TheFork gaat horeca helpen met ‘vindbaarheid’ bezorging


Reserveringssite - Online restaurantreserveringsplatform TheFork wil aangesloten restaurants gaan helpen met ‘online vindbaarheid’ als zij de mogelijkheid bieden om eten af te halen of te bezorgen. Veel horecabedrijven willen starten met die diensten, maar zoeken naar mogelijkheden om daar bekendheid aan te geven.

The Fork gaat nu de telefoonnummers van die bedrijven vermelden. Gebruikers van TheFork-app zien op die manier welke restaurants  bij hen in de buurt maaltijden aanbieden. Gebruikers kunnen op die manier rechtstreeks bellen met het restaurant van hun keuze voor afhalen, of thuisbezorgen. Joyce Teune uit, Country Manager van TheFork: “Zo ondersteunen we restauranthouders en bieden we onze gebruikers tegelijkertijd toch een gastronomische ervaring in deze uitzonderlijke omstandigheden”.

Het werkt eenvoudig en snel

Gebruikers worden via een speciale banner op de startpagina van de app en mobiele website doorverwezen naar een selectie restaurants die op dit moment thuis bezorgen of waar afgehaald kan worden. Door op de button ‘bellen’ te klikken, kan rechtstreeks contact worden opgenomen met het restaurant naar keuze.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘Je favoriete terrasplekje reserveren met BarBooking’

Reserveringssysteem – Hoe kun je nu met beperkte ruimte en mogelijkheid toch een plekje reserveren bij je favoriete bar of terras. Die vraag stond centraal bij een tweetal horecaliefhebbers. Om zowel ondernemers te helpen als de mogelijkheid voor de gasten te bieden een plek te reserveren, ontwikkelde zij Barbooking.nl, een platform volgens het principe: zoek, boek en geniet.

Lees bericht

Speciale e-learning: coronasafe ondernemen in de horeca

Opleiding – Speciaal om de horeca te helpen bij de (gedeeltelijke) heropening van de locaties heeft opleider Horeca & Toerisme College van ROC Midden Nederland in samenwerking met adviesbureau Kroonenburg Advies de e-learning ‘Corona safe ondernemen in de horeca (HACCP)’ ontwikkeld.

Lees bericht

App voor corona-checkgesprek van het horecabezoek

Horeca – Voor het verplichte persoonlijke checkgesprek aan de deur voor gasten die een horecabedrijf willen bezoeken, is nu een app ontwikkeld. Een groep techneuten heeft sinds vandaag checkgesprek.nl gelanceerd dat als platform dit verplichte vraaggesprek kan vervangen. Wie klachtenvrij is kan via de app een groen kaart laten zien aan het horecabedrijf, waarmee de toegang gewaarborgd is.

Lees bericht

Oisterwijk biedt horeca hulp met ruimere terrassen

Gastvrij – Zodra de horeca weer gasten op het terras mag toelaten, staat de gemeente Oisterwijk verruiming van de terrassen toe. Horecaondernemers kunnen hun terrassen dan ruimer inrichten en meer mensen een veilige plek bieden. De gemeente sluit zelfs twee straten in de weekenden af om ondernemers extra ruimte voor hun terras te geven.

Lees bericht



Horeca na 1 juni meer ruimte, sportkantines pas na 1 september

Coronamaatregelen – De eet- en drinkgelegenheden mogen vanaf 1 juni om 12.00 uur weer open. Voorwaarde is dat mensen 1,5 meter afstand houden, zowel binnen als op het terras, met uitzondering van mensen uit hetzelfde huishouden. Ook maakte het kabinet bekend dat er een maximum zit aan het aantal mensen binnen, dat is maximaal dertig, exclusief eigen personeel.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid