Tea of Life voortaan ook in retail


Tea of Life is voortaan ook in retail te vinden / Foto bij: Tea of Life

Introductie - Het theemerk Tea of Life komt nu ook beschikbaar voor de consument. Het theemerk met een 100% natuurlijke, biologische lijn, is al 15 jaar beschikbaar in de out-of-home markt.

Tea of Life zorgt voor een positieve impact op de levens van boeren en lokale ketens in Sri Lanka. Door de stap naar retail komt de thee beschikbaar voor iedereen. De thee is 100% natuurlijk en vrij van aroma’s en bovendien CO2 neutraal geproduceerd. Tea of Life wordt ook verwerkt tot eindproduct in het land van oorsprong, namelijk Sri Lanka. Zo is er voor meer mensen een baan en wordt er bijgedragen aan een groeiende lokale economie. De kop thee die je drinkt heeft daardoor invloed op het leven van de plukkers en de verwerker en dat van hun families. Vandaar de naam Tea of Life, met de pay-off ‘Better tea, better life’.

Retail

De range bestaat uit twee pure theeën en tien kruideninfusies, zoals een echt pittige gember en een rustgevende blend van venkelzaad en kamille. Tea of Life zal vanaf deze week te vinden zijn in de schappen bij supermarktketen Jumbo. In augustus volgt de lancering bij drogisterijketen DA

Bron: Tea of Life/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

The Veggie Lovers heeft nu biologische receptuur

Introductie – Vega heeft er een aanwinst bij: The Veggie Lovers. Het merk met verschillende vleesvervangende producten van Future Food Group heeft een upgrade ondergaan. Niet in de verpakking, maar ook door volledig over te stappen op een biologische receptuur.

Lees bericht



Ekomenu start samenwerking met LikeMeat

Samenwerking – De biologische maaltijdbox aanbieder Ekomenu start een samenwerking met het plantaardige voedingsmerk LikeMeat, omdat steeds meer mensen kiezen voor het minderen in eten van dierlijke producten.

Lees bericht

‘Climate Neutral Certified’-keurmerk voor Simon Lévelt

Koffie - Speciaalzaak Simon Lévelt heeft een belangrijk duurzaamheidsdoel behaald: sinds afgelopen maand is al hun koffie ‘Climate Neutral Certified’. Dit klimaatneutrale keurmerk garandeert dat een organisatie alle mogelijke maatregelen neemt om CO2-uitstoot te verminderen en de rest te compenseren. De stip op de horizon is daarbij zero emission in 2050.

Lees bericht






© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid