TivoliVredenburg en Vrumona verlengen 20-jarige samenwerking


Leisure - TivoliVredenburg en Vrumona verlengen opnieuw hun samenwerking. In combinatie met Unilever is de al twintig jaar durende samenwerking, opnieuw met vijf jaar verlengd. In de nieuwe overeenkomt  staan het inspireren met frisdrank, productinnovatie en het tegengaan van plastic centraal. In een gezamenlijk toelichting geven de partijen aan dat nieuwe producten en aandacht voor non-alcoholische dranken de belangrijke speerpunten voor TivoliVredenburg. Als leverancier van diverse A-merken als Pepsi en Royal Club kan Vrumona hier goed op inspelen. Ferry Poppegaai, directeur OOH van Vrumona: ‘Wij zijn continue aan het innoveren en introduceren,  vooral in het laagcalorische segment. Daarnaast spelen de nieuwe craftmerken van start up dochter Sir Joe direct in op de huidige trends binnen de horeca met o.a. de merken Tenzing en Butcha die passen binnen onze missie ‘Goed en Gezond drinken voor Iedereen’. Tevens is de samenwerking met Unilever en Lipton een belangrijk onderdeel van het partnership.’ Jeroen Bartelse, algemeen directeur van TivoliVredenburg, dat jaarlijks een miljoen bezoekers trekt: ‘Ons publiek is zeer gevarieerd en dat vraagt om een breed assortiment en een partij die ons begrijpt en met ons meedenkt. Daarnaast sluiten de nieuwe frisdranken van Sir Joe aan bij de toenemende vraag van ons publiek naar meer bijzondere, alcoholvrije dranken.’ Circulair systeem Ook in de samenwerking met Tivoli/Vredenburg speelt duurzaamheid een belangrijke rol, net als het tegengaan van plastic. Zo wordt er extra ingezet op het inrichten van een circulair systeem voor alle PET-afval. Ferry Poppegaai: ‘PET is een grondstof en geen afval. Om van plastic nieuwe bekers en flessen te maken, is een schone stroom van PET-afval cruciaal. Om deze schone inzameling te realiseren wordt een flessenautomaat op en ludieke manier ingezet. Bovendien wordt op een video getoond hoe het recycleproces van PET-flessen er uit ziet. Bron: Vrumona/@FoodClicks Leisure - TivoliVredenburg en Vrumona verlengen opnieuw hun samenwerking. In combinatie met Unilever is de al twintig jaar durende samenwerking, opnieuw met vijf jaar verlengd. In de nieuwe overeenkomt  staan het inspireren met frisdrank, productinnovatie en het tegengaan van plastic centraal. In een gezamenlijk toelichting geven de partijen aan dat nieuwe producten en aandacht voor non-alcoholische dranken de belangrijke speerpunten voor TivoliVredenburg. Als leverancier van diverse A-merken als Pepsi en Royal Club kan Vrumona hier goed op inspelen. Ferry Poppegaai, directeur OOH van Vrumona: ‘Wij zijn continue aan het innoveren en introduceren,  vooral in het laagcalorische segment. Daarnaast spelen de nieuwe craftmerken van start up dochter Sir Joe direct in op de huidige trends binnen de horeca met o.a. de merken Tenzing en Butcha die passen binnen onze missie ‘Goed en Gezond drinken voor Iedereen’. Tevens is de samenwerking met Unilever en Lipton een belangrijk onderdeel van het partnership.’ Jeroen Bartelse, algemeen directeur van TivoliVredenburg, dat jaarlijks een miljoen bezoekers trekt: ‘Ons publiek is zeer gevarieerd en dat vraagt om een breed assortiment en een partij die ons begrijpt en met ons meedenkt. Daarnaast sluiten de nieuwe frisdranken van Sir Joe aan bij de toenemende vraag van ons publiek naar meer bijzondere, alcoholvrije dranken.’ Circulair systeem Ook in de samenwerking met Tivoli/Vredenburg speelt duurzaamheid een belangrijke rol, net als het tegengaan van plastic. Zo wordt er extra ingezet op het inrichten van een circulair systeem voor alle PET-afval. Ferry Poppegaai: ‘PET is een grondstof en geen afval. Om van plastic nieuwe bekers en flessen te maken, is een schone stroom van PET-afval cruciaal. Om deze schone inzameling te realiseren wordt een flessenautomaat op en ludieke manier ingezet. Bovendien wordt op een video getoond hoe het recycleproces van PET-flessen er uit ziet. Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Koningin Máxima opent Verspillingsvrije Week 2025

Actieweek - Met de onthulling van het campagnebeeld gaf Koningin Máxima gisterochtend het officiële startsein voor de Verspillingsvrije Week 2025. Centraal dit jaar staat het thema houdbaarheid. Jongeren, professionals en ondernemers lieten tijdens de opening zien hoe zij verspilling tegengaan - thuis, in de horeca en in de voedselketen.

Lees bericht

Peter ter Kulve beoogd CEO The Magnum Ice Cream Company

Benoeming - Unilevers ‘president Ice Cream’ Peter ter Kulve is volgens persbureau Reuters de beoogd ceo van The Magnum Ice Cream Company. De officiële benoeming wordt naar verwachting in juli goedgekeurd door het bestuur van het nieuwe ijsbedrijf, dat eind 2025 een eigen beursnotering krijgt.

Lees bericht



Pepsi en Vrumona lanceren campagne ‘Better With Pepsi’

Campagne - Na de re-branding campagne afgelopen jaar waarin het merk Pepsi een volledig nieuwe visuele identiteit kreeg, lanceren Pepsi en Vrumona nu de eerste global “MEALS” campagne met de titel “Better With Pepsi” in Nederland. Het wordt de grootste 360-campagne sinds jaren en is te zien op o.a. TV, online, de winkelvloer en in de horeca.

Lees bericht

TivoliVredenburg stapt over op koffie van Wonder Beans

Koffie - Het Utrechtse muziekpodium TivoliVredenburg stapt over op een nieuwe koffieleverancier: Wonder Beans. Hiermee biedt TivoliVredenburg hun bezoekers niet alleen een smaakvol kopje koffie, maar ook koffie met impact. Wonder Beans zorgt er namelijk voor dat het meer CO₂ verbruikt dan het uitstoot en zet zich daarnaast in voor regeneratieve landbouw, herbebossing en voor een leefbaar inkomen voor de...

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid