Tweede editie van ‘favoriete terras’ van Lipton Ice Tea van start


Jack Bosters van Eeterij ‘t Wagenhuis ging er vorig jaar met de hoofdprijs vandoor

Verkiezing - Na het grote succes van ‘Hét Lipton Terras van 2022’ wil Lipton Ice Tea ook dit jaar de horecaondernemers in het zonnetje zetten. Het ijstheemerk introduceert daarom voor de tweede keer de wedstrijd ‘Hét Lipton Terras van 2023’.

Bij deze wedstrijd kunnen horecazaken, die Lipton Ice Tea schenken, geldprijzen ineens winnen en maandelijks kans maken op forse bedragen. De totale prijzenpot van deze wedstrijd is €150.000. Horeca-eigenaren kunnen de bedragen winnen door de beschikbaar gestelde materialen in te zetten en hun terras extra onder de aandacht te brengen. Consumenten kunnen op hun favoriete terras stemmen tot en met 31 augustus, waarna de nationale winnaars op uiterlijk 18 september bekend worden gemaakt. “Met Lipton proberen we altijd een positieve bijdrage te leveren aan horeca ondernemers om hun business te ondersteunen. Gelukkig zaten de terrassen vorig jaar weer helemaal vol en met onze terras activatie konden klanten stemmen op hun favoriete terras. Dit was een groot succes, en dat gaan we dit jaar nog een eens dunnetjes overdoen”, aldus Mark Hanemaaijer, Director Out of Home bij Unilever.

Jack Bosters van Eeterij ‘t Wagenhuis ging er vorig jaar met de hoofdprijs vandoor. “Voorheen konden we ons terras alleen maar openen in de zomer. Met het prijzengeld van Lipton Ice Tea hebben we het zomerterras helemaal winterklaar kunnen maken. Nu kunnen de gasten heel het jaar door genieten op ons heerlijke terras.”

Geldbedragen

Winnaars van ‘Hét Lipton Terras 2023’ maken kans op mooie geldbedragen. Van mei tot en met augustus is er elke maand een geldbedrag van €10.000 te winnen. Het terras dat in de betreffende maand de meeste unieke stemmen heeft weten te bemachtigen wint deze geldprijs. De wedstrijd loopt ondertussen door tot en met 31 augustus, waarna alle horecazaken opnieuw kans maken één van de drie nationale winnaars te worden. De horeca-eigenaar met het meest geliefde terras – en dus met het meeste aantal stemmen – wint de wedstrijd en ontvangt het bedrag van € 50.000. De nummer 2 en 3 van Nederland ontvangen respectievelijk € 30.000 en € 15.000.

Bron: Unilever/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Paviljoen Het Strandhuys meest favoriete Lipton-terras van Nederland

Verkiezing - Paviljoen Het Strandhuys in Bergen op Zoom, Brasserie de Zeester in Scherpenisse en Eetcafé Blik & Burgers in Zeist zijn uitgeroepen tot de drie meest favoriete terrassen van Nederland in 2023. De horecazaken deden mee aan de tweede editie van de landelijke competitie ‘Hét Lipton Terras van 2023’, waarmee het ijstheemerk ook deze zomer de horecaondernemers in het zonnetje wilde...

Lees bericht


Unilever profiteert vooral van prijsverhogingen

Analyse – Unilever heeft mooie cijfers zien over het afgelopen half jaar en dus was AEX blij. Maar de winstgroei van 21% kwam toch vooral door prijsverhogingen, want in aantallen verkochte producten deed het internationale voedingsconcern het minder. Vooral in Europa.

Lees bericht

Unilever haalt mijlpaal van 1 miljoen geredde producten

Voedselverspilling  – De samenwerking tussen Unilever en Too Good To Go tegen voedselverspilling heeft in twee jaar tijd 1 miljoen producten gered. Deze mijlpaal werd bereikt met het aanbieden van magic boxen, een verrassingspakket met producten die tegen de ‘ten minste houdbaar tot-datum' (THT) zitten, die via de Too Good To Go-app worden aangeboden. Eind 2022 introduceerden beide partijen ook de mogelijkheid om...

Lees bericht







© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid