Supporters Telstar in actie om Frikadel XXL


A-merken – Hoe sterk zijn A-merken? @FoodClicks hield er onlangs in samenwerking met Dr. Oetker een debat over. En wat bleek: A-merken bewijzen dagelijks hun toegevoegde waarde. Dat blijkt ook nu weer, nu een groep Telstar-supporters de Frikadel XXL van Van Reusel weer terug op het menu eist. Jarenlang stond de familie Broekman met twee snackkarren bij het Tata Steel Stadion van Telstar. De XXL-frikandel was één van de best verkochte snacks, maar Telstar heeft de samenwerking met de familie opgezegd. Telstar denkt door zelf de catering te verzorgen meer geld te kunnen verdienen en dat betekent dus dat er abrupt een eind is gekomen aan de verkoop van de snack van 35 centimeter en 250 gram. Supporters eisen nu echter een terugkeer van de supersnack. “Wat ze ons nu voorschotelen, heeft geen enkele kwaliteit en is vaak koud of lauw. En 3 euro betalen voor een koud broodje worst is een werkelijke schande. Tevens is er ook alleen een broodje worst of bal”, aldus de supporters op RTV N-H. Er wordt door de Supportersvereniging een handtekeningen actie gehouden en op 29 september biedt men de lijst met handtekeningen aan bij Telstar. “Vanreusel ondersteunt deze actie”, zo laat sales manager Maurice de Kroon weten. En de komende weken voeren de supporters nog meer actie, onder andere door het boycotten van de huidige catering. Bron: @FoodClicks/RTV N-H  

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid