start vandaag en loopt tot morgen en is alleen in Amsterdam.

Lees bericht

Chipsmerk Lay’s introduceert 3 iconische restaurant-smaken

Introductie – Lay’s, het zoutjes- en chipsmerk van PepsiCo, komt met een drietal smaken, die gekoppeld zijn aan een drietal iconische fastservicerestaurants. Deze Restaurant Flavours-range moeten de restaurantervaring thuis nabootsen en het ‘niet uiteten kunnen gaan’ iets dragelijker maken, grapt het introductiebericht.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid