Subway Teriyaki winnaar Lay’s Iconic Restaurant flavours

Wedstrijd – Subway Teriyaki is de winnaar geworden van de strijd om de Lay’s Iconic Restaurant flavours. Het chipsmerk Lay’s introduceerde april dit jaar een drietal smaken die refereerde aan recepten van de fastfoodketens KFC, Subway en Pizza Hut.
Na een maandenlange strijd heeft de consument uiteindelijk de Lay’s Subway Teriyaki uitgekozen als favoriete smaak. Om de uitslag te vieren heeft het chipsmerk een ‘Crispy Puffer Jacket’ laten ontwerpen van ongebruikte chipszakkenfolie.
Lay’s Iconic Restaurant Flavours
Lay’s, het chipsmerk van PepsiCo, lanceerde april dit jaar samen met drie wereldbekende restaurants de Lay’s Iconic Restaurant Flavours. Onder het motto ‘het beste van twee werelden’ introduceerde Lay’s chips met de kenmerkende smaken van KFC, Subway en Pizza Hut. De smaken waren: Pizza Hut Margherita, Subway Teriyaki en KFC Original Recipe Chicken. Uiteindelijk koos de consument voor Subway Teriyaki.
Mode-item met smaak
De winnende smaak stimuleerde de creativiteit van XPLCT Studios bij het ontwerpen van de Crispy Puffer Jacket, want het bureau ontwierp een jas gemaakt van gerecyclede chipszakkenfolie met een zilveren chipje als rits. Één zak op de borst zit met de bedrukte kant van een zak chips naar buiten zodat duidelijk is dat Lay’s Subway Teriyaki is de favoriete smaak van Nederland is.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Eerste locatie Freshly Chopped opent in Leiden
Formulenieuws – Deze week is in Leiden, vlakbij het station, de allereerste Freshly Chopped vestiging in Nederland geopend. Het succesvolle Ierse franchiseconcept heeft al meer dan 60 restaurants in Ierland, de UK en Cyprus, en gaat nu ook in Nederland van start met de verkoop van verse, gezonde salades en maaltijden.
Lees berichtEG Group opent Burger King en eerste Starbucks met drive-thru
Formulenieuws – Het Europese tankstation- en foodservicebedrijf EG Group heeft op bedrijventerrein Prisma in Bleiswijk een nieuwe Burger King en Starbucks geopend. Beide restaurants zijn te vinden op een foodcourt aan de N209.
Lees berichtKFC breidt bezorging uit met Uber Eats in Helmond en Lelystad
Formulenieuws - KFC werkte al samen met Uber Eats, maar breidt die samenwerking nu uit met het bezorgplatform in Helmond en Lelystad. De uitbreiding is een logisch gevolg van de sterk toegenomen vraag naar bezorging.
Lees berichtPartnership KFC, Booster en ZetaDisplay moet leiden tot versnelde groei
Formulenieuws - De samenwerking tussen KFC Nederland & België, BOOSTR Agency en ZetaDisplay bestond al sinds 2015, maar is nu officieel van start gegaan. Het succes van de afgelopen jaren staat verder samenwerking niet meer in de weg om de Digital Signage oplossing van ZetaDisplay te implementeren. Inmiddels heeft het bedrijf meer dan 100 KFC restaurants in beheer.
Lees bericht‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant
Actie – De introductie van Lay’s Iconic Restaurant Flavours krijgt een follow-up met de opening van ‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant. Twee dagen lang kunnen geïnteresseerden de smaken thuis laten bezorgen Uber Eats. De actie start vandaag en loopt tot morgen en is alleen in Amsterdam.
Lees berichtChipsmerk Lay’s introduceert 3 iconische restaurant-smaken
Introductie – Lay’s, het zoutjes- en chipsmerk van PepsiCo, komt met een drietal smaken, die gekoppeld zijn aan een drietal iconische fastservicerestaurants. Deze Restaurant Flavours-range moeten de restaurantervaring thuis nabootsen en het ‘niet uiteten kunnen gaan’ iets dragelijker maken, grapt het introductiebericht.
Lees bericht