TheFork gaat horeca helpen met ‘vindbaarheid’ bezorging


Reserveringssite - Online restaurantreserveringsplatform TheFork wil aangesloten restaurants gaan helpen met ‘online vindbaarheid’ als zij de mogelijkheid bieden om eten af te halen of te bezorgen. Veel horecabedrijven willen starten met die diensten, maar zoeken naar mogelijkheden om daar bekendheid aan te geven.

The Fork gaat nu de telefoonnummers van die bedrijven vermelden. Gebruikers van TheFork-app zien op die manier welke restaurants  bij hen in de buurt maaltijden aanbieden. Gebruikers kunnen op die manier rechtstreeks bellen met het restaurant van hun keuze voor afhalen, of thuisbezorgen. Joyce Teune uit, Country Manager van TheFork: “Zo ondersteunen we restauranthouders en bieden we onze gebruikers tegelijkertijd toch een gastronomische ervaring in deze uitzonderlijke omstandigheden”.

Het werkt eenvoudig en snel

Gebruikers worden via een speciale banner op de startpagina van de app en mobiele website doorverwezen naar een selectie restaurants die op dit moment thuis bezorgen of waar afgehaald kan worden. Door op de button ‘bellen’ te klikken, kan rechtstreeks contact worden opgenomen met het restaurant naar keuze.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Thuisbezorging in 4 weken tijd met 20% gestegen

Analyse – De horeca is deze zomer minder hard gestegen dan in de zomer van vorig jaar. Anders ligt dat bij thuisbezorging. Dat blijft maar doorstijgen. De afgelopen 4 weken wederom met 20 procent (van 6,5% van de avondmaaltijden thuis naar 7,9%).

Lees bericht




TheFork en SevenRooms gaan strategisch samenwerken

Samenwerken – The Fork, het online reserveringsplatform voor restaurants van de Tripadvisor Media Group, kondigt vandaag een strategisch partnerschap aan met SevenRooms, een internationaal horecaplatform voor gastervaringen en klantenbinding. Beide partijen willen door hun samenwerking meer online reserveringen realiseren voor hun klanten en tegelijkertijd de ‘front-of-house’ en gastenervaringen beter beheren.

Lees bericht


Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Lees bericht

Combinatie TAPP en Heineken geeft horecabedrijf insights

Insights - TAPP en bierbrouwer Heineken gaan samenwerken. Het bedrijf dat data verzamelt voorziet Nederlandse horecaondernemers van inzichten op basis van verkoopdata waarmee zij hun bedrijf beter kunnen laten aansluiten op de markt. Door de samenwerking komt de informatie van de scale-up op grote schaal beschikbaar.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid