Thuisbrouwer Piet Reniers toont zijn eigen gebrouwen Brand- speciaalbier


Bier – De Eindhovenaar Piet Reniers, winnaar van de Brand Bierbrouwwedstrijd, heeft vrijdagavond de presentatie van zijn eigen gebrouwen Brand speciaalbier in Loods 61 in Eindhoven feestelijk gevierd. De Limited Edition Brand Premium Winter is vanaf nu verkrijgbaar in de horeca. Thuisbrouwer Piet Reniers heeft in mei de 8e editie van de Brand Bierbrouwwedstrijd in Wijlre gewonnen. Hij versloeg maar liefst 318 thuisbrouwers. Winnaars van de wedstrijd mogen samen met de brouwers van Brand het winnende bier brouwen in de brouwerij in Wijlre. Dat heeft nu plaatsgehad. Winnaar Piet Reniers is nog altijd beduusd: “Dat ik de wedstrijd in mei won was één ding, maar het bier daarna mogen brouwen op grote schaal bij Brand was een beleving op zich. Ik vind het bijzonder dat ik vandaag mijn bier kan laten proeven aan mijn vrienden en familie. Omdat het in een grote fles verkrijgbaar is lijkt het mij mooi als mijn bier tijdens een feestelijk moment of gezellig diner met elkaar wordt gedronken.” Het perfecte winter recept De Limited Edition Brand Premier Winter van 8,8%  is een Winterbier met een volzoete, verwarmende en kruidige smaak door het gebruik van zoethout. Door het relatief hoge alcoholpercentage (8.8%) is het een bier dat rustig geproefd moet worden. De Brand Premier Winter is vanaf vandaag beschikbaar bij de Brand proeflokalen op fles (75 cl) en fust. Later deze maand is het nieuwste speciaalbier van Brand ook verkrijgbaar in diverse supermarkten (75cl fles), waaronder in de grote winkels van Albert Heijn. Bron: @FoodClicks Bier – De Eindhovenaar Piet Reniers, winnaar van de Brand Bierbrouwwedstrijd, heeft vrijdagavond de presentatie van zijn eigen gebrouwen Brand speciaalbier in Loods 61 in Eindhoven feestelijk gevierd. De Limited Edition Brand Premium Winter is vanaf nu verkrijgbaar in de horeca. Thuisbrouwer Piet Reniers heeft in mei de 8e editie van de Brand Bierbrouwwedstrijd in Wijlre gewonnen. Hij versloeg maar liefst 318 thuisbrouwers. Winnaars van de wedstrijd mogen samen met de brouwers van Brand het winnende bier brouwen in de brouwerij in Wijlre. Dat heeft nu plaatsgehad. Winnaar Piet Reniers is nog altijd beduusd: “Dat ik de wedstrijd in mei won was één ding, maar het bier daarna mogen brouwen op grote schaal bij Brand was een beleving op zich. Ik vind het bijzonder dat ik vandaag mijn bier kan laten proeven aan mijn vrienden en familie. Omdat het in een grote fles verkrijgbaar is lijkt het mij mooi als mijn bier tijdens een feestelijk moment of gezellig diner met elkaar wordt gedronken.” Het perfecte winter recept De Limited Edition Brand Premier Winter van 8,8%  is een Winterbier met een volzoete, verwarmende en kruidige smaak door het gebruik van zoethout. Door het relatief hoge alcoholpercentage (8.8%) is het een bier dat rustig geproefd moet worden. De Brand Premier Winter is vanaf vandaag beschikbaar bij de Brand proeflokalen op fles (75 cl) en fust. Later deze maand is het nieuwste speciaalbier van Brand ook verkrijgbaar in diverse supermarkten (75cl fles), waaronder in de grote winkels van Albert Heijn. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Combinatie TAPP en Heineken geeft horecabedrijf insights

Insights - TAPP en bierbrouwer Heineken gaan samenwerken. Het bedrijf dat data verzamelt voorziet Nederlandse horecaondernemers van inzichten op basis van verkoopdata waarmee zij hun bedrijf beter kunnen laten aansluiten op de markt. Door de samenwerking komt de informatie van de scale-up op grote schaal beschikbaar.

Lees bericht


Sligro gelooft in krachtig herstel ondanks omzetdaling

Groothandel – Ondanks het omzetverlies over de eerste maanden van dit jaar door alle coronamaatregelen, ziet Sligro de komende periode met vertrouwen tegemoet. Zo is de groothandel gestart met de bouw van een nieuw vers-distributiecentrum in Veghel, is de ombouw van de zelfbedieningslocaties naar de 3.0 formule hervat met de verbouwing van Sligro Heerlen en wordt gestart met een bezorgservicelocatie in Gent...

Lees bericht





Consumptiebehoefte in horeca is veranderd na eerste lockdown

Analyse - Horeca in Nederland heeft na de eerste lockdown de weg omhoog vrij snel weten te vinden. Halverwege juli is het omzetniveau zelfs even gestegen tot het niveau van 2019. Opvallend genoeg bleek de consumptiebehoefte van de horecagast na de lockdown op een aantal vlakken wel te zijn veranderd ten opzichte van 2019.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid