Sushi Daily komt met Halloween Specials

Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Albert Heijn plaatst eerste Dopper Water Tap
Supermarkt - Albert Heijn en Dopper hebben woensdag op World Water Day de eerste Dopper Water Tap in gebruik genomen in een AH-winkel. Klanten kunnen daar water tappen in een hervulbare fles. De bedoeling is dat de watertappunten met kraanwater op meerdere AH-locaties worden geplaatst.
Lees berichtBP en AH openen honderdste gezamenlijke locatie
Petrol - BP en Albert Heijn openen vandaag bij tankstation De Kooi in Alkmaar aan de A9 het honderdste tankstation met een AH to go. De uitrol van Albert Heijn to go op BP-tankstations in Nederland startte in september 2021 bij BP Vliete aan de A58 bij Krabbendijke (Zeeland), nu anderhalf jaar later staat de teller op honderd vestigingen.
Lees berichtFamiliebedrijf Jan Linders wordt AH-franchiser
Supermarkt - Jan Linders Supermarkten en Albert Heijn gaan een samenwerking aan, waarbij het familiebedrijf Jan Linders verder gaat als franchiseondernemer van Albert Heijn. De supermarkten van Jan Linders worden volgend jaar omgebouwd naar Albert Heijn. De samenwerking betekent voor Albert Heijn een aanzienlijke versterking van de positie in Limburg.
Lees berichtRestaurant NENI lanceert productlijn voor supermarkten
Foodservice - Het Amsterdamse restaurant NENI ligt vanaf deze week met zes eigen producten in de schappen van elf Albert Heijn-winkels in Amsterdam, Utrecht en Pijnacker. NENI is een restaurant met verschillende vestigingen in Europa waar verse en authentieke oostmediterrane gerechten worden gemaakt.
Lees berichtMarit van Egmond Foodmanager van het Jaar 2022
Verkiezing - Op het Nationaal Food Congres (NFC) in het Scheveningse Kurhaus is Marit van Egmond, ceo van Albert Heijn, gekozen tot Foodmanager van het Jaar. Marit van Egmond is de eerste vrouw die de titel mag dragen. Het is dit jaar voor de 25e keer dat er een Foodmanager van het Jaar wordt uitgeroepen.
Lees berichtHalloweenfeest wordt steeds groter in Nederland
Zoetwaren – Een op tien Nederlanders besteedt aandacht aan Halloween. Het verkleedfeest zit daarmee Sint Maarten op de hielen, zo laat VBZ, de branchevereniging voor koek, snoep, chocolade, zoutjes en nootjes, weten.
Lees bericht