Takeaway.com start nieuwe zakelijke dienst


Bezorgservice – Takeaway.com, de moederorganisatie van Thuisbezorgd.nl, start een nieuwe zakelijke dienst: Takeaway Pay. Met deze dienst kunnen bedrijven bedragen en budgetten toekennen aan individuen of afdelingen voor het bestellen van eten bij de bezorgdienst, waarvoor het bedrijf één factuur krijgt. De service wordt internationaal geïntroduceerd in alle landen waar Takeaway.com actief is. Topman Jitse Groen verwacht veel van de nieuwe service. Vooral omdat het naar zijn mening groei gaat betekenen in het aantal zakelijke bestellingen. “We verwachten dat deze nieuwe service de bestelfrequentie van onze bijna 17 miljoen klanten zal verhogen, omdat het aanmoedigt voor een meer dagelijks gebruik van ons platform”, aldus de CEO van Takeaway.com in een reactie. Uit ervaringen bij het eerder overgenomen zakelijke platform 10bis blijkt namelijk dat gebruikers in een zakelijke omgeving gemiddeld 85 keer per jaar bestellingen doen bij Takeaway.com, tegen gemiddeld 12 bestellingen bij consumenten in een thuisomgeving. Keuze Met de service Takeaway Pay zijn door bedrijven budgetten toe te wijzen aan individuele werknemers of groepen. Deze budgetten zijn af te bakenen door werkdagen of bijvoorbeeld een tijdslot in te voeren. Al deze individuele bestellingen van werknemers komen uiteindelijk op één factuur voor het bedrijf terecht. Bedrijven hoeven op die manier geen kantine in te richten voor eten of speciale voorzieningen te treffen bij overwerk, omdat er individueel besteld kan worden. Werknemers hebben het voordeel dat zij kunnen kiezen en datgene kunnen bestellen waar zij zin in hebben. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Just Eat past bestuur aan na samengaan met Takeaway

Thuisbezorging – Het bestuur van het Britse maaltijdenbezorgbedrijf Just Eat wordt aangepast na het samengaan met branchegenoot Takeaway. Alle niet-uitvoerende bestuurders zullen het bestuur van Just Eat verlaten, zo bleek vrijdag uit een verklaring van Takeaway.

Lees bericht

Fors meer bestellingen bij Thuisbezorgd na dipje in maart

Bezorgdienst – Na een dip in maart heeft bezorgdienst Thuisbezorgd.nl en moederbedrijf Takeaway.com de weg naar boven weer goed hervonden. In Nederland noteerde het bedrijf in het eerste kwartaal 50 procent meer bestellingen in de landen waar het bedrijf actief is en in Duitsland zelfs 126 procent.

Lees bericht

Dunkin’, RUMAG. en Thuisbezorgd gaan donuts uitdelen

Actie – Koffie- en donutketen Dunkin' heeft de handen ineengeslagen met RUMAG. en Thuisbezorgd en gaat de komende week elke dag aan 50 initiatieven, bedrijven en personen donuts uitdelen. Het initiatief is bedacht om in deze tijd ook iets terug te geven: #MakingItWorkTogether.

Lees bericht

Achter de schermen werkt ProFri succesvol door

Belangenvereniging - Het moet gezegd worden: ProFri voert in de strijd tegen de coronaeffecten en de belangen van de professionele frituurders een succesvolle koers. In nauw overleg met Vereniging Chinese-Aziatische Horeca Ondernemers (VCHO) en het Ambachtelijk IJscentrum wordt soms de publiciteit gezocht en soms juist stille diplomatie gevoerd, maar vaak met positief resultaat. Toch zijn de zorgen groot bij voorman...

Lees bericht


‘Thuisbezorgd.nl verlaagt afhaalcommissie tijdelijk tot 0%’

Bezorgdienst – Meer bezorgers aantrekken en extra personeel om het aantal nieuwe aanmeldingen te verwerken, met die maatregelen wil Thuisbezorgd.nl de inmiddels 2000 nieuwe aanmeldingen vanuit de horeca te verwerken. Ook het aantal gemeenten waar Thuisbezorgd.nl bezorgt wordt verder uitgebreid en de afhaalcommissie wordt tijdelijk verlaagd tot 0%.

Lees bericht

Bestelsite Thuisbezorgd dupe van DDoS-aanval

Bezorgdienst – Maaltijdenbezorgdienst Thuisbezorgd.nl is slachtoffer geworden van een DDoS-aanval op de website. Bestellingen komen daardoor niet door of het lukt bestellers helemaal niet om eten te bestellen. Dat laat de bezorgdienst weten via een bericht op twitter.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid