Tiqets biedt strandexploitanten gratis bookingtool aan


Strandpaviljoens – Tiqets, dat de toegankelijkheid van culturele en toeristische attracties via een reserveringssysteem eenvoudiger wil maken, biedt nu het vernieuwde reserveringsplatform Booking Engine aan strandpaviljoens kosteloos aan. Het Amsterdamse bedrijf ziet af van commissiekosten en wil op die manier de strandexploitanten ondersteunen totdat zij economisch hersteld zijn.

De Tiqets Booking Engine is een white-label ticketing oplossing, waarmee klanten van tevoren hun strandbed kunnen boeken op de website van het strandpaviljoen. Dit biedt de paviljoens de mogelijkheid in te spelen op last-minute aanpassingen, zodat de veiligheids- en capaciteitsregels worden gewaarborgd.

Veiligheidseisen

Volgen Tiqets behoren de strandpaviljoens tot de groep horecaondernemers die hard worden getroffen, ook omdat zij maar beperkt overheidssteun ontvangen. Volgens het bedrijf draaien de meeste strandpaviljoens momenteel 15 procent van hun gebruikelijke omzet. Hierdoor wordt het heropenen van hun strandpaviljoen en het voldoen aan nieuwe veiligheidseisen, een enorme uitdaging.

Upsell

Naast het beschikbaar stellen van de tool en het niet in rekening brengen van de commissie, ontvangen de strandpaviljoens ook gratis upgrades. Ieder strandpaviljoen kan de Tiqets Booking Engine op de website laten inbouwen en zodoende voldoen aan de nieuwe capaciteitseisen. Op deze manier kunnen ze het maximaal aantal strandbedden en aantal bezoekers in hun restaurant of terras managen, rekening houdende met de vereiste 1.5m afstand. Daarnaast voorziet het systeem in upsell-mogelijkheden, door combinatiepakketten aan te bieden met parasols, windschermen, handdoeken, lunch of diner.

Garanderen

Tiqets Booking Engine is geen onbekende bij de strandpaviljoens. Een aantal Nederlandse strandpaviljoens, waaronder Vooges Strand Zandvoort, Whoosah Beachclub Scheveningen, Buena Vista Beach Club Den Haag en Tijn Akersloot Zandvoort maakt gebruik van de reserveringtool. Met name het feit dat strandpaviljoens de gehanteerde  veiligheids- en hygiëne maatregelen beter kunnen communiceren aan hun klanten en ook kunnen garanderen, zorgt er voor dat klanten met een geruster gevoel  hun reserveringen maken.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Strandtenten leveren aanbevelingen voor 1,5 metersamenleving in bij KHN

Strandtenten - De strandexploitanten aan de Nederlandse kust zijn klaar om te starten met hun nieuwe anderhalvemeterdienstverlening. De afgelopen periode hebben zij gebruikt om hun horecazaken aan te passen en gereed te maken, zodat kan worden voldaan aan de RIVM richtlijnen in de nieuwe anderhalvemetersamenleving. De aanbevelingen zijn ingeleverd bij Koninklijke Horeca Nederland (KHN).

Lees bericht


Aantal strandpaviljoens blijft groeien, jaarrond open en steeds meer duurzaam

Horeca - Het gaat in Nederland bijzonder goed met de strandpaviljoens. Niet alleen blijft jaar na jaar het aantal groeien, ze zijn ook steeds vaker jaarrond open. Daarbij wordt er in de strandpaviljoens steeds duurzamer gewerkt. Ook de komende jaren blijft het aantal strandtenten groeien, met name in het binnenland. Dit blijkt uit de publicatie ‘Het Strandpaviljoen in beeld’ van...

Lees bericht

Strand Nederland en KHN gaan meer samenwerken

Strandpaviljoens - Strand Nederland en Koninklijke Horeca Nederland (KHN) hebben een overeenkomst ondertekend om intensiever te gaan samenwerken. Doel is om gezamenlijk de belangen te behartigen van de horecaondernemers langs de Nederlandse kust. Daarbij gaat het om zowel beleidsmatige onderwerpen voor de ondernemers als ook om het stimuleren van het toerisme langs de kust. Strand Nederland en KHN werkten al...

Lees bericht

Horeca beschermt personeel tegen warmte’

Warmte - Steeds meer ondernemers nemen maatregelen om hun personeel te beschermen tegen de warmte. Dat signaleert ook Koninklijke Horeca Nederland. De belangenvereniging stuurde eerder een bericht uit dat ondernemers extra moesten zorgen voor hun personeel. Krapte op de arbeidsmarkt, vakantieperiode en aanhoudende warmte zorgen er voor dat veel van het huidige personeelsleden langer werkt dan normaal en ook meerdere...

Lees bericht


Helft Scheveningse strandpaviljoens heeft geen Noordzeevis op menu

Strandpaviljoens - De Noordzee ligt er voor de deur, maar toch staat bij bijna de helft van de strandpaviljoens geen enkele Noordzeevis op de menukaart. Dat blijkt uit onderzoek onder 47 strandpaviljoens aan de Scheveningse Kust. Uit het onderzoek dat Schuttelaar & Partners voor het tweede jaar op rij uitvoerde in opdracht van Stichting Noordzeevis uit Scheveningen blijkt dat bij 43 procent van...

Lees bericht

Britse ijsverkoper wil op strand bezorgen met drone

IJsverkopen - IJs bestellen vanaf een ligstoel via een app en de bestelling geleverd krijgen met een drone. Op het strand van Lincolnshire in Engeland testte een ijssalon met succes deze nieuwe service. Het wachten is alleen op toestemming van Civil Aviation Authority. De ijsverkopers Nigel Stephenson en Karen Hemmings van Rock & Ices verwachten veel van hun nieuwe service en...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid