Subway Teriyaki winnaar Lay’s Iconic Restaurant flavours

Wedstrijd – Subway Teriyaki is de winnaar geworden van de strijd om de Lay’s Iconic Restaurant flavours. Het chipsmerk Lay’s introduceerde april dit jaar een drietal smaken die refereerde aan recepten van de fastfoodketens KFC, Subway en Pizza Hut.
Na een maandenlange strijd heeft de consument uiteindelijk de Lay’s Subway Teriyaki uitgekozen als favoriete smaak. Om de uitslag te vieren heeft het chipsmerk een ‘Crispy Puffer Jacket’ laten ontwerpen van ongebruikte chipszakkenfolie.
Lay’s Iconic Restaurant Flavours
Lay’s, het chipsmerk van PepsiCo, lanceerde april dit jaar samen met drie wereldbekende restaurants de Lay’s Iconic Restaurant Flavours. Onder het motto ‘het beste van twee werelden’ introduceerde Lay’s chips met de kenmerkende smaken van KFC, Subway en Pizza Hut. De smaken waren: Pizza Hut Margherita, Subway Teriyaki en KFC Original Recipe Chicken. Uiteindelijk koos de consument voor Subway Teriyaki.
Mode-item met smaak
De winnende smaak stimuleerde de creativiteit van XPLCT Studios bij het ontwerpen van de Crispy Puffer Jacket, want het bureau ontwierp een jas gemaakt van gerecyclede chipszakkenfolie met een zilveren chipje als rits. Één zak op de borst zit met de bedrukte kant van een zak chips naar buiten zodat duidelijk is dat Lay’s Subway Teriyaki is de favoriete smaak van Nederland is.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
’t Bakhuus heeft hoogste klantloyaliteit in fastfood
Onderzoek – Lunchroom- en cafetariaformule 't Bakhuus heeft de hoogste klantloyaliteit in de fastfoodbranche. Maar liefst 92% van de klanten wil er opnieuw eten. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Fastfoodketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 7.200 Nederlanders.
Lees berichtSubway brengt Amerikaanse sidekick-lijn naar Nederland
Formulenieuws – Subway lanceert een nieuwe sidekick-lijn bestaande uit een Footlong Cookie, Footlong Churro en Footlong Dippers met drie opties voor warme vullingen en een saus naar keuze. De sandwichketen brengt hiermee een Amerikaanse hit naar Nederland.
Lees berichtEerste energieneutrale KFC-restaurants in Nederland
Formulenieuws – De Kentucky Fried Chicken (KFC)-locaties in Almelo en Steenwijk zijn de eerste vestigingen met een A+++++ certificering. Dit betekent dat de restaurants erkend zijn als volledig energieneutrale gebouwen met het hoogste energielabel dat er op dit moment is. Volgens KFC is het een primeur in de Nederlandse fastfoodservice-industrie.
Lees berichtWereldwijde primeur voor ‘Nacht KFC’ met Kipsalon
Formulenieuws - Een wereldwijde primeur voor KFC in Rotterdam. Daar opent de allereerste ‘Nacht KFC’, geopend van 22:00 uur tot 04:00 uur ‘s nachts voor de echte late night cravings. Met exclusief op het menu, KFC’s versie van de iconische kapsalon.
Lees berichtKHN lanceert het Fastservice Manifest
Actie – Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en zes fastservice-bedrijven hebben de afgelopen maanden gewerkt aan een Fastservice Manifest. Doel is actief bij te dragen aan een gezondere voedselomgeving.
Lees berichtSubway’s Royal Submarines delen gratis Subs uit
Actie – Na het overweldigende succes van vorig jaar keren de Subway Royal Submarines deze Koningsdag terug naar de Amsterdamse grachten. Dit jaar brengen ze de nieuwe Signature Series vanaf het water en op de kade naar de feestvierders om hen te trakteren op een gratis Sub.
Lees bericht