TivoliVredenburg en Vrumona verlengen 20-jarige samenwerking


Leisure - TivoliVredenburg en Vrumona verlengen opnieuw hun samenwerking. In combinatie met Unilever is de al twintig jaar durende samenwerking, opnieuw met vijf jaar verlengd. In de nieuwe overeenkomt  staan het inspireren met frisdrank, productinnovatie en het tegengaan van plastic centraal. In een gezamenlijk toelichting geven de partijen aan dat nieuwe producten en aandacht voor non-alcoholische dranken de belangrijke speerpunten voor TivoliVredenburg. Als leverancier van diverse A-merken als Pepsi en Royal Club kan Vrumona hier goed op inspelen. Ferry Poppegaai, directeur OOH van Vrumona: ‘Wij zijn continue aan het innoveren en introduceren,  vooral in het laagcalorische segment. Daarnaast spelen de nieuwe craftmerken van start up dochter Sir Joe direct in op de huidige trends binnen de horeca met o.a. de merken Tenzing en Butcha die passen binnen onze missie ‘Goed en Gezond drinken voor Iedereen’. Tevens is de samenwerking met Unilever en Lipton een belangrijk onderdeel van het partnership.’ Jeroen Bartelse, algemeen directeur van TivoliVredenburg, dat jaarlijks een miljoen bezoekers trekt: ‘Ons publiek is zeer gevarieerd en dat vraagt om een breed assortiment en een partij die ons begrijpt en met ons meedenkt. Daarnaast sluiten de nieuwe frisdranken van Sir Joe aan bij de toenemende vraag van ons publiek naar meer bijzondere, alcoholvrije dranken.’ Circulair systeem Ook in de samenwerking met Tivoli/Vredenburg speelt duurzaamheid een belangrijke rol, net als het tegengaan van plastic. Zo wordt er extra ingezet op het inrichten van een circulair systeem voor alle PET-afval. Ferry Poppegaai: ‘PET is een grondstof en geen afval. Om van plastic nieuwe bekers en flessen te maken, is een schone stroom van PET-afval cruciaal. Om deze schone inzameling te realiseren wordt een flessenautomaat op en ludieke manier ingezet. Bovendien wordt op een video getoond hoe het recycleproces van PET-flessen er uit ziet. Bron: Vrumona/@FoodClicks Leisure - TivoliVredenburg en Vrumona verlengen opnieuw hun samenwerking. In combinatie met Unilever is de al twintig jaar durende samenwerking, opnieuw met vijf jaar verlengd. In de nieuwe overeenkomt  staan het inspireren met frisdrank, productinnovatie en het tegengaan van plastic centraal. In een gezamenlijk toelichting geven de partijen aan dat nieuwe producten en aandacht voor non-alcoholische dranken de belangrijke speerpunten voor TivoliVredenburg. Als leverancier van diverse A-merken als Pepsi en Royal Club kan Vrumona hier goed op inspelen. Ferry Poppegaai, directeur OOH van Vrumona: ‘Wij zijn continue aan het innoveren en introduceren,  vooral in het laagcalorische segment. Daarnaast spelen de nieuwe craftmerken van start up dochter Sir Joe direct in op de huidige trends binnen de horeca met o.a. de merken Tenzing en Butcha die passen binnen onze missie ‘Goed en Gezond drinken voor Iedereen’. Tevens is de samenwerking met Unilever en Lipton een belangrijk onderdeel van het partnership.’ Jeroen Bartelse, algemeen directeur van TivoliVredenburg, dat jaarlijks een miljoen bezoekers trekt: ‘Ons publiek is zeer gevarieerd en dat vraagt om een breed assortiment en een partij die ons begrijpt en met ons meedenkt. Daarnaast sluiten de nieuwe frisdranken van Sir Joe aan bij de toenemende vraag van ons publiek naar meer bijzondere, alcoholvrije dranken.’ Circulair systeem Ook in de samenwerking met Tivoli/Vredenburg speelt duurzaamheid een belangrijke rol, net als het tegengaan van plastic. Zo wordt er extra ingezet op het inrichten van een circulair systeem voor alle PET-afval. Ferry Poppegaai: ‘PET is een grondstof en geen afval. Om van plastic nieuwe bekers en flessen te maken, is een schone stroom van PET-afval cruciaal. Om deze schone inzameling te realiseren wordt een flessenautomaat op en ludieke manier ingezet. Bovendien wordt op een video getoond hoe het recycleproces van PET-flessen er uit ziet. Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht


Sandra Vingerling nieuwe directeur Retail Vrumona

Benoeming - Sandra Vingerling start per 1 mei 2024 als nieuwe directeur Retail bij Vrumona, onderdeel van Royal Unibrew. Zij neemt de functie over van Arjen Reijnierse, die deze verantwoordelijkheid momenteel a.i. vervult. Vrumona kiest hiermee voor een interne opvolger.

Lees bericht


Horecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen

Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...

Lees bericht

Unilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank

Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid